Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یادته؟

یا یادت بیارم؟

امم. بریم عقب یکم؟ به اندازه ی دو سال و اندی.

دو نفری می شستین مغز منو می گائیدین. تو سلف. تو کلاس. تو کتابخونه. تو سایت. تو ورزش گا.تو خواب گا.  تو خیابون. تو چمنای جلو دانشکده. تو ایستگاه. تو ترمینال.

تو خوابم حتّی. تو تابستون حتّی.


د لعنتی اینا رو یادته یا یادت رفته؟

تو منو روانی کردی. در سیم پیچی های مغزمو باز کردی. من گذاشتمت. چون همیشه خر بودم. چون همیشه دنبال مایک وزافسکی بودم. چون همیشه دنبال یکی بودم که باهاش گوزن شکار کنم. در عوض چی کردی؟ همه ی مدار هارو با سیم چین گوریدی به هم. اصلا برای همین اسمتو گذاشتم سای. سای علامت اختصاری روانه. تو منو روانی کردی.


و الآن باز سیم چین به دست کمینم کردی بی وجدان بی شرف. جون خودم اگه بذارم این بار. 


دادم دست مامانم، گفتم بیا هر چی عشقت می کشه تایپ کن براش.

بچّه ها، این شمایید که باید حدتون رو بدونید تا  که طرفتون رو به دروغ گفتن نندازید. دروغ گفتن فقط دفعه اوّلش سخته راستش. و من امروز اینقدر دروغ نوشتم که داره الآن از چشام می زنه بیرون دیگه.


+ یه درصد فکر می کنی من اینو واسه کی نوشتم کیلگ؟ مخاطب داره، خاص تر از خاص. این واسه نزدیک ترین رفیق دانشگامه وقتی سال یک بودم. الآن طرف دیگه به اینجام رسونده. به اینجاااام. که البتّه شما اینجامو نمی بینید که بفهمید کجاست. اونجامم نمی بینید. هیچ جامو نمی بینید اصن. خب تخیّل کنید یکم. خوبه واسه رفع ریسک آلزایمر در پیری. 

نظرات 4 + ارسال نظر
شن های ساحل سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 01:30

کیلگ دندون خراب باید کند انداخت دور مخصوصا وقتی انقدر طولانی مدت اذیتت کرده...ارزش خودت خیلی بیشتره خیلی ...بخاطر هیچ انسانی خودت زجر نده چه برس به این که حتی فامیل درجه یکتم نیست...ببینم منی که با یکی شکار گوزن می رم چهارتا اون خرگوش میگیر یکی من بعد باز گوزن میگیریم پایه ارتباط اعتماد نیست منفعته سوده که اگه نباش بی معنی حالا پایه دوستی اعتماده ارتباطی که اعتماد نداشته باشه دوستی نیست پس شراکته و شراکتی که سود برات نداشته باش و همش به ضررت باشه میشه دشمنی خوشت می اد دشمن اطراف خودت نگهداری!

آخه من هنوز به نتیجه نرسیدم دوسش دارم یا نه.
عمیق ترین خنده ی حداقل پنج سال اخیرم رو باش داشتم.
از اون ور الآن احساسم بهش اینجوره. گویا مشکل از منم هست. من کلا بلد نیستم اعتماد کنم. این قدر بد بینم کردن که ...

Shayan سه‌شنبه 7 آذر 1396 ساعت 10:01

منم یکی از این دفیقا گاینده مغزا داشتم..همش زرنگ بازی در میاورد و به قول شن ها شراکتی کار میکرد..از غصه یه ***ی زدم بهش قهر کرد رفت..الان ۵ ساله کلا دشمنیم اونم در حد لالیگا!

Zzz سه‌شنبه 5 آذر 1398 ساعت 23:16

سلام.
میدونین سندرم آسپرگر چیه؟

اگه وقت کردین یه تحقیقی بکنید.
این لینک‌ها هم توضیحات فردی و تجربه‌ی شخصی افراده و هرچند آکادمیک نیستن ولی اگه خواستین یه نگاهی بندازین.

https://virgool.io/@baraary/asperger-et8fscyasfgp



http://aspergery.blogfa.com/post/121


چون گزینه‌ی کامنت خصوصی رو پیدا نکردم تو نظرات یکی از پست‌های قدیمی فرستادم؛ وگرنه ربطی به محتوای پست نداره.

سلام،
بله مطلعم سندروم آسپرژر چیه.
ممنونم.

+ هان اگه فکر می کنی من آسپرژر دارم، باید بگم که زیاد آسپرژر دیدم و نه واقعا شبیه نیستیم. شاید رو کاغذ یک تعداد علامت مشابه باشند، ولی باید ببینی آسپرژر رو از نزدیک.
من کاملا اختیار دارم روی حرکات اجتماعی ام فقط خیلی زجر می کشم، در صورتی که یه آسپرژر نداره.

Zzz چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 10:51

آها. من یه آسپرگری رو از نزدیک ندیدم، شاید حق با شما باشه.
البته اون کامنت رو به حساب دخالت کردن نذارین؛ همینجوری فکر کردم یه چیزی کشف کردم!
+چه باحاله که یه نفر کامنت بذاره و کیلگارا جواب بده.

حاجییییی من همیشه جواب می دم
جان خودم اصلا این نیست که قصدی باشه جواب ننوشتنم
خستم فقط
خیلیییی خسته
و گشاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد