Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

فیلم چیز

هی کیلگ به نظرت من کار درستی کردم الآن به مامانم یاد دادم فیلم پورن یعنی چی؟

خاک بر سرم.
تازه داشت می خوند پورِن.

باید برم ببینم تو محلّ کار فسق و فجورشون دیگه چیا بهش یاد می دن. نچ نچ نچ. این بچّه این جوری نبود. رفیق ناباب آدمو به کجا که نمی کشونه... برم چپ و راستشون کنم؟

بعد آخه وژدانا خیلی آموزش سختی بود. :))) چرا با من این کارو کردی مادر؟ خدا رو شکر که چشم تو چشم نبودیم فقط از طریق صوت اطّلاعات رو منتقل کردم. تا یک دقیقه داشتم سعی می کردم واژه ی مناسب پیدا کنم گیر نمی اومد. هی می خواستم بگم چیز... چیز دیگه. چیز. یعنی چیز. اون بنده خدا هم هی تفهیم نمی شد. 

دیگه تش دلو زدم به دریا یه جور تفهیمش کردم که تا آخر عمرش...

الآن یکم عذاب وجدان دارم راستش!

می بینی کیلگ؟ زمونه برعکس شده. یه جوری ام برعکس شده که خودمم نمی تونم توجیه ش کنم.



یعنی اگه از کل بچّه های جهان، یک نفر باشه که لک لک ها واسه خانواده ش آوردنش در حالی که داخل یه پارچه ی سفید به نوک لک لک آویزون بوده و سر بقچه ش هم یه پاپیون زده بودن، شک نکنید که اون یه نفر خود خودمم.


باز اگه از کل جهان، یک انسان باشه که به مثابه گل ها از طریق گرده افشانی به وجود اومده، اونم قطعا خود خودمم.


اینم بگم؟ اگه فقط یه خانواده باشن که صرفا پیش خدا دعا کرده باشن که بهشون بچّه بده، قطعا پدر و مادر من بودن و خب خدا هم دلش سوخته بدیهتا که من دارم اینجا می نویسم.

گاااااااد. نکنید آقا نکنید. مکالمه رو با بچّه به جاهای سخت دهشتناک صورت قرمز کن نفس بند آور نکشونید. این چه عذابی بود شب امتحان؟ 

جدّی وقت ندارم، ولی یه کاری می کنن آدم نتونه ک پست نذاره.


هشتگ یک همچین خانواده ی مودب و فرهیخته ای هستیم ما. راستش فقط من اضافه ام توشون انگاری!

نظرات 9 + ارسال نظر
شایان شنبه 13 آبان 1396 ساعت 22:49

واقعا این پدر مادرا خیلی بی شرم و حیا شدن. اصن ب پدر مادر چه که سر از این چیزا درآرن؟...واح واح واح
.
.
خاله م با سه دهه زندگی پاک! تا تابستون نمیدونست چی هست اصن. گفت فیلم دارین؟...گفتم نه. دختر خاله م گفت آره فقط یکم توش صحنه پورن هست بدم؟...(من چشام گرد شد)...خاله م گفت: خوبه بده بخندم...گفتم: خاله ی گرام ب پورن میخندی؟...گفت خو مگه چیه؛ پورن مگه اون فیلم مسخره ها نیستن؟
بعدش دختر خاله م واسش تشریح کرد پورن چیه. اون گفت خاک تو سر همه تون که من انقد بلد نیستم!
حالا خیره سرش دکتره آینده ست!

یکم اطّلاعاتشونو نمی کشن بالا اینقد ما به زحمت نیفتیم.
ببین اوضاع قرمز بودا، خیلی عجیب غریب شده بود. نابودم کرد اصن.
عرق بود که شرّه می زد از سر و صورتم. :)))
یعنی مونده بودم سریع تر بهش توضیح بدم که دیگه اینقدر بلند بلند تکرارش نکنه، یا نمی دونستم نگران این باشم که وقتی توضیح دادم بخوام پاسخگو باشم که خودم از کجا می دونم. خخخخ.

عایدة شنبه 13 آبان 1396 ساعت 23:32

تو همچین خانواده ای تو چرا اینجوری شدی پس؟

تا لک لک ها دلشون تو این جهان هردمبیل به یه چی خوش باشه. :)))

شن های ساحل شنبه 13 آبان 1396 ساعت 23:56

:))))))))))))))))))))ای فکم درد گرفت انقدر خندیدم

هدفش هم جز این نبود. :))))))))

آرام یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 12:45 http://peace-road.blog.ir

:-"

عایدة یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 21:24

حالا یه سوالی که پیش میاد اینه ک مامانت نگف بچه تو این چیزا رو از کجا میدونی؟!

نه دیگه اینقدر مکالمه مون ویرد و عجیب شد تهش که اون بنده خدا هم وانمود کرد نشنیده خودشو زد به اون راه. :دی

یعنی خب سخته دیگه بخوای قبول کنی بچّه ت تئوری لک لک رو دیگه قبول نداره. :))))

شن های ساحل یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 22:02

http://uupload.ir/filelink/J6wlVti3e1qc/txdo_vid_20171105_215710.mp4
اینو ببین یکم بخند:)))))

هوشنگ. :)))))
خیلی هوشنگه آقا.

شن های ساحل یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 22:09

http://uupload.ir/filelink/syBZ22S3IG4f/hj9e_vid_20171105_220600.mp4
:)))

خیلی خیلی هوشنگ. :)))
من بودم بش می گفتم هوشنگ.

نارنجی دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 00:45

توضیحش اصلا سخت نبوده
خودت سختش کردی
کافی بود بگی فیلمیست از بی بند و باری های بلاد کفر
جهت ترویج فسق و فجور و از راه به در کردن فرزندان پاک سرزمین مادری
تهشم یه مرگ بر آمریکا میچسبوندی و تمام
اینجوری کلی هم بابت آگاه ٬ بیدار و هشیار بودنت از دسیسه ی دشمنان خاک بر سر ذوق میکرد

عیزم با آرامش نشستی اون پشت سلانه سلانه تایپ می کنی و دایره واژگان پیشنهاد می دی؟
در لحظه که ازت انتظار پاسخ گویی دارند، باید دید چقد می شه اینا رو پشت هم اینقد شیک و مجلسی ردیف کرد.
آدم اینقد هول می کنه نمی فهمه خودش کیه در اون شرایط... :))))

نارنجی دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 00:52

حالا بازم برو خدا رو شکر کن که از خودت پرسیده
فک کن میرفت پیش یکی از دکترای شیفت :/
یا مثلا پرستارا

نه خب دوست اون شکلی ک نداره تو بیمارستان ها،
تازه منم خط مقدمش ام. همه چی رو روی من امتحان می کنه بازدهی مثبت بود وارد فاز اجتماع می کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد