Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کوچِ پرو

که از نظر سر و وضع خیلی سر مربی مخصوصی بود.

ریکاردو آلبرتو ناردی


راستی شما کیف نمی کنی وقتی نویر می گه : "گور بابای دروازه، من دیگه اومدم جلو؟"

دقیقا همون لحظه یکم قبلش داشتم به مامانم توضیح می دادم که چقد همیشه علاقه داره به این کار و من هم خودم چقد به این کار جلو کشیدنش علاقه دارم،

یهو دیدیم همین که کلام در دهان بنده منعقد شد، نویر سبز شد وسط زمین. :))) و فرمودم که: "نگفتم؟ این بمون نیست تو دروازه."

بچه ها، نویر یه امیدی داره که هیچ کدوممون هیچ وقت نداشتیم و  نداریم عمرا. جنس امیدی که نویر داره رو، باید تو یه سیاره ی دیگه جست و جو کرد. امید کهکشانی. این قدررررر ذهنش مثبت و باز و امیدواره این موجود.


و اون حس لحظه ی آخر که دروازه بان مکزیک خوابیده بود رو توپ حتّی و زمینو بغل زده بود تا تایم تموم شه. اونم چقد حس خوبی داشت واسه م.

با چنگ و دندون، که یعنی کسی نمی تونه بگیره ازم این پیروزی رو!



.:. می فرماند که تا اینجای کار-----> 

آلمان + اسپانیا + پرتغال + آرژانتین سه امتیاز ==  ایرانم سه امتیاز!

ترازوی محشری ست. هار هار هار زمین را گاز بزنیم کمی.


نظرات 2 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 22:49

کیلگ این بنده خدا که عکسش گذاشتی که عین رحمت سریال پایتخته :))


عشق کردم با نویر..لامصب نرررره..نر!
فرم بازی و اعتماد به نفسش واقعا بی مثال و آدم حال بیاره..خودت فک کن دروازه بانی همه جمع شدن واسه کرنر یهو دروازه بان اون یکی تیم جلوت سبز شده و میخواد گل بزنه...خداییش به هم میریزه آدم..!
یه پیج راننده کامیونی فالو دارم..یکی یه حرکت خیلی دل و جرات دار طور زده بود بعد زیرش کامنت داده بودن دااااش کفش(طبق ادبیات خودت!) داره اندازه گاز پیک نیک....ایوووول
اینو میخوام برم واسه نویر بنویسم ؛)

به کسی نگفتم تا حالا مربیه یکمم شبیه جان تراولتاعه اون بازیگر معروفه، حالا شاید مثلا تو پیری هاش، نییییییست‌؟

ببین اینایی که می نویسم مقدمه چینی ه واسه پستای بعدی از نویر. خبر نداری چقد می تونم ازش بنویسم.

پ.ن. اینایی که گفتی، کفش و گاز پیکنیک و اینا رو به آلمانی بزن تو گوگل ترنسلیت پست کن زیر پیج اینستاش. :)))
ولی می دونی حسم اینه که بحث این شکلیه... حس می کنم در مورد کیس نویر اصلا بحث دل و جیگر و کفش مطرح نیست، اصلا دل شوره ش رو نداره که بهش بگیم آفرین چه جیگری داشتی. تو نگاه کنی وقتی می آد بیرون دیگه عقبو نگاه نمی کنه اصن. تموم شده رفته!
بیشتر یه حالت خوشحال شاد خندان کودک طوری داره که یعنی اصلا واسم مهم نیست من تو این لحظه باید بکشم جلو پس می کشم چون حسم همینه الآن!

t دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 00:04

این مربیه ک. هر دفعه ک میبینمش بازم از دور فک میکنم خانومه.
ینی هزار بار تا حالا اتفاق افتاده. بعد ک خوب میبنیم میگم ای بابا اینه ک بازم.

آفریییییییییییین. آفرین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد