Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مادر سبزی آش می خورد

"You see? Even death has a heart."


باید می پرسیدم. منتها جرئتش را نداشتم.

نیم رخش را نگاه کردم. بالای قابلمه ی آش ایستاده بود و هم می زد.

هر ازچند گاهی سبزی های آش را می خورد و امتحان می کرد که پخته باشند.

با خودم گفتم:"همه چیز خوب است. ببین! او دارد سبزی آش را امتحان می کند. مطمئنا همه چیز خوب است. امن و امان."


ولی هیچ چیز خوب نبود. 

سبزی های آش مرا گول زدند. تنها طنابی بودند که در آن لحظه می شد در دستم بگیرم. طنابی از سبزی های آش.

چیزی نمی گوید، ولی "آخ" ها، و "ای خدا" ها و "ای وای" هایش... همان قاشقی ست که با آن ته دلم را می کنند.


کاش آدمیزاد زاده نمی شد. هیچ وقت.

دلم اشک هایم را می خواهد،

به یاد برگ های منظم بافته شده ی قابلمه ی دلمه.

به یاد دست ها.

نظرات 7 + ارسال نظر
Bluish شنبه 30 آذر 1398 ساعت 02:43

کیلگ من فقط امیدوارم که معنی پستت اونی نباشه که برداشت می‌شه.

Bluish شنبه 30 آذر 1398 ساعت 14:25

خوبی کیلگ؟

سلام بلو جون
آره اوکیه می گذرونیم مهربان
تشکر گزارم

Bluish چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 22:40

کیلگ جان
بیا بنویس، حرف بزن باهامون.

جمعه 6 دی 1398 ساعت 00:39

کیلگ خوبی؟

یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 00:29

کیلگ بیا اینا رو معنی کن منظورت چی بود
نگرانت هستیم بخدا

استامینوفن پنج‌شنبه 12 دی 1398 ساعت 19:49

چه پست غمگینی بوده....امبدوارم هر ناراحتی که بوده برطرف شده باشه:)
چقدر خواننده ی بی نام داریا=))حواسم باشه دیگه با اسم کامنت بذارم...

آره غمگین بوده

بیشتر از اون لایک کننده ی خاموش دارم حتی
دمشان جیز
دیگه بی نام ها به پات نوشته شده بخواهی نخواهی

استا جمعه 13 دی 1398 ساعت 01:57

ئه وا کامنتم چرا ثبت نشده؟
به هر حال از وقتی ک بلاگ اسکای قالبا رو تغییر داده من نمی تونم کامنت بی اسم بذارم...بنابراین بی اسما من نیستم.

ثبت شده. زیر پست عروسک بازی فرستادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد