Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

کِل بکشید

همین الآن به طرز غریب و هرکی هرکی ای ماشین بهم ارث رسید. :))))

من کیلگارا در بیست سالگی ماشین دار شدم!!! :{

آخه تو کی اینقدر بزرگ شدی که بخوای ماشین خودتو داشته باشی کیلگ؟

واو. خیلی واو.

یوهو. 

امروز که اربعینه، از فردا شب بیایید همه تونو ببرم دور دور تو فرحزاد. جوووون. :-"


بعد از یک سال و نیم گواهی نامه داشتن و استفاده ی مصرانه از وسایل نقلیه ی عمومی و ممانعت از ناز مادر و پدر را کشیدن، بالاخره...!


# پرایده،

# سفیده،

# مدل ۹۱.

هشتگ بزنم خاتمه ی حداقل یک چهارم جر و بحث های روزانه با خانواده؟ خخخ.

راحت شدم. به جدّم الآن همین جا رو مبل سجده ی شکر به جا می آرم.


وای یعنی فرض کن ازین به بعد می تونم میم مالکیت بزنم ته این واژه: ماشین

گاااااااااااااااد.

نظرات 12 + ارسال نظر
متین پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 14:38 http://yadnevesht-matin.blogsky.com/

چه حالی ، ای جان
مبارکه :)

سپاس گزارم.

aida پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 14:49 http://ai-ra.blog.ir

:)))))))
مبارک باشه کیلگارا.جا داره الان سوت شفری بکشی:D

مرسی،
ببین اگه بیشتر تمرین می کردم الآن می تونستم سوت شفری بزنم.
من نمی دونستم اینا همه ش آماده سازی بود برای اینکه بتونم سر موقع سوت بکشم و شاد شم، وگرنه بیشتر تلاش می کردم.

Elsa پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 14:53

عاقاعاقا خیییییییلی تبریک :))))))
جدی جدی باید شیرینی این یکی رو بدی بهمون :)
ببین یه پستی بود خیلی وقت پیش گذاشته بودی که یه کلیپ آهنگ اسپانیایی(مطمئن نیستم) بود..پسره میرفت دوستاشو جمع میکرد تو راه میخوندن و خوش میگذروندن
الان دقیقا میتونی اونو عملیش کنی :)))

سپاس،
آره اتفاقا خودم هم تو فکر اون ویدیو بودم،
اون گروه بدجوری دلمو بردند.
الآن مرحله یک از دوش انجام شده.
مرحله ی دو از دو اینه که برم دوست پیدا کنم واسه چپوندن تو ماشینم.
که این به مراتب سخت تره راستش.

Shay پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 15:00

شانس اوردی من اینجام تو اونجا...وگرنه الان داشتی کارت آب هویج بستنی رو میکشیدی...حیییییف

نه به آب هویج بستنی، نه به کارت کشیدنش. :)))

beny20 پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 15:01 http://beny20.blogsky.com


کلیگ پراید شوخی نداراا ،
از امروز باید بیشتر مواظب خودت باشی ،
.
.
خارج از شوخی مبارکت باشه ،
و اینکه جور کن یه کباب بریم بیرون :)

هه تو فک کردی شوخیه؟
اینا دیگه از دست من خسته شدن، گفتن چی کارش کنیم که شیک و تمیز باشه مشخّص نشه ؟ آهان پراید بندازیم زیر پاش. به همین سادگی به همین خوش مزگی خودش خودشو به درک واصل می کنه تازه همه فک می کنن دوستش هم داشتیم واسش ماشین خریدیم کسی شک نمی بره...

اکی بیا، ماشینش با من کبابش با تو دیگه. یه سکّه پول ندارم.
و مرسی بابت تبریکت.

نامبرده پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 15:33

کانگرجولیشن و این حرفا :))))
به شادی و سلامتی استفاده کنی ازش

سپاس و این حرفا.

دریا پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 16:31 http://Eng-life.blogsky.com

مبارکه مبارکه


چون میخواستن برات ماشین بخرن ،گشنگیت دادنا

چرخش برات بچرخه
از طرف من یه بوق باهاش بزن

سپاس گزارم.
اوّلین بوقی که بزنم یادت می افتم. قول.

شن های ساحل جمعه 19 آبان 1396 ساعت 02:41

وااااای چشمت روشن بسلامتی انشالله چرخش برات بچرخ با دل شاد استفاده کنی فقط قول بده توی ترافیک موندی حرص نخوری:))
انشالله ماشین بعدی یه بهترشو میگری...
شیرینیش کو پس؟

من اینقد ماشین نداشتم عاشق تو ترافیک موندنم فعلا.

داشتم به بقیه هم همینو می گفتم که الآن واقعا شیرینی دادن داره به نظرتون؟
چون همه ی بچّه های سنّ من اکثرا شراکتی از ماشین پدر مادر استفاده می کنن، که خب اینا هیچ وقت به من ماشین ندادن.
تازه الآن شدم مثل بقیه ی دوستام.
ماشینه که مال خودم نیست، دستمه صرفا...

:) جمعه 19 آبان 1396 ساعت 12:34

خودت میای دنبالمون یا چی؟ :))
آدرس بدم؟
آماده م من....رسیدین دم در مثه دیوونه ها بوق بزنین میام پایین.

مشکل یکی دو تا نیس ک، من مسیر یابی م هم تو اوته متاسّفانه.

تنها فیلتری شنبه 20 آبان 1396 ساعت 12:57

واوووو کیلگ جونم مبارکتههه ..یوهوووووو...
روش سیستم نصب کن ببرمون فضاااا ژااااانمی ژاااان
خیلب خوشحال شدم ^___^ اصن کیف میکنه ادم رفیقشو با ماشین ببینه .....
ایشالا یه روز بیایی پست بزاری ..منو مازاراتیم یهویی

لطف داری به من همیشه، مرسی ها. متقابلا ازین جور شادی ها برایتان می خواهیم.

خوب شد یادم انداختی، اصلا به ضبطش دقّت نکردم تا الآن! :))))

همین پراید کافیه واسم، خیلی عشق ماشین مدل بالا نیستم فعلا. کار راه بندازه صرفا نخوام خدا تومن پول آژانس و فلان، لگنم باشه من قبول دارم. :دی

Bluish چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 21:30

مبارکه کیلگ :)
شیرینی نمیدی آیا!؟ د:

بعله بعله مرسی ها بلو.
چه مدلی دوست داری؟ تر خشک خامه ای فلان؟

و اینکه شایان سر دودر کردن شیرینی گواهی نامه ش، یه چیزی یادم داد رد خورد نداره:
آدرس بده بفرستم. :))))
عموما رو مجازی هایی که دوست دارن گم نام بمونن جواب می ده.

Bluish جمعه 26 آبان 1396 ساعت 00:19

خامه‌ای پیلیز ر:
کیلگ منو از هویتم میترسونی!؟ :)))))
عامو از من عیدی خواستن چن سال پیش یکی از دوستان مجازی، صاف براشون پست کردم با پاکت نامه سبز روشن :) آدرس و اینای فرستنده رم نوشتم!

امسال فک کنم سال دیدار دوستان وبلاگیه د:
آدرس خوابگاهو بدم یا دانشکده!؟ :)))))

بعلی بعلی.
نه در یک آن حواسم نبود دارم به کی می گم این جمله رو.
شما نترس ترین بودی در این زمینه، خوب یادمه.

ببین دو تا دغدغه داریم الآن. شایدم سه تا.

۱) الآن فعلا کسی این پست رو چک نمی کنه، دو روز بعد یکی گذرش به اینجا بیفته و ببینه من از این همه آدم فقط به تو شیرینی دادم، دهنم صاف می شه. تا آخر عمر باید پاکت های شیرینی خامه ای مرموز ببرم پست خونه به سرتاسر ایران توزیع کنم. همچین جفایی رو در حق من می کنی؟

۲) بلو گفتم ک ماشین خودم نیست واقعا، صرفا سوئیچش دست منه.
حداقل بذار هر وقت خودم پرشیای خودمو خریدم، واست شیرینی بفرستم. دیگه یه بار شیرینی می دم ها. الآن واسه این ازم شیرینی بگیری، فلان روز ک ماشین خودمو خریدم و شیرینی خیرات کردم باید بشینی لب و لوچه ی خامه ای ملّت رو نگاه کنی... مشکلی نیست؟

۳) تا زمانی که آپشن بی نام و نشون بسته ی پستی فرستادن باشه تو پست خونه ها مشکلی نیست و اگه واقعا مصر باشی، می تونم یه کاریش کنم. فقط اممم. میشه شیرینی خامه ای رو پست کرد؟ آب نمی شه تو راه؟ کپک نمی زنه؟ یه مدل دیگه انتخاب کن اقلّا اگه اینقدر مصری تو شیرینی گرفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد