Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

گم بکن در وسط فال، خود رنجورت را

فال روزانه اسفند

امروز آغازگر دوره جدیدی برای شما خواهد بود. شما باید در این مدّت ایده هایی که این اواخر به سرتان زده اند را جمع بندی کرده و برای آنها برنامه های لازم را ریخته و سپس آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اکنون بهترین و درست ترین زمان ممکن برای دست به کار شدن و عملی کردن این ایده هاست. امروز اصلا احساس خوبی ندارید و حس می کنید که انگار از همه چیز خط زده شده اید. با وجود این که در مقابل این وضعیت در ابتدا ممکن است خودتان را عقب بکشید، بهترین راه برای تبدیل کردن یک وضعیت ناخوشایند به موقعیتی دلچسب رها کردن کنترل اوضاع است. اگر کمی مدیریت امور را به دیگران بسپارید احساس خیلی بهتری نسبت به خودتان و دیگران خواهید داشت.

اسفندی عزیز دُردانه ، همیشه هم موفّق نیستید.
هنگامی که حرف از موفّقیت در کسب و کار مطرح می شود، داشتن هوش یک شرط لازم است نه کافی! به یا داشته باشید برای شروع و مدیریت یک کسب و کار موفّق، باید در همه حال و همیشه باهوش بود اما شاید این هوش هم برای پیروزی شما کافی نباشد.


این یارویی که اینو نوشته، حالش از منم خراب تر بوده.

آقا من حس خوبی ندارم قبول، چرا پای هوشم رو وسط می کشی؟

هوش برای همه چیز کافی ست، و اگه حس می کنی نیست پس به اندازه ی کافی باهوش نبودی. :]

به تقلید از جمله ی فلان بزرگ که اسمش تو ذهنم نیست الآن و می گه پول علاج همه ی درد هاست و اگر حس می کنی نیست به اندازه ی کافی پول دار نیستی. :]

به هر حال... ببین کیلگ...! داره می گه رهاااااااا کن. رهاااااااا.

شُل می کنیم... 

حالا کی می آد من مدیریت امور رو بهش بسپارم؟ اتوپایلوت داره این هواپیمای درب و داغونی که به من دادین؟

مدیونید فکر کنید می رم دنبال این مطلب ها سرچ می زنم... به روز شده ی بلاگ اسکای بود. دلش هم بخواد. تشدیداشو براش گذاشتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
لولی وش مغموم چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 20:18

تو همونی که برای برباد کامنت گذاشتی؟

از بین همه ی آدمایی که توی بر باد کامنت گذاشته باشن،
من یکی شونم. ؛)

لولی وش مغموم چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 20:24

خوبه احساس امنیت داری که وبلاگتو با گوگل میشه پیدا کرد:دی
من کامنتامو تایید نمیکنم. این ایمیلم پاک کنی که رد پایی نداشته باشم ممنون میشم.
مرسی کامنت گذاشتی، دوست دارم بیشتر در ارتباط باشیم:)

چی رو گوگل کردی که به وبلاگم رسیدی؟ :)))
نه واقعا در اون حد هم احساس امنیت ندارم. یه هندل اختراعی که هیچ اعرابی از معنا نداره که نمی شه احساس امنیت. Kilgh.

در هر حال نیازی به تشکّر نیست، دلی بود و نوشته شد و خیلی وقته که می دونم کلّا کامنت تایید نمی کنی.
راستی، من ایمیلی نمی بینم.

لولی وش مغموم چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 20:34

تو که کامنتات تایید میشه، مملکت توئه، نمیتونم دیگتاتوری خودمو حاکم کنم، اگه نیشه برام ایمیلتو کامنت کن تو وبلاگ امنیتناک خودم، تا ایمیل بزنم بهت؛)

بهم میل بزن اگه خواستی.
آدرس میلم همون بالا هست. توی معرفی نامه ی پروفایل. تو چش نیس به قدر کافی؟
حالا اینجا هم می نویسمش:
Mnemailnadaram@protonmail.com

لولی وش مغموم جمعه 31 شهریور 1396 ساعت 00:19

زدم. همون دیروز قبل جوابتم زدم.
تو چشم بود. کمی دیر رفت تو چشمم:دی

چک می کنم. :{
ایول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد