Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شاخ مجازی

اومده به من می گه: هی کیلگ تو با امیر فلانی فامیلی؟

می گم چی؟

میگه امیر فلانی دیگه. فامیلتونه؟ راستشو بگو.

ادای فکر کردن در می آرم می گم امیر فلانی... اکی کیه؟ از بچّه های کلاسه؟

مات مات نگام می کنه می گه خاک تو سرت بعد یه سال هنوز بچّه های کلاسو نمی شناسی؟

بش می گم خوبه حالا، جمع کن خودتو. اینقدر زیادین شتر با بارش گم می شه اینجا. حالا چیه پس بازیگر فیلمه؟ خواننده س؟

گوشیشو در می آره با یه نگاه زیر چشمی به من مثل اینایی که انسان عهد قجر دیدن، می بره رو پیج اینستام. 

میگه بفرما تحویل بگیر برات لایک زده. واسه همه ی پستات.

می گم خوب اکی پیج من که پرایوت نیست باز گذاشتم ک لایک بخورم. :)))

بهم می گه تو انگار کلا از مرحله پرتی ها. برو تو پیجش.

.

آقا رفتم تو پیجش...

.

اوه مای گاد مامانم اینا! فکم در جا افتاد. دویست و هفتاد کا فالو داشت.

گفتم خب دیگه ببین وقتی این با دویست و هفتاد تاش منو لایک می کنه خودت بگیر رفیقت چه شاخیه.

گفت بابا این یارو خیلی پولداره، هر روز تو یه رستورانه عکس غذاهاشو می ذاره. شاخیه واسه خودش ها. من گفتم حتما فامیلین که واست لایک زده.

گفتم نه بابا فامیل چی؟ اینا شگردشونه رندوم هر کی  دم دستش بیاد فالو می کنه که بک بدن بکشه بالا. شانسی شده.

گفت نه مثل اینکه تو هنوز نمی فهمی با کی طرفی. نیگا کن فقط شونزده نفر رو فالو می کنه. مطمئن باش به هیشکی رو نمی ده و دایرکتش الآن داره می ترکه. 

گفتم خوب عجب جنسی ام من پس. قدر بدون.

گفت اگه بعدا خواستین با هم برین رستوران به منم بگو بیام. حسرت غذا هایی که می خوره رو دلم مونده.

گفتم خیالت تخت، ردیفش می کنم اون وعده ای که خواست بره کباب تو اردک آبی بخوره، باهاش می ریم.



خلاصه اینکه خواستم بهتون بگم با کم کسی طرف نیستین. با همون سه چهار تا پستی که سه چهار سال پیش آپلود کردم، اینه حجم طرفدارم. ببین اگه می خواستم داوطلبانه شاخ باشم چی می شد. خواهش می کنم. خواهش می کنم. خجالت ندید. این قدر گل پرت نکنید. خودتون گلید. من متعلّق به همه ام. چاکر ماکر.

نظرات 5 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 12:25

منم یکی ازین شاعر خفنا اومد پیجم نه که لایک کنه ها....اومد زیر اون پستم که داییم زده بود یه خدنگ رو ناکار کرده بود هشتگ #نه به وحشی گری و نه به آزار حیوانات زده بود...خلاصه شانس ماست دیگه. سیگار داری؟

من تازه همین الآن فهمیدم خدنگ یه نوع حیوونه.
وای سرچش کردم، دلم خواست.
می خوام...! من می خوام به حیوونای دست آموزم اینو اضافه کنم.
تا الآن فکر می کردم خدنگ یک نوع درخته. مرسی اطّلاعات.
این لعنتی خیلی خوش تیپه.

آیدا سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 12:38

همه ی پست یه طرف اون هشتگ اخریت یه طرف:دی

:دی :دی

نامبرده سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 17:10

داف یا پاف؟
مسئله اینست!

طبق اینترنت مخفف:
Designated ugly fat friend

Elsa سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 18:46

دوستت عجب بیکاری بوده که اومده لایکای‌ تو رو چک کرده :///
نمیگم خودم تاحالا لایکای "کسی" رو چک نکردم،
ولی یه پسر بره لایکای پیج یه پسر دیگه رو چک کنه تعجب داره

حالا کاری به اینایی که کلا عشق می کنن با جیک و پوک مردم رو در آوردن ندارم،
ما تازه همو فالو کرده بودیم. همین جوری داشت پستام رو میدید و برنامه ی اینستاگرامم که الگوریتمش اینجوریه که مشهور ترین آدمایی که لایک کردن پستت رو اتومات می نویسه اون زیر کنار دکمه ی لایک. اینجوری شد که شد.

شایان چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 00:03

بدونی چه جوری کله مرغا رو میکنه جنازه شون میکنه پشیمون میشی از حرفت.
یکی از همینا یه شبه ۱۸ تا مرغ و خروس مامانبزرگم و خروس ژاپنی تپله منو که خدابیامرزدش رو کشت. انگار مرض هم دارن. کله شونو میکنه و میره بعدی :/

عح دلم ریش شد چه وحشی و اسکلانه. لولش کرم وجود که می گن همینه پس. کرم داره.
خب من دوست دارم جدا جدا بهشون محبّت کنم. مرغ جدا، اینم جدا. تو سوریکاتو سرچ بزن، یه حیوونیه از همین رده ی خدنگا. از قبل می شناختمش.
وای طرز ایستادنش... دیوونه م می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد