Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

خندوانه تمام شد.

و ما حالا چیییییییی کار کنیییییییم؟ (با لحن همه ی مردمی که به نگار جواهریان این جمله رو  گفته بودن...)

غفوریان بهترین آرزوی ممکن رو کرد. خندوانه برنامه ای شه برای همه اعصار. بمونه برای مردم. حداقل بمونه تا زمانی که من زنده ام و بهش نیاز دارم.

آره. من... به این برنامه ی کوفتی... نیاز دارم. چون خیلی ضعیفم... و دارم... غرق شدن تو غم رو... حس می کنم. و اگه یه درصد بفهمی که چرا هر شب اصرار دارم ساعت یازده، دست هام رو تا منتهای وجودم به هم بکوبونم که سرخ بشن و ادای بچّه های دو ساله ی خوشحال رو در بیارم.


بی اغراق گوشه ای از مسئولیت هر ایرانی ای که در این مدّت از افسردگی خودکشی کنه، بر دوش شما خواهد بود آقای جوان.

و راستی.

اینجوری خداحافظی می کنن.

شیک، پیک و احساساتی طور.


لبخند می زنیم حتّی آروم، زندگی همینه.

نظرات 3 + ارسال نظر
daneshoo پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 03:00 http://haminhavaly.rozblog.com

سلام
وقت بخیر

.
.
.

مرجع دانلود فایل های درسی:

http://haminhavaly.farafile.ir/


http://farafile.ir/?ref=331

haminhavaly.rozblog.com

من دانشگام یک هفته س شروع شده و نرفتم و اصلا نمی دونم چه خبره حتّی و هفته ی بعد رو هم هنوز تصمیم نگرفتم که دلم می خواد برم یا خیر.
همچین آدمی بهش می خوره فایل های درسی؟ اونم سه ی نصف شب؟
تف تو هر چی درس چرته.

حالا جدّی شما چی می زنین که سه ی نصف شب فکر تبلیغین؟

شایان شنبه 1 مهر 1396 ساعت 00:00

کیلگ اینا رباتن فک کنم یه جا خوندم اون کاننت های اینستا که flw me plz رو رباتا میزارن. اینام فک کنم یه چیز تو همین مایه ها باشن.
خندوانه تموم شد ولی محرم شروع شد داداچ...بشین مداحی گوش کن بخند به شر و ور گفتناشون

آره روباتن.
وقتی کم کامنت بخوره وبلاگت به مناسبت تغییر فصل، با روباتا کامنت بازی می کنی.
ولی آخه همون روبات رو هم فکر کنم یه نفر باید کامپیوتری بهش دستور بده که برو شروع کن کامنت گذاشتن رو. آخه سه ی نصفه شب؟

امیر جمعه 7 مهر 1396 ساعت 11:58

آقا اسم این سازی که خواننده گروه پالت تو قسمت یکی مونده به آخر معرفی کرد چی بود؟؟؟؟؟؟

خیلی دنبالشم ولی هیچ جا پیدا نکردم اسمشو
(شرمنده که بی ربطه کامنتم . جای مناسب تری پیدا نکردم سوال کنم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد