Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پهنای اروندت

   در حالی که دارم با آخرین تیکّه ی باقلوا غزل خداحافظی رو می خونم (جدّی دارم می نویسم خیلی اتّفاق تلخیه واسم. ) آهنگ رو تا ته زیاد کردم و دارم به تناقضات شخصیتیم فکر می کنم که چرا علی رغم اینکه واقعا و عمیقا هیچ دل خوشی از کشورم (حتّی می دونی این ضمیر مالکیت اوّل شخص رو به زور ته واژه ی کشور اضافه کردم.) ندارم و فقط دلم می خواد به لجن فرو بره و حتّی به خودم می بینم که تو نابودی سریع ترش کمک کنم به دشمن ها، بازم همیشه اشک با شنیدن آهنگ های حماسی تو چشمام حلقه می زنه از شوق و شور. من چه مرگمه واقعا؟ ایران ما با هم چند چندیم جدّی؟ دوستیم؟ دشمنیم؟ چه کوفتی هستیم؟ جدّی می گم. هوووف. نمی دونم. به تناقض کشیده شدم. سال هاست...


یعنی می دونی بگم خنده تون می گیره از این حجم از بی ربطی... چون خودم خنده م می گیره. من  دیوونه ی آهنگ های دم انقلابم. دیوونه ی اون نوع از ادبیاتم. و هیچ ربطی به هم نداریم چون خانواده م کوچیک ترین تلاشی نکردن که در این مسیر شخصیتم رو بپرورن.به خودم اومدم دیدم خوشم می آد و باهاش حال می کنم و فقط چراهه ست که اذیتم می کنه الآن. چون قدر سر سوزن خودم رو در تعهّد نسبت به این کشور نمی بینم. تو دهه ی فجر هم هیشکی تو دبیرستان نمی فهمید من چه مرگم می شه که اختیارم دست خودم نیست که  تو راهرو ها با بچّه ها حرف بزنم و کلا صرفا هر جا می رفتم این آهنگ رو زمزمه می کردم بقیه رو هم زور می کردم باهام تکرار کنن.

   پلی لیست گوشیم هم پره ازینا. هرچند که اصلا آهنگ گوش بکن نیستم و الآن هیچ ایده ای ندارم سیم هندزفری کجاست ولی خب هستن دیگه. هرکی ببینه پیش خودش فکر می کنه ازین سپاهی های حزب اللّه ی هستم. که نه نیستم. یه آدمم. که تقریبا از کشور متنفره و حتّی شاید کمترین اعتقادی به آرمان هایی که توی اینجور ترانه ها بازگو می شن نداره... ولی با این تیپ آهنگ ها حال می کنه و خودشم هیچ ایده ای نداره چرا. شاید صرفا معجزه ی ریتمه و تمام. علاقه به ریتم موسیقی و نه چیز بیشتری. انصافا جناحی ش نکنین این جور آهنگا رو. بذارین برای مردم بمونه. :)))


حسّی که موقع شنیدنشون می گیرم اینه که یه مرتع سبز با چمن های تازه ی نم دار می آن جلوی چشمام. و ته نداره. علف زاره ته نداره. تا بی نهایت سبز چمنیه. دست هامو باز می کنم و تا تهش می دوم. عین یه اسب. و دمم پشت سرم تکون می خوره. تو نسیم ملایم که صدای خش خش علف ها رو ایجاد می کنه.


کلا هر وقت هر چی آهنگ اینجوری به پستتون خورد، خرج کارش یه کپی پیست رو وبلاگمه. بفرستینش واسم. سر حال می شم. خیلی بیشتر از اینکه فکرش رو کنین.

والیبالم که می گن اوّلین مدال لیگ جهانی مونه اینگار.

و  بعد اینکه این پست رو ارسال کردم، باید پاشم برم این جعبه ی لعنتی دستمال کاغذی رو از تو اتاقم بندازم بیرون دیگه چشمم بهش نیفته.


دانلود آهنگ سرزمین من _ با تشکّر از خواننده ش حامد طاها که نمی شناسمش ولی دمت گرم _  رمز فایل : kilgharrah


از عشق گویم از وطن

خاکم و سرزمین من

همیشه جاودانه شو

خاک اهورایی من



قدم قدم غیرت و شور

غزل غزل آیه و نور

از ابتدا تا انتها

مردمی از جنس غرور



پهنای اروندت سلام!
البرز و الوندت سلام!
بر آسمان فکّه و
کوه دماوندت سلام!


پهنای اروندت سلام!
البرز و الوندت سلام!
بر آسمان فکّه و
کوه دماوندت سلام!


وجب وجب خاک وطن
به قیمت خون منه
به عشق سرزمینمه
که دل تو سینه می زنه


با هم برای این وطن
صد شور بر پا می کنیم
عزّت برای خویش را
با هم مهیّا می کنیم


پهنای اروندت سلام!
البرز و الوندت سلام!
بر آسمان فکّه و
کوه دماوندت سلام!


پهنای اروندت سلام!
البرز و الوندت سلام!
بر آسمان فکّه و
کوه دماوندت سلام...!
نظرات 7 + ارسال نظر
سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 15:57

اوه ببین کی از غارش اومده بیرون:))
عجب پلی لیستی واقعا!!!پلی لیست منم همایون شجریان ،محسن نامجو و تی ام بکسه:)))))
جادوی شعرای حماسی با اون لحن خاصشون همینه دیگه،هر چقدر هم که بی تفاوت باشی وقتی پلی میشن یه حس خاصی بهت میدن

خوب شدم دیگه.
:دی
جدی وضع جالبی نبود ولی. دل و روده برام نمونده اینقدر که عطسه و سرفه زدم این روزا.
غار تورا می خواند...
یه چند تا آهنگ از تی ام بکس معرفی کن بگوشیم. :-"

سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 18:14

غلط کردم،معتادتم،مشکی لباس،دوستات،دخترای بد،سانسور،فیک،دهن سرویس،هیولا.همینا بسن دیگه؟؟نه؟؟

ای وای اینا اسم آهنگ بودن؟ :))))))))))))
می دونی چون اوّل جمله ش با "غلط کردم"شروع شده بود این جوری بودم که این واقعا چی زده که داره اینجوری واسم کامنت می ذاره مگه من چی کارش کردم. :))))))))) هول کردم یه لحظه.

سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 19:03

:))))))):///::///
اول اسم یکی دیگه از اهنگا رو نوشته بودم،بعد گفتم الان کامنت رو بخونی شوک میشی..حواسم نبود ک "غلط کردم" هم غلط اندازه..
ولی در کل باحال بود،کلی خندیدم:))))))

من فکر می کردم گروه پُری باشن. ولی الآن اگه از روی اسم ها بخوام قضاوت کنم نیستن پس همچین. بیشتر بهش می خوره آهنگ قر دار عروسی باشن.

سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 19:25

بانمکن اهنگاشون خدایی..بقول تو گروه پری نیستن اما بحالن..من بیشتر تایمایی که یکم کسلم اینا رو گوش میدم،قشنگ شارژ میشم..یکی دوتاش رو گوش بده شاید خوشت اومد

می دونم آره. گاهی اوقات آدم دلش آهنگ شاد می خواد فقط. بی محتوا ترین، چرت ترین، ولی فقط شاد باشه. موردی هم نداره به نظرم واقعا...

شن های ساحل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 19:47

دوتا اخری اهنگایی که میخوای اولی هم خودم دارم گوش میکنم

https://mp3.gisher.org/songs/2407/

.................

https://article.tebyan.net/8229/-1-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C
...............
https://article.tebyan.net/20614/%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AF%D9%87%D9%87-%D9%81%D8%AC%D8%B1-

سپاس گزارم کلّی. :{

سالادفصل یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 20:25

اومدم بگم از @melobot میتونی دانلودشون کنی که شن های ساحل زحمت کشید و لینکشون رو برات فرستاد..اهنگای "یار جانی" "هوشم ببر" "دل زارم" محسن نامجو و "خوب شد" همایون شجریان رو گوش کن قشنگن

بات و اینا به کار من نمی آد زیاد، لینک خیلی خیلی بهتره واسم.
اون آهنگ همایونو باید شنیده باشم، از نامجو هم یکی ش رو شنیدم اون دو تای دیگه رو ولی حتما.

لولی وش مغموم چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 20:32

من که هروقت حس melancholy بهم دست میده، "قسم به اسم آزادی" رو اجرا میکنم برای خودم. تازه محدود به مرزهای میهن اسلامی هم نیستم. همون ترانه های ویکتور خارایی و شیلی و اینحرفها هم خوبن.

به لاله ی در خون خفته رو می گی دیگه؟
از مورد علاقه هامه.
چه جالب به قابلیت فرای مرز گونه ش فکر نکرده بودم تا الآن. شنیدم چند تا اتفاقی ولی اینجوری بهش نگاه نکرده بودم. پیش به سوی آهنگ های حماسی خارج مرزی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد