Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

66666

بچّه ها من دارم می رم دانشگا، حواستون به ۶۶۶۶۶ آماروبلاگ باشه. 

دست هر کی افتاد اسکرین بگیره بفرسته.

ردش نکنین یه وقت که روانی می شم. ماه هاست با چنگ و دندون منتظرشم.

جیگرتونو.


*متاسفانه هنوز زیاد مونده و خودم الآن حوصله ی رفرش کردن ندارم تا بهش برسیم.

* آهان یه راه دیگه هم هس، سر نزنید به وبلاگ تا خودم بیام اون قدر رفرشش کنم عکس پنش تا شیش پشت هم رو بگیرم. بعدش دیگه آزادین بیایین.

نظرات 6 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 08:32 http://mydailyhappenings.blogsky.com/

سلام. من عکس گرفتم چه جوری بفرستم؟؟؟
البته اولین بار هست میام وبتون

هورااااااااا

شایان سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 09:18

عح عح عح
از دستم در رفت..

شن های ساحل سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 10:58

ای وای حیف!!!!:)

@ ندا: می تونی آپلود کنی و لینکش بزاری اینجا
این سایت خوبی برای اپلود

http://uupload.ir/

نارنجی سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 11:40

من66699 بودم
که فک نکنم خیلی به کارت بیاد

استامینوفن سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 11:48

66713 نمیخوای؟:/:دی
ولی چ زود ٦٦٦٦٦ رو رد کردی..

استامینوفن جمعه 24 آذر 1396 ساعت 22:33

اخر اسکرین شات رو برات نفرستاد!؟

عح می بی نی تو رو قرآن؟ نه. رفتم وبلاگش کامنت گذاشتم ازینایی هستن که گاهی وقتی وبلاگ چک می کنن. :-"
حالا شاید این جمعه بیاید شاید. هنوز کامنتم دیده نشده حتّی!
هی به خودم می گم حالا پاکش نکنه یه وقت از تو اسکریناش. استرس اینو دارم بیشتر.
پ.ن. رسید رسید. هورااااااای. آپلودش می کنم به زودی رو وب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد