Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

۹۸۰۹۱۶

وای بچه ها 

امروز روز دانشجو بود..

من... نمی دونستم.

چه قدر خفن.

هیچ وقت فکرش را نمی کردم با این تعصب شدیدی که دارم به محض اینکه از محیط دانشگا خارج بشم روز های دانشجو را یادم بره. تا حالا هیچ سالی یادم نرفته بود.

اینجوری دوستش دارم. که به خودی خود یک روز ایده آل باشه. و بعدش بفهمم وای تازه این مناسبت را هم داشت.

فارغ از دلایل به وجود امدنش، به خاطر علم. به خاطر استاد ها. به خاطر دوستام. به خاطر سردر دانشگا. به خاطر تمام خاطره هام. به خاطر همه اش.. حس تعلق دارم وقتی می گند روز دانشجو.

هر چه قدرم گند و مزخرف بگند درباره اش... من همون دانش اموز این لاو ویت اسکولی بودم که الآنم دوران دانشجویی را دوست دارم. 


روز دانشجوی من توی اتاق عمل تحویل شد. کاملا های کلاس و دکتری. شما چه طور. :)))))


نظرات 4 + ارسال نظر
Masoud شنبه 16 آذر 1398 ساعت 16:42 http://masmd@blogsky

روزت مبارک؛ فرزندم!
اتاق عمل چی بودی حالا؟

آقا چاکرررررم مرسی :>
سپاس گرازم! :دی

فکر کنم ابدومن بشه؟ هوم؟
اتفاقا چند تا عمل ارتوپدی هم بود کنارمان جا شما خالی.

Bluish شنبه 16 آذر 1398 ساعت 21:06

در حال اعتراض و شعار دادن و اون وسطاش کلاس و بعدشم تجمع سکوت

حسادتمان برد.
من هم می خوام. یالا.
انگار از خود دانشگا که دور می شی، مثل خونه ی امن میدان گریمولد باشه. طلسم امنیتی اش یکهو از بین بره!

اینور هیشکی هیچی یادش نبود بلو. حافظه هامان پاک شده.
البته مال اکثریت که از قبل سفید بود.
اینقدر چیزای مسخره ریختند رو سرمان اصلشو یادمان رفت.

Masoud یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 16:17 http://masmd@blogsky

کلا تو اتاق عمل، عملها رو بر اساس رشته یا پروسیجر میشناسن. مثلا میگن عمل ارتوپدی یا توتال نی آرتروپلاستی. یا اتاق عمل جنرال سرجری یا کوله سیستکتومی لاپاراسکوپیک.
ابدومن و نی و اینا به لحاظ ترمینولوژی OR صحیح نیست!

خب زدی تو خال.
کوله سیستکتومی لاپارسکوپیک بود و بسی خوشمان آمد. چند تا دیگه هم رفتم ولی عمل اصلی که اول تا آخرش بودم همین بود.
و یکم فکر کنی احتمالا بتونی حدس بزنی به چی گفتم جایزه! فقط به نظرم قبلش نفس عمیق بکش چون خانواده که کاردشان می زدم خونشان در نمی آمد.
اومدی سوال جواب بدی سوال جدید طرح شد. OR چیست دیگه استاااد؟

Masoud یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 22:49 http://masmd@blogsky

Operation room

بذار حدس بزنم

مچکرررررم
بفرمایید حدس بزنید. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد