Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

my fav quoto of her

   و جمله ی مورد علاقه ی مامانم تو زندگی الآنش اینه که: "خجالت بکش! از صبح تا الآن پات رو انداختی رو پات، هیچ کاری نکردی."

بسته به زمان و طرف مقابلش این جمله رو یکی در میون پرت می کنه تو صورت آدمای دور و برش حتّی اگه ربطی به مکالمه ش نداشته باشه. حتّی اگه طرف از قبل خودش در حال خجالت کشیدن باشه. عین ادویه ی غذا که تو همه چی می پاشن، اینم کلا مکالمه هاش رو با این جمله عطرآگین می کنه. به به به به به به به به به به...

هیچ وقت نمی تونم تصوّر کنم اگه نظریه ی زندگی های چند گانه حقیقت داشته باشه، این شخص تو زندگی قبلیش چی یا کی می تونسته باشه که الآن وضع اینه.


 حیف صدا و سیما همکاری نکرد، می خواستم امشب یه پست باحال واستون بذارم. حالا امیدوار باشین فردا همکاری کنه. فعلا گزارش روابط خانوادگی حسنه ی ما رو داشته باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سالادفصل یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 21:39

قرار بود از تی وی چی پخش بشه مگه؟؟
شخصیت مورد علاقه ام تو خونوادتون اول داداشته بعد مامانت:)))

بله من فسفر می سوزونم درباره شون می نویسم اونا محبوب می شن.
کار دنیا رو. :)))
البتّه ایزوفاگوس رو می فروشم اگه واقعا دوسش داری.

و نمی شه بگم که چه برنامه ایه، مزّه ش می ره. :)))
هر چند فکر کنم برای خودم خیلی هیجان انگیزه صرفا. عخی. حالا پخشش کنن کاش عین آدم، می آم رو نمایی می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد