Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

رویال خر

اینقدر اعصابم خورده،

اینقدر اعثثثثابم خورده،

این کلش رویال یه هفته س دهن ما رو صاف کرده،

نمی دونم چه مرگشه از یه هفته پیش سرعتش به طرز وحشتناکی افتاد پایین اصلا نمی شه بتل کرد،

الآن از یه حریف خیلی آسون باختم،

و دیگه گور لق همه شون،

بازی نمی کنم تا درست شه،

دسته ی بیل تو این سرعت اینترنت و سرور آبدوغ خیاری رویال.


خیلی تحریم کردن حال می ده.

من اینستاگرامم خراب شد، بهم گفت ورژن جدید بریز، تحریمش کردم و تمام الآن اینستا ندارم.

تلگرام که از همون اول خیلی پررو بود و تحریمش کردم.

فیدریدرم خراب شد، گفت اپش رو بریز من جاش وبلاگ خوندن رو گذاشتم کنار،

سایت ایمیلم فیلتر شد، این قدر چکش نکردم که یه روز خودش رفع فیلتر شد،

کلش آف کلنز رو شیش هفت ماهی گذاشتم کنار سوم دبیرستان چون فیلتر شد،

حتی یادمه یه بازی آن لاین بود روش حداقل هفت تا قهرمان داشتم، اینقدر معتادش بودم که تو مدرسه زنگ تفریح ها رو می زدم و مسئول سایت رو می پیچوندم که برم به قهرمانام سر بزنم و لول آپ بشن، یه شب خوابیدم، صبح فیلتر بود. یه شبه ترکش کردم! با هفتا قهرمان که دیگه یلی شده بودن هرکدوم و کلی وقت گذاشته بودم پاش.


عزیزان اپ سازنده،

من کاری که شما دوست دارید رو نمی کنم،

من کاری که خودم دوست دارم رو می کنم!!

اپ های مزخرفتون رو نمی ریزم،

آپدیت های کهیری تون رو نمی گیرم که بتونید بیشتر جولون بدید تو اطلاعاتم،

اد های چرتتون رو عمرا نگاه نمی کنم،

اجازه ی دسترسی بی خود بهتون نمی دم،

و این شماعید که منو از دست می دید،

من چیزی رو از دست نمی دم،

این شماعید که به من نیاز دارید،

من به معنای کلمه یوزرم، اینو باید بفهمید رئیس کیه،

همه چی رو گذاشتم کنار و از زیر همه ش زنده بیرون اومدم.

رویالم تحریم می کنم تا سرعتش برگرده به حالت سابق.


یه روز منم اپ دیولوپر می شم، و همون روز بهتون یاد می دم چقد باید به یوزر احترام بذارید. 


.:. می دونی همه ی اینا با دو تا چیز حله، یک اینکه اینترنت همراه بگیریم که سرعت بیاد بالا و دو اینکه پشت بندش یه فیلتر شکن بزنیم روش، ولی خیلی ببخشید من اینترنت همراه و فیلتر شکن رو هم تحریم کردم از همون اول. حالم به هم می خوره ازین اوضاعی که از بچگی درگیرش بودم که چرا هیچ سایتی رو نمی تونم باز کنم  و دیگه خیلی وقته رهاش کردم... ولی نمی بخشم. هیچ وخ.

ای کاش الآن اینجا هلند بود. حس می کنم چون لاله زیاد دارن، اوضاع اینترنتی شون هم خیلی آزادانه س.

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 19:00 http://florentino.blogsky.com

حالا با پستت کاری ندارم
بهت گفتم اون کلش کنزه رو نصب کردم؟
نصب کردم دیدم هیچی نمیفهمم...یکم باهاش ور رفتم باز دیدم نمیفهمم..آخرشم شنیدم ساعتی ۸۰ مگ حجم میبره فوری پاکش کردم :||

عه واقعا ساعتی هشتاد مگ؟ زیاد به نظر می آد.
فهمیدنی نیست، معتاد شدنیه. ولی منم خودم چند هفته س درگیر فوتبالم دهکده م ول شده اصن نمی دونم چه خبره الآن اونجا.

شایان یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 19:39 http://florentino.blogsky.com

آره پسر خاله هام بازی میکنن...یکی لول نوده یه صد و ده فک کنم. پارسال روزی داوزده سیزده ساعت بازی میکردن آمار دستشونه.

کیلگ دهکده دهکده نکن..فردا میشنون یارانه ت قطع میکنن :||

آقا روزی دوازده سیزده ساعت به نظرم لول صد و ده نمی شه ها!
کمش می شه لول دویست و پنجاهی چیزی در عرض یک سال فقط. :!
من الآن خیلی کم بازی می کنم هر وقتم دلم می خواد می ذارم کنار، لولم با این وجود صد و دهه!

و به دولت هم بگو بیان ببرن دهکده ها رو. من یه عالمه دهکده دارم همه شون سوراخ و پاره پوره و شکست خورده. نون خورم هم کمتر می شه. یارانه قطع کنن مردمم سریع تر می میرن لازم نیست خرجشون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد