Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جااااااا<درد> رررررررر

بدبختی اونجاس، گاهی این قدر قوی بازی در آوردی و یه سری درد هات رو داد نزدی که تهش باید نبرد تن به تن کنی با بقیه تا بهشون ثابت کنی نه وجدانا به پیر به پیغمبر منم تجربه ش کردم. 

بعد دقیقا در همون لحظه پتک می کنن می کوبن تو سرت می گن، ناموسا؟ برو بابا نچ دروغ نگو. پس چرا هیچ وقت نگفتی؟ د نکشیدی دیگه...! مگه می شه همچین دردی داشت و ننالید؟ خخخ.


دردامونو جار بزنیم، می گن طرف کم طاقته، لوسه، فلانه،

جار نزنیم تش می گن پ چرا نگفتی؟


ای بابا تکلیفمونو مشخّص کنید. چند چندید با خودتون؟ بنالیم؟ ننالیم؟ بمیریم؟ نمیریم؟ چی بالاخره؟


# نظر منو بخوای، می گم شما بای دیفالت ازین به بعد کوچیک ترین درداتونم جار بزنید. 

اینکه خودتو یه تنه بدون جیک زدن سالم از زیر یه درد بکشی بیرون، و بعدتازه بخوای پروسه کشنده ای رو ک متحمّل شدی اثبات هم کنی و یدونه شاهد هم نداشته باشی چون به خیال خودت داشتی مثلا ادا قوی ها رو در می آوردی، خیلی  فرسوده کننده تره تا بخوای انگ ننر و لوس و کم طاقت و حسّاس و امثالهم بخوری...



پ.ن: کسی یه پای راست یدکی نمی خواد؟ می خوام بکَنَمش دیگه. چرا اینجور می کنه خاک بر سر؟ عح. هیچ عیبی هم نداره ها، ناخوناشم سریع در می آد. فقط یکم جدیدا عشقی نبض ور می داره واسه خودش. گویی گره ی کیتوفلاک در آورده واسه خودش هر سازی ک می خواد می زنه. همین امروز فردا می خوام از مدار خارجش کنم دیگه. خستمه. فک کرده من باش شوخی دارم. خب نزن دیگه لامصب بابامو در آوردی تو عم.

نظرات 7 + ارسال نظر
Shay دوشنبه 29 آبان 1396 ساعت 23:42 http://florentino.blogsky.com

ببین یا کلا باید بگی یا کلا نباید بگی.
ما بای دیفالت نمیگیمیم جز در مورد بی پولی که میگیم..اونم این که میگیم زیاد موثر واقع نمیشه..چون که عیان است و نو نید فور بیان و این که بقیه بدونن هم موثر واقع نمیشه...چون هیچکی نمیاد بگه بیا عزیزم این ۲۰۰ تومنو بگیر مشکلت رو حل کن

برو بابا تو عم تا خالدونت سوخته دویستا رو بت ندادن جاش اومدی پست منو چیز دار کنی. خدا شاهده بذارم باز مثل اون شته و مورچه هه شه.

Shayan سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 00:37 http://florentino.blogsky.com

دقیقا قصدم همینه. یوهاهاهاهاهاهاهاها
.
.
شماره کارت بدم بفرستی دویسته رو که کوتاه بیام؟

اتّفاقا می خواستم پیشنهادشو بدم، یهو خاطرم افتاد که وضع خودم دراماتیک تر از توعه، گفتم ولش کن الآن مقروضم می شیم بذار با حسن نیّت به قصد شومش ادامه بده. یه پست فسلفی مو قهوه ای می کنه فوقش دیگه...

:) سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 01:04

بده.بده به من اگه نمیخوایش.

یدونه س ها. اون یکی شو می خوام خودم. یهو از نظر قدّی قناس نشی فقط. :))))

شن های ساحل سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 08:31

با این فرمونی که تو جلو میری هر عضوی اذیتت کن میخوای قطعش کنی من باید یه تبر یا گیوتین بردارم سرم قطع کنم انقدر نبضش میزنه:))))))
از این تجریه های الکی بهت بگم ببین یه مدت نمک کلا حذف کن مثلا یک هفته بعد ببین چی میشه هنوز نبض داره

هنوز نتونستم باهاش تطابق پیدا کنم اگه تطابق حاصل شه دیگه برات مهم نیست گیوتین هم نمی خواد.
مثلا مثل یه درد ماهیچه ایه، اگه بهبود پیدا نکنه، تو خودت یاد می گیری تطابق پیدا کنی و کمتر از اون ماهیچه ی به خصوص استفاده کنی و بار کار رو بندازی رو ماهیچه های دیگه ت ک آزار دهندگی ش حس نشه. احتمالا تو درمورد نبض سرت این عملیاتو یاد گرفتی وگرنه آدم فقط دلش می خواد از جا درش بیاره.

تجربه تجربه س دیگه، رو یکی جواب داده واسه همین الکی نمی شه. منتها ما اصلا رژیم پر نمکی نداریم. غذا هامون هم کلا بی نمکه... :))) فلذا من از بچّگی کلا میونه ی خوبی با چیز میزا ی شور ندارم به صورت خودکار. الآن چیزی رو ندارم که بخوام کمش کنم. مثلا شاید بتونم ترشی جات رو کم کنم اگه ربطی داشته باشه. چ می دونم...

دریا سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 09:13

فقط اونجاش ک گفتی فروش پا با ضمانت

هم چنان هم می گم با ضمانت.
مدل ۷۵ ه،
ولی چون تقریبا خواب بودم همیشه ی خدا و تو خواب هم راه نمی رم،
کیلومتر شمارش اندازه یه مدل ۸۵ کار کرده نه بیشتر. برد می کنی اگه بخری.

شن های ساحل سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 14:51

کیلگ داشتم به به موضوعی فکر می کردم برای سربازیت فکری کردی؟نمی دونم به چه صورت مثلا پدرت بالای 60 معاف بشی یا کف پای صاف داشته باشی یا حتی بالای 30 پدرت توی جبهه بوده باشه و شامل سهمیه بشی ولی اگه هیچکدوم از اینارو نداشته باشی به بسیج فکر کردی؟منظورم اینکه اگه درست بگم اگه دو سال بسیج فعال داشته باشی فکر کنم 4 ماهی از خدمتت کم بشه دوست داری در موردش فکر کنی؟تازه می تونی یکم اطلاعات هم در موردش پیدا کنی

تا اون موقعی ک شتره بخوابه دم خونه جور می شه موردش،
من اگه می خواستم سهمیه بسیج استفاده کنم، برای کنکورم خیلی بیشتر دلیل منطقی داشتم.

رها چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 11:33

کلا موجود زیادی حرص بخوری هستی!!!
بخاطر همینم نبض میزنی.
کمتر حرص بخور خب..
اگه بخوای یکی یکی اعضای بدنتو بفروشی چون نبض میزنه و اگه کم کم به همه جای بدنت سرایت کنه باید بگم تو فکر فروش دیافراگم و حتی ناحیه نشان دهنده مذکر بودنت!!! هم باش.
رها هستم با بیش از 6 سال تجربه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد