Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خب دیگه واقعن بوووووو

دیگه نمی کشم! خداحافظ. 

ما رفتیم بریم 

ول شیم شل رو برفا،

شرط ببندیم تحمّل کی بیشتره لخت تو سرما.


و بدونید معدل من از الف می افته این ترم، 

که مسئولش من نیستم.


مسئولش پرایده س،

و آلودگی هوا هست،

و زلزله هست،

و چنج کردن رژیم هست،

و برف امروز،

و سرماخوردگی فردا.

دیگه فعلا همینا رو پیدا کدم برای اینکه الآن خودمو راضی کنم بپیچونم برم پارک. 

همه ی برفا رم دست زده می کنم فردا صبح واسه هیچ کدومتون هیچی نمی مونه. ؛)


پ.ن. والّا عاشق مردم تهرانم.

در هر حالتی می ریزن بیرون.

زلزله شه می ریزن بیرون،

اغتشاش شه می ریزن بیرون،

شام غریبان شه می ریزن بیرون،

برفم بیاد می ریزن بیرون!

 خب شما الآن باور نمی کنین ولی اینا همه خانوادگی دراومدن بیرون الآن. خانواده ی منم قراره بهم اضافه شه. :-"

نام گذاری شون می کنم محلّه ی ندید بدید ترین ها.


پ.ن. من مثه اینا ندید بدید نیستم، نیستم، نیستم. ولی... 

عاخ چرا جهنّم هستم والا یه اینستاگرامم رو به فاک دادم با این شاخ بازیا، رو دلم مونده الآن می فهمی کیلگ؟ تازه اینجا تو وبلاگ خیلی خوبه بقیه ی بچّه ها نیستن عکس برف آپلود کنن خودم هم عذاب وجدان نمی گیرم کار تکراری انجام بدم.

 ( دو تا عکس می ذارم بی ادیت ک حجم بارشو درک کنید و دومی با ادیت ک چشماتون نوازش داده بشه.)

چیزه یه اکیپ  جوون مختلط از دور باحال بودن جیک ثانیه دلم خواست می رفتم باشون شادی می کردم. بعد ازونجایی ک توانایی بدیعی در برقراری ارتباط دارم با جمع و تجربه شو داشتم، به محضی ک برم اون تو از برم که سیر تغییر احساساتم از چه قرار خواهد بود، بی خیالش شدم. 

منتظر شدم یه بچّه ی واقعی جنم دار بیاد برف بازی ک بعله مدارس تعطیل شد و کشیدیم پایین بچّه رو و به دنبال اون مامان بابای بچّه رو.  دل همه شون سوز ک منو تحویل نگرفتن! چون ما ها جوون تر بودیم و داهاتی ترین آدم برفی (شایدم خرگوش برفی!) جهان ک آکرومگال بود رو، روی سطل آشغال با پنجه های همایونی مان از یخ  تراش دادیم. و پهلوم درد می کنه. 

و بر لوح های خویش بنویسید برف واقعا شادی مقطعی میاره. من الآن کاملا مست شدم دیگه نمی فهمم چی دارم تایپ می کنم. حتّی درد هام رو هم در این لحظه یادم نمی آد. و این خوبه. فک کنم ک خوبه. نه کیلگ؟!! احتمالا حسّ روباه های برفی هم همینه. 

عه چرا دردم یادم اومد. یهو فکر کردم ک اگه این بچّه رو نداشتم کنارم چقد اوضاع بی ریخت می شد. فرض کن اگه ایزوفاگوس قبل از من بمیره، من تمام زمستون های بعدشو با تنفّر از برف خواهم گذروند. یاد فرد و جرج افتادم. خوب جرج خیلی داغون شد راستش. چه بیخ دار.



نظرات 29 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:04 http://florentino.blogsky.com

دایی هام جوون که بودن میرفتن کوه فقط به عشق اینکه تو برف لخت شن فیگور بگیرن و بعد عکس. آلبوم دارن واش که میکنی چنتا حجم سیبل خفن بالاتنه لخت پشمالو توش جلب توجه میکنه که فیگور گرفته تو برفن....یه سوژه هایی بودن دومی نداشتن!

برو لخت شو فیگور بگیر عکس بنداز بزار اینستات کیلگ...بزار تجربه های متفاوت داشته باشی تو زندگیت..تو میتونی پسر..(سنگ مفت گنجشک مفت و این صوبتا)

شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:07 http://florentino.blogsky.com

کیلگ برادر من...این عنوانت دیگه عوض کن. تموم شد دیگه. الان پیغام این پست که اومد متعجب از خودم پرسیدم باز وبلاگ زدم و یادم رفت؟؟
:))))))

چی آخه ناموسا فک کردی من اوری تینگو ول می کنم بچسبم به تاسیسات تعمیرات تهویه و هود و اینا؟

قرار بود بعد دوازده شب وقتی هفتم رد شد عوضش کنم، دیگه برف اومد رفتم بیرون هوشم ببرد.

ولی حالا خوبه یادگیری کاملا انجام شد، واس موقعی ک خواستم یکم راه برم رو اعصابت.

در جست و جوی امیر یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:23

سلام، اقا یه وبلاگ امیر نامی بود علوم ازمایشگاهی قزوین بود، ادرسشو گم کردم، میزارین ادرسشو؟

سلام، آقا بذارم چی بهم می دی؟ تو این دور زمونه مفتکی ک کار انجام نمی دن واسه مردم. شیتیل میتیل؟

پرستش یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 00:42 http://khoda15.blogsky.com/

انشـــاالله هواتون همـــیشه برفی باشه !!

شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 09:18 http://florentino.blogsky.com

@در جستجوی امیر

هر چی قیمت داد من نصفش میگیرم‌میگم بهت..

(کیلگ بالا بگو نصفش که به من داد نصف نصفش کنیم)

برو جلو دارم پشتتو.
ولی وسط راه نارو بزنی خودت می دونی حساب کارت با چی می افته.

در جست و جوی امیر یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 09:38

تو نیکی میکن و در دجله انداز...
@کلیگ @شایان

آقا چیزه با پنج میلیون به دجله می ندازم. :-"

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 11:35

seire-takamole-man.blogsky.com ادرس وبلاگ امیر

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 11:44

:|
:|
:|
:|

چاکریم.

نارنجی یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 11:56

من بگم بهش ادرس امیر رو که هر چی رشتین پنبه شه؟
لبخند خبیثانه
یا منم شریک یا خودتون میدونین دیگه
به هر حال زندگی خرج داره
منم که میدونین
یه ترمک مفلس
پنجاه من
پنجاه هم شما دوتا با هرکی دیگه که اومد مدعی شد
یه درصدی هم به خود امیر بدین

نارنجی یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 11:57

ولی اسمت باحال بودا
یاد در جست و جوی دلتورا افتادم

عه دقیقاااااا می خواستم همینو بش بگم.
یا در جست و جوی زمان از دست رفته حتّی.

در جستجوی هرچی شما بگین اصن:| یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 12:46

من خودم بر وزن در جستجوی نمو اسممو نوشتم ، دلتورا کیه باو؟
اه ادرس امیرو میدین یا چی؟
انصافا هیشکودومتون برادرزاده های خوبی نیستین

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:00

در جست و جوی هر چی
من برات ادرس رو گذاشتم اما کیلگارا کامنتم رو حذف کرد:/

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:01

یه بار دیگه هم میذارم خودت شانست.
seire-takamole-man.blogsky.com

کلیگ میکشمت یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:06

یبار دیگه بزار
@a

من ک بت گفتم نمو جان،
انداختن در دجله یا همون اقیانوستون پنج تومان. والسّلام. خیرشو ببینی.

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:09

سرعت عملت خ خوبه کیلگارا افرین:/
اقا سیر تکامل من اسم بلاگشه ادرسش هم همینه فقط بین کلمه هاش(-) بذار...

نمو یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:09

پس عمه تو ندوست کلیگ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:10

عه هم زمان کلمنت گذاشتیم..سر جدت دیگه ادرس رو ببین:/

خیلی مریضی! :-"

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:11

*کامنت
seire-takamole-man.blogsky.com

دارم برات حالا. درس نداشتم عمرا می ذاشتم حالا حالا ها بدون پرداخت عوارض از کامنتای وبلاگ من استفاده ی ابزاری کنید.

از نمو به آ یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:13

مرسییییییییییییی
بیا بغلم

نمو یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:15

کلیگ نارنجی و شایان!
عزیزان من جون ب عزراییل نمیدم بیام به شماها پول بدم؟
اوقات فراغتمو میرم سرچهارراه گدایی ! اینا میخوان از من پول بگیرن!

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:18

کمال هم نشینه کیلگ جان؛)
@در جیت و جوی هر چی
:))

a یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 13:20

خدایی خودمم امروز خ کار دارم..خدا رو شکر دید کامنت رو دیگه میتونم با خیالی اسوده ب کارام برسم..

شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 14:56 http://florentino.blogsky.com

یه بار خواستیم از وبلاگ درآمد زایی کنیم...ببین میزارن اینا..

ابن سرچهارراه گدایی کردنم تکراری بود...قبلا یکی دیگه گفته بودا
عوض کن بَ بَ

شایان یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 14:58 http://florentino.blogsky.com

یه ۲۰ درصدم میدادین به a که نگه..عح.

نمو یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 15:21

تکراری نیست مال خودمه
@شایان

شن های ساحل یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 15:56

کیلگ دیشب واقعا یه بار سکته کردم با این برف اتوبان توی لاین مخالف برعکس رفتیم یعنی ماشین از رو به رو می اومد پیشنهاد خودم بود برای دور زدن ترافیک که جواب داد و هنوز نمی دونم زندم یا نه:)))))...چقدر عالی با برف خوشحالی

ابررررفرض!
آقا زرنگ بازی در می آرین همین می شه تهش. :))) من دیگه کم کم داشتم استرس می گرفتم مردم یخ نزنن تو جاده، کلا اخبار رو بیشتر از اون دنبال نکردم.
دیشب خیلی بد شده بود وضع جاده های اینور. حتّی امروز صبح ما کلّی خوابگاهی داشتیم ک رفتن ترمینال و ساعت ها تو ترافیک خروجی ها موندن و برگردونده شدن به صورت افتخاری.
حتّی مرسوله ی پستی هم نمی شه فرستاد و تحویل نمی گیرن. وضعیه کلا، ولی عشقه.

Bluish یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 19:04

تو اسم وبتو عوض کرده بودی؟!
تهویه شماره 21!؟
:)))))
کرک و پر تهویه متبوع یا حتا متبوع بدون مموصوف یا حتا همین شایان ریخت!

شایان میدونی قبل تو یکی بود که اسم وبش یه همچین چیزی بود؟ همین تهویه متبوعو میگم
در حال حاضر اون وبلاگاشو بسته با یه اسم دیگه مینویسه.

Bluish یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 19:07

کیلگ میشه ازت عاجزانه خواهش کنم سایز عکسای پستت رو یجوری زین پس تغیییر بدی توی فایرفاکس که بدون سیو کردن یا جدا باز کردن بشه همینطوری تو وبلاگت دیدشون؟!

شایان دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 09:35 http://florentino.blogsky.com

@bluish

نه اون وبلاگ ندیدم. من اسمش از رو وبلاگ فاطمه اختصاری که فیلتر شد برداشتم. اونجا هواکش بود..من اول گفتم هواکُش بزارم...دیدم زیاد خوب نیست..شب خوابیدم..صب بیدار شدم گفتم تهویه اونم شماره ۱۷ش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد