Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

مامان بابا یعنی جدا این قدر بچّه اید؟

   هیچی... چند وقته رسیدم خونه نمی دونم جریان چیه. ولی در این حد اومده دستم که توی گروه تلگرامی دبیرستانشون، بین دو دسته آدم که عقاید مختلف دارن دعوا شده. اینا الآن با هم نشستن تحلیل می کنن که جواب دندون شکن بنویسن که فک گروه مقابل رو صاف کنن. طی یک ساعتی که من به خونه رسیدم از پای اون ماسماسک مسخره تکون نخوردن. شغل هاشون رو به رخ هم می کشن، باد به غبغب هاشون می ندازن و یار کشی می کنن. ذوق می کنن. از له کردن بقیه با عقیده ی مخالف به وجد می آن. حس می کنن برترند. 

اینه دنیای واقعی ما انسان ها. همینه.

خیلیه ها! این طرز فکر... خیلی حرفا توش داره. اینا دیگه بچّه دبیرستانی نیستن که بگیم هورمون هاشون تعادل نداره نمی فهمن چی می گن یا چی کار دارن می کنن.

یه سطل بدید من توش بالا بیارم فقط.

 باز تو بچّه های هم سن خودم می بینم این رفتار ها رو، می گم ولش کن جوونیم این خنک بازیا اقتضای سنّمونه. شما چرا؟ به من بگید... مامان...! بابا...! شما چرا؟ همیناس که دل سردمون می کنه از ادامه ی راه. تهش بشم این شکلی؟ ته زندگی... یا حتّی ته ش نه، همون میان سالی... اینه؟ صد سال سیاه نمی خوام واقعا.


# یه روزی هم می آد که اگه زنده باشم، دلم وحشت ناک واسه دست دادن و در آغوش گرفتن امروز بوفون و اینیستا تنگ می شه. یا حتّی واسه قیافه ی این راننده ی خطّی مسیرمون که وقتی پرسپولیس گل زد، تاکسی رو با ماشین عروس اشتباه گرفت. من پرسپولیسی نیستم، جهت گیری م بیشتر سمت استقلال میل می کنه. ولی انصافا از دیدن خوشحالی مردم تو خیابون... به وجد اومدم خب.

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 00:49 http://beny20.blogsky.com

اول سلام و اینکه پست ثابتت فول لایک ،نظر خودمم همینه ..
.
.
.
این پستت هم‌واقعا همین جوره ،
متاسفانه این‌نوع رفتار ها خیلی زیاد شده ،
باید فقط سعی در فرهنگ سازی بشه‌ ..

نظر خودم هم همینه بنی. :{

شایان چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 01:22

هیچ وقت حوصله یا عرضه دعوا مجازی رو نداشتم و ندارم چون مسخره ست کلا. هر گروه مدرسه ای یا دوستام هم عضوم کردن اومدم بیرون ازش چون حوصله این که همش دنبال این باشم که کی چی گفت اون یکی چی جوابشو داد رو نداشتم. قبول دارم که با توجه به معیارهای الان این رفتار یه جور اجتماعی نبودن محسوب میشه ولی خب فکرشو که میکنم زندگی آرامش میخواد.
.
.
جیگرم حال اومد با بازی پرسپولیس. منشا رو دیدی؟...لامصب آخرش بود سره پنالتیه، دنیا رو معادل کفشش گرفت صاف زدش تو گل. باید بریم چند واحد کنترل استرس پیشش پاس کنیم |:|

من بازی رو ندیدم. شنیدمش فقط. :))) از تو رادیو ی تاکسی. نزدیک بود راننده مون سکته کنه سر پنالتی. به خاطر جون خودم هم که شده داشتم منشا رو التماس می کردم بزنه تو گل.
ولی خب در عوض دیوونه شدن مردم رو دیدم. :)))

شن های ساحل چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 10:10

اونا احمق بچه یا حتی کوته بین نیستن اونا ادم عادی هستن 99 درصد شایدم بیشتر جامعه مون توی ایران همینه دقیقا توی کشور های دیگه هم بست به اینکه چه کشوری باشه این موضوع وجود داره کمتر یا بیشتر نمی گم خوبه این موضوع یا بد میگم عادی اینه بعدا که ئارد بازار کار میشی یا توی گروه های اجتماعی مختلف می گردی می بینی تعداد افرادی که مثل اونا فکر نمی کنن چقدر کمه انقدر کم که وقتی یکیشون ببینی حتما تشخیص میدی و حتی می تونی مثل ارشمیدس فریاد بزنی یافتم یافتم.
و یه عده هستن با حرفاشون میگن که فرق دارن ولی بی خیال حرف فقط به عمل ادما نگاه کن.
داغ دلم تازه شد دقیقا امروز از دست یه عده از همین تیپ کلی حرصم گرفته کوته بین خودخواه دورو(منظورم پدر و مادرت نیستا ناراحت نشی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد