Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گوگوش

با توجّه سیر رفتاری  راننده تاکسی ای که چند دیقه پیش سوار ماشینش بودم، همین الآن یَک سوال خیلی فاندمنتال (یعح مای اینگلیش ایز سو شاخ) و پایه ای ایجاد شد واسم.


می گم گوگوش  نسل ما  کیه؟

یعنی وقتی ما پیر بشیم... نسبت به کی باید این احساسی که باباهای سیبیلوی الآن به گوگوش دارن رو داشته باشیم؟ ناموسا مثل بچّه ی شونزده هیفده ساله جوون می شن صداشو که می شنون!


بعد سوال فنّی دیگه م اینه که  هایده و مهستی نسل ما کیان؟

این سوز و زجه ای که مامان من با هایده و مهستی می زنه رو من باید نسبت به کی نشون بدم در آینده ی نه چندان دور؟


آهان. دیگه شهره رو هم بگید، که ترکوندید ده امتیاز مثبت برای گروهتون. نسل ما شهره هم داره؟ :)))


می ترسم اینقدر خواننده ی زن ایرانی نمی شناسم، در آینده یه نفر بخواد هم گوگوشم باشه، هم هایده م، هم مهستی م، هم شهره م. قیمه ها بد جور می ریزه تو ماستا اون جور. از همین الآن بگید من بتونم تفکیک شون کنم از هم قیمه و ماست رو.

نظرات 5 + ارسال نظر
شایان سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 21:54

نسل ما خواننده ای نداره مثه اینا که گفتی. اینا هر چی بخونن خوب میشه..خواننده های ما از صدتا آهنگ یکی ب صداشون میشینه. مثالش همون سوگند که از هر چی آهنگ که خونده فقط اون ساعت برگردش خوب بود و مابقی کلا کسشرر..

خب خوبه یه لحظه توهم برم داشته بود که الآن همه تون می آید صد تا اسم واسم ردیف می کنید که نمی شناسم.

پس جدّی یافت می نشود، نبود، نیست.
نه تنها صداش، مدل ترانه شم نیست دیگه، مفهومشم نیست حتّی.

می خواستم به راننده بگم آقا برو یه چند تا دور دیگه بزنیم، من یکم بیشتر آهنگاتو گوش بدم.

پس من با صدای کی جوون و شنگول بشم تو پیری هام؟ عح.

شن های ساحل سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 22:59

یه دونه ملانی هست با علیشمس میخوونه می تونین برای نسل بعدیتون اونو مثال بزنین: ))اخه از نسل سانسور چه انتظاری داری:)

چرا نسل سانسور؟
اتفاقا جامعه ی مدرن داره به این سمت می ره که سانسورش کمتر شه و حقیقتش قلمبه تر. کاری به سیاست ندادم البتّه.
حالا ما که رسما از همون اوّلش با فندق شکن بزرگ شدیم، اصن کدوم سانسور؟ به این گل و بلبلی!

عایدة سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 23:21

فکر نکنم همچین کسایی رو داشته باشیم[که البته با توجه ب ممنوع بودن خوندن خانما تو ایران خیلی هم چیز عجیب غریبی]
من ک همون هایده رو گوشمیدم اون موقع..

آرام چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 01:56 http://peace-road.blog.ir

با صدای آقای حیاتی و حسینی بای ما جوون میشیم:)))

:) چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 02:48

جوونی نسل ما همین قیمه و ماستو داره :))
پیر که بشی هر وقت قیمه بخوای بخوری ناخوداگاه میری میریزیش تو ماستا و روح و روانت درمان میشه ! :)))

ولی جدأ ، هر نسلی چیزای خودشو داره‌.مثلا برو جلوی بابات بگو ابلیوی ایت ! میگه خانوم ! پسره خل تر میشه هی O_O
اما فقط من میدونم که دیگه داری از خونه فرار میکنی :)))

ببین یه کلام. من که نمی دونم کی ای تغییر هندل دادی به لبخند،
ولی آبلیوی ایت رو که خوندم پخش شدم از خنده.
مرسی مرسی مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد