Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کشش، تنش، و کرنش

فهمیدین این روزا من به مقادیر مناسبی تعطیلم و هم زمان دوباره دارم حس می کنم از ده جهت توسط ده نیرو دارم کش می ام،

و نمی تونم استرسش رو هندل کنم،

پس قارچ چتری بلاگ اسکای شدم؟

از حجم شر و ور پست ها مشخصه.(ها فقط خودم حق دارم به نوشته ها بگم شر و ور- شما باید فقط بخوانید و به به چه چه کامنت کنید!)


چه دنیای سختی شده. ای بابا. 

بخش اعظم روز رو تعطیل باشی ولی نفهمی روزت چه طور شب می شه.

جدی مشکل دارم باهاش. سه روزه نمی فهمم از ده صبح تا ده شبم به چی می گذره.

فقطبه خودم می ام و می فهمم روز تموم شد.

نکنه از جسمم خارج می شم می رم شکار؟


کاش طول روز دو برابر بود. سه برابر بود. چهار برابر بود.

من از این گذران عجیب هراسانم.

تیر! عزیزم... خدافظ.

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 03:21 http://florentino.blogsky.com

فردا جا من امتحان زبان میدی؟

فلور ناموسا فکر می کنی ورژن نخونده ی من حتی مثلا از یک ذره درس خونده ی خودت بهتره؟
یا مثلا مشکلی چیزی داری؟
ساعت چنده امتحان؟

شایان چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 03:22 http://florentino.blogsky.com

اگه میدی تا ساعت ۹ پیام بده.

زبان عمومیه. ۳۰ سوال ۲۵ دقیقه. همه ش هم لغته

من خیلیییی بیشتر موافق تقلب رسوندنم تا اینکه رسما به جات امتحان بدم
می زنم می ندازمت یه وقت، خون واحدت می افته گردنم ها
زبان واحدشم زیاده
خیلی وقته از زبان به دورم هااااااا کلا اطلاعات عمومی میشه واسه من.
ولی تجربه ی هیجان انگیزی خواهد شد اگه کلیدش بزنیم :)))))

فاضله چهارشنبه 1 مرداد 1399 ساعت 18:25 http://1000-va2harf.blogsky.com

خیلی وقته تواین حال وهوام

اجازه اجازه؟ درمان نداره؟

شایان پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 00:43 http://florentino.blogsky.com

داداش من در حد لرا انگلیسی بلدم!
لا کتابم وا نکردم گفتم بیخیال، آخرش افتادنه
با دیکشنری آزمون دادم از ۳۰ نمره ۲۱ شدم...آه


اون کرونا بازیتم..من بلدم داستان بنویسم داداچ؟؟

عه یا قمر بنی هاشم قضاوت رو به خودت واگذار می کنم و در افق محو می شوم. دیگه حجم تو باغ بودن منم بسنج خودت!

من فکر کردم فردا (یعنی پنج شنبه) ست امتحانت.
حتی الان موقع خواب شبانه داشتم فکر می کردم اگه واقعا لازم باشه من شرکت کنم، باید ساعت کوک کنم یعنی برای امتحان فردام که خواب نمانم؟ :)))
اصلا مخصوص شخص شخیص خودت پنلم رو باز کردم الان تا ببینم که تو را چه شده است.
یک همچنین موجود گلی هستم.
حتی به مخم فشار نیاوردم ساعت پیام را چک کنم.
امروز صبح که بیمارستان علاف بودم بابا نمی شد.
بدم نشدی منم شرکت می کردم شاید کمی بالاتر می گرفتم شاید هم کمی پایین تر! لغات کلا مسخره و سخته.
+ داستان خوب بلدی دیگه پس اینا چیه تو وبلاگت می بافی برامون. تیپیک داستان کوتاهه.
بابا خودم هم جا موندم دوست داشتم یه مرگی بفرستم. کلا همه چی رو وقتی می فهمم که مهلتش رد کرده باشه. تبریک عرض می کنم خدمت خودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد