Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

BASHFUL AVANGARD

آقا خدائیش همه ی شما شاهدید دیگه،

من کم کم ش "دو روز" زود تراز کل شل مغز های دنیا، پست ۲۰۰۹/ ۲۰۰۱۹  خودم رو گذاشتم.

من آوانگارد شُل مغزام.

هورا. هل یح.

جهان داره مثل چی از من تبعیت می کنه. می بینی؟

موجش ایران رو هم گرفت. بازیگر ها شروع کردند. بچه ها هم حتی یک سری ها بعله.



اینم واسه شما، به مناسبت چالشی که اینجانب آوانگاردش بودم:

# خوبان در یک قاب:



# و اینجا هم فقط روپرت گرینتش:




پ.ن. سیخم گرفته برم ببینم از ۲۰۰۹ عکس دارم اصلا یا نه. اگه ۸۸ باشه، خوب یادمه خردادش دوربین عکاسی بردم مدرسه. چی بهش می گن. دوربین آنالوگ؟ از همین ها که فلش می زنه و فیلم می خوره توش و تقریبا تا چند سال دیگر احتمالا منقرض می شه. یادش به خیر حواسم پرت شد، این دوربین دست کل مدرسه  و کلاس اولی ها چرخید. وقتی عکس ها رو ظاهر کردیم، اینقدر وضع افتضاح بود که یادمه فقط نگاتیو ها رو مثل یوز پلنگگگ برداشتم تا مادرم نفهمد یک فیلم تمام رو به فنا دادم و فقط دست و پا های روحی و بدون کله افتاده. بیچاره چه قدر هم تاکید کرده بود این دوربین فقط دست خودت باشه ها، می فهمی؟ دست خودت! بعد اینور تا عکس راننده اتوبوسمونم گرفته بودن بچه ها. پس اون عکس ها رو دارم اقلا. از ده سال پیشم عکس دارم، ولی جرئتم نمی کشه بذارمش کنار این یارویی که الآن تو آینه ست. کی هست اصلا این، شما می دونی؟


پ.ن. جدی دنیا چی کار می کنه اگه بفهمه من این چالش را شروع کردم؟ کسی نمی آد؟ امضا نمی خواد کسی؟ تار موهامو کسی دوست نداره بپیچه لای دستمال یادگاری نگه داره؟ اممم، سلفی؟ نه خب دوست ندارم سلفی بندازم باهاشون، بیان امضا می دم فقط. امضام خوبه، با کلاسه. گُل هم بیارند برایم حتما.


نظرات 4 + ارسال نظر
شایان شنبه 29 دی 1397 ساعت 01:49 http://florentino.blogsky.com

عکس خودت بذار تنوع بده به وبلاگ

دیگه هیچ وقت همچین حرفی رو به آوانگارد یه چالش نزن.
مثل این می مونه بری به بیل گیتس بگی حاجی یه ویندوز بریز رو کامپیوترت دیگه.
آره خلاصه دنبال شر می گردی دوستم؟

عوض این کارا برو به چالشی که من ساختم تو وبلاگت عمل کن، بقیه رو هم دقیقا با همین فرمون بتحریک دلمون وا شه. :دی

شایان شنبه 29 دی 1397 ساعت 02:05 http://florentino.blogsky.com

آقا آوانگارده من که هیچی از ده سال پیشم ندارم..همش یازده دوازده سالم بوده!
اصن برو ببین شن ها چه قشنگ له م کرده با جواب کامنتش..بهم گفته کوچولو...بعدش هم گفته آخی، نازی

تنها راهش اینه برم یه دفتر مشخی چیزی بیابم بذارم

هیچی؟ اولش با خودم گفتم نه عکس ندارم خیلی دوره، بعد نشستم فکر کردم پیدا شد.
شن های ساحلم کلا حسش به ما همینه دیگه چی کارش کنیم؟ گالیوره ما رو اهالی لی لی پوت می بینه یحتمل. زمینه ها فراهم شه من داوطلبانه دوست دارم کوچولو باشم. :دی

دیگه خدائیش دوازده سالگی مشخ نداشتیما
اون دورانی بود که خودمون امضا می زدیم دیکته ها رو

ولی شایان آخیییی، نازییی!!

شن های ساحل شنبه 29 دی 1397 ساعت 09:51

خب کوچولو بودین دیگه خخخخ اصلا ده سال پیش چه مفهومی می تون براتون داشته باشه وقتی انقدر بچه بودین(دارم مردم آزاری میکنم شوخی)
در مورد تبعیت دنیا یه اپلیکشن یا وبسایت بساز خودت به جهان معرفی کن باشد که پیروان جدیدت بهت ایمان بیارن خخخ

اذیتمون می کنی؟ بذار اذیتت کنم. :)))))
اتفاقا تغییر اصلی رو تو ما می شه دید، خب؟
ده سال پیشمون یه چیزه،
امروزمون کلا یه چیز دیگه ست.
گفتم در این حد که جرئتم نمی آد حتی. :))))
اگه اونقدر آدم بزرگی که خودت می گی و ژن های تام کروزانه هم داشته بوده باشی، فکر نکنم ده سال پیشت با الآن فرق خاصی کرده باشه حداقل از نظر شکل و قیافه. :دی
یه چالش خیلی بی اتفاق و ملو رو خواهی داشت. می بینی برات مزه نداره. تا تو باشی دیگه به شایان نگی کوچولو. :)))
ولی جدای شوخی، من اصل و شالوده و بنیان و مفهوم زندگیم همون دورانم بود. فکر هم نکنم تا سال های خیلی دور تغییری کنه. دوران طلایی می گن چی می گن، همون.

اپلیکیشن اینا هم ایشالا دوم آوریل امسال، ۹:۴۱ دقیقه ی صبح.
فعلا تو مرحله ی دعوت خویشان نزدیک هستم. :دی

شایان شنبه 29 دی 1397 ساعت 17:54 http://florentino.blogsky.com

کیلگ چاکرخواتیم...لایک لایک


واسه شنز یه چالش بیست سال اگو باید راه بندازیم تا یکم تعجب و واااای چه عوض شده نصیبمون شه :)))

خش می شود، فدایی داری. شوخی بود به هر حال.
آره دیگه هی به ما می گه کوچولو باید بک بدیم دیگه. هرچند گفتم من بدم نمی آد بچه کوچیکه باشم و کسی بهم بگه کوچیک. هیچ وقت. چون به نظرم کیف و حال و عشق دنیا مال کوچیکاست... همه چی رو می دم تا ابد الدهر یه بچه ی شیش ساله بشم. همه چی رو.
علی ای حال به نظرم هر آدمی قطعا عوض شده تو ده سال.
آخه اصلا مدت زمان کمی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد