Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هفته ی یاس

حلولِ مبارکِ هفته یِ مقدّسِ یاس را بر شما خوانندگانِ خیلی محترمِ اوری_تینگ، تبریک عرض نموده و  دماغ های آکنده از بوی خوش را از یکتا ایزدِ منّان در هفته آتی، برای شما عزیزان نور چشمی، خواهانیم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
فلور شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 18:56 http://Florentino.blogsky.con

مدیونی فک کنی من میدونم بوی یاس کدومه

آقا شوما چون قفلی تهویه فروشی اینا رو داری، حساب جداگونه واست می زنم. گل و سنبل و بلبل و پروانه، همه رو با هم بده تو جیگر ریه هات حال بیاد. چه کاریه اصلا... گل یاس خر کیه. هدف اصلیش نوازش مماخه که حاصل بشه انشاا... تو اردیبهشت ماه.

شن های ساحل یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 ساعت 16:52

خوش بحالت یاس های من گل ندارن

ببین به نظرم بوته ی یاسی ک خودت بکاری کلا گلش با این یاس های خودرو قابل مقایسه نیست. (اینو با توجه به پیش زمینه ی گادس آو نیچر بودنت می گم که می گی گل و بوته زیاد دوس داری بکاری و گفتم حتما خودت کاشتیش.) اینا رو تو کوچه خیابون باید پیدا کرد. مثلا این یاس مصلی امام خمینیه ک در نوع خودش بدیع بود و من قرمزشو ندیده بودم به عمرم.
ما هم یه بوته یاس کاشتیم، بنده خدا خیلی زور می زنه ده تا گل می ده هر سال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد