Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

وقتی می گم آینده نگری دقیقا از چی حرف می زنم

- ولی کیلگ! من تعطیلات آلودگی هوا رو خیلی بیشتر دوست داشتم نسبت به تعطیلات برفی.

-  خُلی چیزی هستی؟ این برفه ها!!! می ری بیرون برف بازی می کنی، آلودگی چی داره؟ خفه می شی فقط.

(با لب و لوچه ی آویزان)- آخه الآن بعد این برف، هوا تا دو ماه پاکیزه می شه دیگه تعطیل نمی شیم؛ باز صُبا باید پاشیم بریم مدرسه. :((( ولی آلودگی هوا هر روز ادامه داشت...! :((( این برف داره تعطیلی های آینده مونو کم می کنه. نمی خوام این تعطیلی رو. 


این بانکداری سهام داری چیزی می شه در آینده و من باز همچنان دارم جزوه های کوفتی مو می کوبونم وسط مو های سفید شده ام. تهشم باید برم ازش پول گدایی کنم.

یعنی این مغز تحلیل گرشو می ذاشت پای درساش الآن وضعش این نبود. هرز رفته کاملا... والّا منم هرز رفتم.


جدیدا هم زیاد تو دست و بال منه، عین این فضولا می گه بلاگ اسکای چیه! بگو چیه! نشونم بده چیه. آبی داره بالاش...

یه روزم سر میز شام یکی یه مسخره بازی ای درآورد که آب پرید تو حلقوم من، برگشت اسید پاشید روم که:

- عه کیلگ؟ باحال بود؟ حال کردی؟ بدو برو تو بلاگ اسکایت بنویس حتما. 

دیگه اصلا خفگی با آب  یادم رفت، نفسم درجا بند رفت. :)))


سکته م هم می خواد بده وقتی باهام دعواش می شه، مثل لوس ها می دوعه می ره پیش مامانم می گه :

- مااااامااااااان. بلاگ اسکای چیه؟


واسه شکنجه گری ساواک خوب چیزی در می آد از توش کلا. 

الآن می دونی من چه قدر باید فایر والمو بکشم بالا تا که یادش بره؟ خیلی پروسه ی سختیه... چه بدبختی ای گیر کردیم. یه وبلاگ نوشتنم ازمون می خوان بگیرن! واقعا؟ فضول بی رحم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 22:35

یه بار این بلا هم سر من اومد..قشنگ انگار یه پارچ اب یخ ریختن روم..
جدی ینی تا حالا نرفته یه سرچ بزنه بلاگ اسکای ببینه چیه اصن!

ضمنا یعنی چی که عین دخترا؟!؟؟؟!؟؟!!!!!؟؟!!هوم؟

نه بابا خیلی کوچیکه هنوز در اون حد نیست ک. :)) کاش هیچ وقتم بزرگ تر نشه.
ضمنا آره ببخشید یکم راسیستی نوشتم جمله مو. باید می گفتم عین لوس ها. اصلاح می شه.

شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 22:39 http://florentino.blogsky.com

وای سایانم فهمیده همش بلاگ اسکای بلاگ اسکای میکنه...
نزدیکه بفهمه لامصب

وای ولی ببین خیلی در حق شون جفا می کنیما. گناه دارن.
الآن من خودم تمام اکانتا و چیزای دیگه شو حفظم. بیچاره یکم پرایوسی نداره، ولی در مقابل انتظار دارم به کار من کاری نداشته باشه.
که حقّم دارم چون بچّه بزرگه ام. :))))

آسایش یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 23:50 http://2906.blogsky.com

چیزی که زیاده اپراتور برای وبلاگاست بلاگ اسکای نشد بلاگفا ... میهن بلاگ ... روز بلاگ ... و بی نهایت بلاگ

تهشم یع آدرس عوض کردنه دیگه که چند ثانیه طول میکشه ...

زندگی را آسان بگیرید با آسان بلاگ :)))

و در ضمن هنوز منتظر اون اهنگی که قرار بود دنبالش بگردید هستم

من خیلی آدمی نیستم که بتونم با تغییر کنار بیام راستش. ؛) و به شدّت خیلی زیادی بلاگ اسکای رو دوست دارم. عالیه نسبت به بقیه ی اپراتور ها.

و اوخ اوخ اوخ. کامل فراموش کردم شرمنده درگیر بودم. :)))
بفرما:
http://setaredownload.ir/2017/05/11/download-song-imagine-dragons-whatever-it-takes/
پایین صفحه با هر کیفیتی ک بخوای هست روی دانلود کلیک کنید.

و راستی در جواب کامنت قبلی، که دیگه نخوای بری جواب اون قدیمیه رو بخونی. منم صادقانه می گم، ناراحت می شم وقتی کسی می آد اون طور توجیه می کنه ک چرا پست منو نخونده. حس داغونی بهم می ده اینکه سعی می کنید معذرت خواهی کنید ک نخوندید به هر دلیلی. والا هیچ وقت انتظاری از کسی ندارم. هیچ وقت حاضر نیستم کسی زورکی اوری تینگو بخونه. تنها فایده ای ک اون لحن از کامنت گذاشتن داره اینه ک باعث می شه من دیگه دستم به قلم نره و کم کم بیشتر و بیشتر با نوشتن بیگانه می شم. هر وقت عشقتون کشید، حسّش اومد بخونید مایه ی افتخارمه. ولی هیچ وقت زورکی هیچ کاریو نکنید واسه منم زجر می آره. مرسی.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 06:39

http://s9.picofile.com/file/8317954518/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B9_%DB%B0%DB%B6%DB%B3%DB%B7%DB%B4%DB%B2.png

خود خودمم. :))))

شایان دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 09:32 http://florentino.blogsky.com

اینا غلط میکنن آلوده ی بلاگ بشن... ما غرق شدیم کافیه.. هعی


خونه ما که هیچکی با توجه به حضور من حریم خصوصی نداره. گوشی مامانم که کلش چک میکنم. تلگرام بابام که دستمه چتاش میخونم..اینستگرامشم من ادمینم؛ بنده خدا عکس میزاره بعد من میرم حذف میکنم یکی دیگه میزارم..میگه چرا؟...میگم دوست نداشتم. فالوریکوئستاشم که دست خودمه :))))

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 11:02

کیلگ اینو ببین

http://pezeshki.yums.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=15&pageid=1054

واحد های ترم اول همه همیناس؟
بعد زبانت باید چند درصد باشه که بهت زبان پیش ندن؟

نه واحدای ترم یک دانشگا به دانشگا فرق می کنه.
فقط عموما بیوشیمی تو همه دانشگاها فیکسه تو ترم یک.
بقیه ش بسته به عشق خود دانشگاهه. حتّی نوع آناتومی ش.

و اینکه خیلی داغون بود اونجا زده بود همه شدن زبان پیش می خورن. مگه جنگه؟
ببین ترجیحا سعی کن زبان پیش نخوری.
یه سری دانشگاه ها بر اساس درصد کنکور گروه بندی می کنن، یه سری همون روزای اوّل یه آزمون تعیین سطح می گیرن.
ولی سعی کن نخوری. ترم چهار اینا سختت می شه.
خوردی هم فدا سرت. دو واحد اضافه پاس می کنی.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 11:04

یعنی دانشگاه مام همین درسا رو میده که من برم از روش برنامه م رو در بیارم؟ یا ممکنه درسامون مثل اینا نباشه؟

خب یه راه خیلی ساده اینه که بری از سایت دانشگاهتون دربیاری برنامه رو. همه می ذارن جون خودم. بگرد یکم.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 11:23

کیلگ بدبخت شدم
زبان پیش 2 بهم دادن
یعنی چی اخه
من زبانم رو بالا زده بودم
ممکنه تو حذف و اضافه درستش کنن؟
بعدم هفده واحد دادن
مگه میشه؟ هفده خیلی کمه

خب احتمالا دانشگاتون ازیناس ک برا خودشون زبان پیشو خیرات می کنن.
دیگه فکر کنم راهی نداری. متاسفانه خیلی سلیقه ایه این زبان پیش تو دانشگاه های مختلف. حتما دوستات بالا تر زدن دیگه. نسبیه.
بدبختی نیست بابا. آرام. دو واحد اضافه تره فقط.
هفده تا هم حالا همچین کم نیست دیگه. گفتم ک همش سلیقه ی خود دانشگاهه. حتما ترم سه و چار خفه می شین. :)))
من اونور ترم یکم بیست و چهار واحد بهم دادن. :))) اینور بچه های ترم یک همون هجده نوزده تان. متفاوته دیگه.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 11:36

هفده تا
دوتاشم که زبانه میشه پونزده تا
باقی شم همش چرت و پرته
تاریخ اسلام
اصول خدمات سلامت
اداب پزشکی
تربیت بدنی
روانشناسی
تف تف تف
دیگه ازشون خوشم نمیاد
اصلا دیگه نمیخوام درس بخونم
ریدن تو تصوراتم کلا
برن بمیرن همه شون نکبتا
اصلا هفته اول نمیرم
برم چیکار خیلی درساشون خوشگله

عه دو تاشو اصلا نمی دونم چی هست. :)))
روانش خوبه.
ولی آناتومی بیو؟ هیچی؟ :))) این دیگه خیلی بدیعه،
خب سبک دادن بهتون ترم یک حال کنید دیگه.
تازه جالبه قراره چار ترمه هم باشید. چ م دانم والا.
قشنگ بخون همه رو بیست بگیری یه پایه معدلی می شه واست که پشماااام.
هفته اولم ک واقعا می خواستی بری تا قبل از این؟ خب. چی بگم. ؛) می ری دستت میاد حالا.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 12:02

نه خب اون بیو شیمی و اینام هست
ولی از این چرت و پرتام تا دلت بخواد ریخته

اره میخواستم برم
میخواستم اولین کلاس دانشگاه در تمام طول زندگیم رو باشم
حتی میخواستم یه روز زودتر برم که نکنه نرسم
اما الان...
هیچی ولش کن
اعصابم خرده بهتره ادامه ش ندم

نه خب دوست داری برو چه فرقی می کنه کیف روز اول همونه ک هست، چه ربطی به واحدات داره اصن. می ری کیییف می کنی.
منم ترم اول واحد اختصاصی هام همون آناتومی و بیو شیمی بود دیگه. کم ندارین پس.

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 12:18

یه اختصاصی دیگم هست سه تا اختصاصی داریم :/
ولی همش خرد خرده شده هفده تا
مثلا مسخره ها اون اداب پزشکی شون نیم واحده

نارنجی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 15:40

راستی در مورد اون عکسه هم خودم میدونستم تو نیستی
نیم درصد فکر کن که کیلگ بیاد با اسم خودش بنویسه
فقط خواستم بگم معلوم نیست طرف فازش چی بوده که همچین چیز بدیهی ای رو که اسم کیلگ رو تو متن نوشتی و معلومه واسه خودش نیست رو ورداشته بدون هیچ تغییری گذاشته
چه دزدی میکنن ملت تو روز روشن

عه چرا تو باور نمی کنی؟
بابا اون خود خودمم. از فامیلای اسحاق هم هستم. معاون اوّل رئیس جمهور.

خیلی وقت ها هم اصلا خودشون نشر نمی دن که بدونن چیه. صرفا واسه جذب مخاطب و کلید واژه هایی ک وجود داره تو متنامون، از rss مون کش می رن به قول ریاضی دان.

آسایش پنج‌شنبه 12 بهمن 1396 ساعت 19:01

خیلی ممنون بابت آهنگ

از این بابت هم سعی میکنم مطالب رو کامل بخونم و کارم رو توجیه نکنم :)

+ اینکه دیر دانلود کردم برای این بود که باید با لپ تاپ میومدم بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد