Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Cuteness overload

نه جان من

شما کیوت تر از عکس های آتش نشان های کوآلا به بغل استرالیا دیدید؟

رواست آدم بمیره قشنگ

چه قدر بد که آتیش گرفته، ولی عکس هاش...

لعنت بهش، واقعا چشم نواز اند




"مثلا فرض کن، تو و رفیق فابریکت و آتش جنگل های استرالیا. "




"تو و کوآلا. وقتی دیگه نه تو کسی رو داری، نه کوآلا کسی رو داره."




چقد قشنگ چقد قشنگه چقد قشنگه چقد قشنگه چقد قشنگه چقد قشنگه چقد قشنگه چقد قشنگه  چقد قشنگه

چقد قشنگه

چقد قشنگه

اممم... نازنین؟


+ به  "عکاسی در جهنم سبز با کلاه لبه داری بر سر و عینکی دود گرفته بر چشم

امسال باس اضافه کنم : "و کوآلایی در بغل!"

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 01:13 http://florentino.blogsky.com

کسخلی دیگه..آدم هم نمیشی

تار و پود هستی ام بر باد رفت اما نرفت؟


عاشقی ها از دلم،
دیوانگی ها از سرممم

بلو جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 22:35

زوده الان، می‌ذاشتی دیرتر میومدی :))
چطوری؟

بلو جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 23:34

یا پروردگار
الان تاریخ کامنت شایانو دیدم، کرک و پرم ریخت! اینوریدر این پستتو امروز برام اورده بود تو فیدها، فک کردم به وبلاگت برگشتی...

بلو سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 06:32

کیلگ نگرانت شدم
خوبی؟
خیلی مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد