Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تا شونه برای شونه

بچّه ها بچّه ها! :)))))))))))))))))))))))))

رفتم تو آینه ی دستشویی موهامو شونه کنم، شونه از دستم سر خورد و در حالی که داشتم با خودم فکر می کردم واو کیلگ حقیقتا جالب می شه اگه بره اون تو، یک رقص آمیبیکی کرد و مستقیم افتاد تو سوراخ توالت.

واقعا حقیقتا جالب شد دیگه.

به بابام گفتم، الآنم دارم از خونه فرار می کنم.

تا گند های بعدی شما را به خداوند منّان می سپارم.


پ.ن. دستشو تا شونه نشون می ده، بهم می گه می دونستی من الآن تا اینجا باید برم اون تو تا "شاید" بشه درش بیارم؟ والّا پدر من دیگه همون گوشی بسّم بود به خاطر یه شونه که من دوباره شیرجه نمی زنم اون تو، این سری نوبت شما.

می خوای هم به عنوان جایزه اون تو بمونه، موردی نداره از نظر من.

وای برم برم الآن می آد شهیدم می کنه...


پ.ن بعدی. بهم می گه حالا چند سانت بود؟ وای ک دارم می می رم از خنده های بعد گند بالا آوردن.


پ.ن بعدی تر. داداشم پا شده داره از شاش می ترکه. بابام می گه نه وایسا من دارم چنگک درست می کنم ماهی اون یکی رو بگیرم فعلا. وای چقد خلاقانه شد. خاک بر سرم.

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 09:08 http://Www.florentino.blogsky.com

سر صبی ملت متن انرژی بخش میزارن وبلاگ واسه خواننده هاشون ما باید بیایم روابت **دستی جناب کیلگارا رو بخونیم و تا شونه تو کاسه توالت رفتنشان را...شانسه داریم؟!

خب آقا یکم تفاوت.
خودت حالت به هم نخورد اینقد عکس بلبل و مرغ شهد خوار دیدی ساعت هشت صبح تو کانالا و وبلاگا؟ بسّه دبگه نا موسا.

نامبرده چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 09:18

این مورد هم میتونه زیر سر آمریکای غاصب باشه!

اینطور که علما میگن هر شادی که به ما میرسه از جانب پروردگار و هر غمی که به ما میرسه از جانب آمریکاس.

ما رو در غم خودتون شریک بدونین خلاصه :دی

هه. آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو، خون شانه های ما می چکد از چنگ تو. :دی

امروز رفتم از شهروند شونه ی جدید خریدم. زرشکیه، و چینه،
و آره دوستش ندارم. غم. الآن غم گونم.
من
شونه ی
قبلی
رو
می خوام.
همین
الآن.
و مامانم از ترسش انداختش دور دی روز. چو ن می دونست به زودی به سرم می زنه که ازش استفاده کنم.
این جدیده رو می شه فقط به عنوان آلت موسیقی استفاده کرد ازش. دست بکشی رو دندونه هاش، صدای گیتار الکتریک بده.

نامبرده چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 18:17

دی روز*
این لاطائلات که تفت دادم صرفا جنبه فان داشت

دندونه شون؟ صدای گیتار الکتریک؟
منطق که هیچ،تخیلم هم پاسخ گو نیست کیلگ

دوس دارم این جمله رو. استفاده ش می کنم.
"منطق ک هیچ، تخیلم هم پاسخ گو نیست..."
ولی این دیگه واقعا تخیّل نمی خواد، خودش خود ب خود صدای نت زیر ساز موسیقی می ده وژدانا.

نامبرده چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت 19:33

نامبرده خودش هم در چاهی که کنده بود افتاد
دندونه شووووووونهههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد