Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جوراب پاره

و چند ساعت پیش، لحظه ی پاره شدن جوراب توسّط شست پام رو حس کردم.

یعنی نه که اومده باشم خونه و ببینم ای بابا پوف اینم که پاره شد، در خود لحظه حسّش کردم.

وقتی که تار و پودش از هم ذرّه ذرّه باز شد و جورابه بعد از کلّی مقاومت مقابل ناخن تیزم رد داد و انگشتم ازش افتاد بیرون. اینا  رو با جزئیات کامل در لحظه حس می کردم.


اینجوری بود که پشت میکروسکوپ وایساده بودم یهو شست پام بهم گفت: نیگا نیگا بالاخره داره پاره می شه. همین الآن. اگه می خوای خداحافظی کنی الآن وقتشه.

که من بش گفتم: چرت نگو، من امروز صبح اون آبیه رو پوشیدم... یعنی می گی آبیه داره...؟


به هر حال سطح جدیدی از درک حس بود برام.

احتمالا اگه جورابتون پاره هم شده باشه، این طوری بوده که یه روز اومدین ورش دارین و بپوشینش و پارگیش زده تو ذوقتون و مثلا با خودتون گفتین عح شت این کی پاره شد؟

می گن بعد یه مدّت زندگی رو تکرار می افته، حداقلش اینه که برا من کاملا نیفتاده هنوز.

می تونم به زور چیز های جدید رو برای اوّل بار بکشم بیرون از تو زندگی روزانه م.

بعد بیست سال برای اوّلین بار همچین چیزی رو تجربه کردم حیف بود ثبت نشه.


"حسّ دقیق لحظه ی آنی پاره شدن جوراب آبیه."

نظرات 17 + ارسال نظر
سالادفصل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 14:26

منم یه بار این تجربه کردم..اتفاقا تو اون لحظه هم خیلی اعصابم خرد شد که چرا جورابی که دفعه ی اولی بود که پوشیدم باید پاره شه..

شایان شنبه 6 آبان 1396 ساعت 14:48

میدونی مسخره چیه؟....اینه که جورابهای من پاره نمیشن :/

آرام شنبه 6 آبان 1396 ساعت 17:53 http://peace-road.blog.ir

منم پیش اومده ک پاره شدن جورابمو حس کنم

ولی من لحظه ای ک دیدم پام داره جورابو سوراخ میکنه ،بیشتر پامو ب جلوفشار میدادم ک بیشترپاره شه

شایان شنبه 6 آبان 1396 ساعت 18:57

@سالاد @آرام
ولی پاره شدن جوراب زنونه زیاد اتفاق نادری نیستا!
پاره شدن جوراب مردونه و حس کردنش یه جور تجربه نادره؛ مثلا یه چیز در حد پاره شدن خشتک شلوار کردی!

شن های ساحل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 19:10

پیف پیف اینجا بوی پا می اد :)))))) اوه بوی پای یه اژدهاس که جورابش سوراخ شده....خفه شدم:)))))دستگاه اکسیژن برسون
(و کم کم بنفش می شود )

سالادفصل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 19:17

@شایان
از جوراب زنونه منظورت این توریاست؟!
جوراب من اسپورت بود خیرسرش:/

:) شنبه 6 آبان 1396 ساعت 20:23

@شایان@سالاد@آرام
جمع کن عاقا جمع کن....
جورابا رو جناحی نکنید خواهشا....چه وضعشه....همین شماهایین قیمه ها رو میریزین تو ماستا دیگه...اه :/

به این قضیه فک کنین که رفیقی دارین که آنأ میاد احساسش رو در پاره شدن جوراب آبیه لحظه به لحظه گزارش میده و پست میکنه....به ریش مرلین قسم ! :/

سالادفصل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 20:45

@:)
چ جناحی؟چ کشکی؟چ پشمی؟!

kilgharrah شنبه 6 آبان 1396 ساعت 22:28

به جدّم اینقدر خفن و فان کامنت می دین همه تون، نمی تونم ادای صاحاب وبلاگا رو در بیارم الآن، فقط می خوام کامنتر بشم صرفا کامنتم بین این کامنتا باشه.
هی راستی، سلام کیلگ! :{

سلام. :{
ببین فقط کامنت خودتو جواب می دم.

شن های ساحل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 22:47

@kilgharrah
: صاحب این وبلاگ یه ادمی انگار از دماغ اژدها افتاده اییییش براش کامنت نزار...بیا بشینیم پشت سرش غیبت کنیم:))))))

سالادفصل شنبه 6 آبان 1396 ساعت 22:49

@کیلگارا
هرکاری هم که بکنی نمی تونی مثل ما کامنت خفن بذاری:{[ وی از سنگینس هندونه ها کمرش اومد درد]

kilgharrah شنبه 6 آبان 1396 ساعت 23:28

هستم غیبت کنیم غیبت کنیم. غیبت خونم پایین افتاده.

به نظرم با اینکه از دماغ اژدها افتاده، ولی طرف مهارت نویسندگیش بالاست (تو بگیر در حد ماکس) که تونسته همچین کامنتایی بگیره تو پستاش، حالا هرچند که خودش عمرا نتونه کامنت خفن بذاره ولی جمع کردن کمپلت همچین آدمایی تو یه وبلاگ خودش یه پا هنره.

یک سوال فنّی... تو غیبت فقط ویژگی های منفی رو می گفتیم؟ می خوام غیبت مثبت کنم الآن! دلم نمی آد منفی بگم، دوسش دارم لعنتی رو خب. :{

هندونه های خواربار فروشی سر کوچه مون تموم شد... هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم. بنیاد امور بیماری های خاص، بانک ملّی ایران، شعبه ی اسکان.

منم دوستت دارم. عشق منی تو. :*

شن های ساحل یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 00:02

@ kilgharrah :
:)))))) نه اتفاقا از شخصیت خوب و مهربونی و روراستی این اژدهای آبنباتی هم گفتیم ولی توی روش نمیگیم دیگه تحویلمون نمیگیره :)))
به به غیبت برم تخمه بیارم با غیبت میچسبه:))))))

شایان یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 00:27

عححححح چه غیبت بازاریه....دلم لک زده واسه غیبت!
وا خواهرررررر این پسره از دماغ انواع جک و جونور افتادهه هست...صاحب این وبلاگ از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و همه چی هست و باز هیچی نیست....همون. اصن یه موجودیه که دومی نداره....خواهر؛ کسی که کرور کرور کامنت ما مظلومین رو میخوره آبم روش باید یه جا گیر بیاد؛ شما عدل خدا (دست بر سینه میزند و به آسمان نگاه میکند) قربونش برم رو ببین...سره این جورابا گیر اومد؛ جورابش جلو چشه خودش پاره شد بی دلیل...خداااااااا.....قررربونت برم که جای حق نشستی!
.
.
خب خوابم میاد باقیش واسه فردا.
@کیلگ
الکی هم از خودت تعریف نکن بگو کامنت گرفتم...ما خودمون کامنت میدیم..اصن کمپین نه به وبلاگ کیلگارا راه میندازیما...!!!
@سالاد
واقعا؟....شانست ستودنیه!

نامبرده یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 01:05

اِوا خواهرا دیدین چی شد؟
از وقتی جورابش پاره شده دیگه جواب کامنتم نمیده
فکر کرده مثلا اتمی چیزی شکافتونده!
عامو این اولین تجربه های تو واسه ما خاطره هر روزس
البته تففففف به ریا

اژدهای هزار ساله کپک زده بودی،از وقتی فهمیدیم با شروع سرما جوراب آبیم میپوشی فهمیدیم بازنشسته هم شدی!
از اون اژدها هایی که با ته مونده توانشون شومینه رو روشن میکنن،جورابشونو تا زانو میکشن بالا
بعدم همون گوشه ها میشینن سیاوش کسرایی میخونن

این اسکار غیبت مخرب منو بدین برم لدفا

آرام دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 19:05 http://peace-road.blog.ir

بچه ها با این جوراب پاره هه حرف نزنید ،کسی ک از جورابه پاش نمیگذره فک میکنید از شماها میگذره؟
اصن محلش ندید با تون پاهای زمخته جوراب پاره کنش

@شایان
جوراب زنونه عمته من جوراب اسپورت میپوشم، ازون جنس خوباش

اگه پاره شدن خشتک شلوار کردی اتفاقی نادره؟؟؟پس پاره شدن خشتک ساپورت چیه؟

شایان سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 22:00

@آرام
طوری که از کامنت های این پست متوجه شدم جوراب زنونه پوش اینجا فقط منم و بقیه هم مارک پوش و خارجکی پوشن....اصن افتخاریه تو جمع لاکچر بازار اینجا کامنت دادن...
امممم
ساپورت پاره شه؟...فک نکنم چیز زیاد عجیبی باشه آخه چسبیده به بدن و اگه بدن از اون بدن های بنا به روایت صاحب بدنا "توو پر" باشه قاعدتا ساپورت تحت فشار جر میخوره...ولی شلوار کردی حکایتش جداست...
شما فک کن شلوار کردی یه چوب کبریت رو بدی غول برره بپوشه باز تو پاش لق میزنه...و قاعدتا پاره شدنش اعجاب آوره؛ دو یو آندرستند می میس آرام؟؟

وای لعنتی یه چند تا جوراب زنونه هم رد کن بیاد اینور. :)))
کشتی ما رو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد