Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سر به فلک

   یعنی قشنگ زدین پوکوندینش ها.





اومدم دیدم این نموداره  این شکلیه، بیست و اندی هم نظر جدید دارم!!! :)))))) حس سلبریتی بودن بهم دست داد واسه کسری از ثانیه. به خدا شاخای مجازی همین جوری به وجود می آن. :))))
فک کنم وقتش رسیده که برم یه اکانت جدید توییتر یا چنل تلگرام یا پیچ اینستا بزنم، مخاطب جمع کنم بعد بیان بهم پیشنهاد بدن پیجت رو چند می فروشی؟ یا حتّی تبلیغات رو چند می ری؟ فکر نمی کنم کار سختی باشه اون قدرا! هست؟ تو زندگی واقعیم که دارم بدجور دور خودم می چرخم و چشم آب نمی خوره حالا حالا ها مشهور بشم، برم دنبال این کارا حدّاقل.

ای کاش می فهمیدم شما چهارصد تا جدید غیر ثابت از کجا اومدین. به خاطر کدوم ویژگی وبلاگم سرازیر شدین این تو. شایدم ربات باشید صرفا.
برام جالبه.
فقط بدیش اینه که اون قدری زیاد بود این حجم بازدید، که الآن بقیه ی داده های نمودارم چسبیدن به کف برای اینکه در مقایسه با این نشون داده بشن و تفاوت بینشون هیچ مشخّص نیست. خب فایده ی نمودار همین مقایسه ی داده هاست. نتونی ازین ویژگی ش استفاده کنی، بهتره نمودار نکشی اصلا.
الآن باید یک ماه صبر کنم تا برسه به حالت عادی و نمودارش معمولی شه...
# گلبانگ سر بلندی بر آسمان توان زد و اینا...
ممنون. :{

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 16:23

عرضم به حضورت بلاگ اسکای آمارش گاهی قاط میزنه..این یکی از اون موارده عزیزم. بنده تا ۳۰۰۰ تا در روزم داشتم..
ولی خوب خودتو نشون دادیا..جنبه ی معروف شدن نداری..فوری رفت تبلیغ بگیره :|

saladfasl پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 16:42

اگر یه ماه زودتر این رکورد رو میزدی یه zenfone 3max میگرفتی:)))

رها جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 22:07

از وقتی حس سلبریتی بودن بهت دست داده جواب کامنتا رو نمیدی!!بسوزه پدر شهرت

بسوزم منی که دلم مهمون می خواست.
بسوزه راه و رسم مهمون داری و شاخ بازی در آوردن جلوی مهمونا.
حالا خوبه کم کم همه شون تلگرام به دست شدن... ولی من ادای آدم های لاکچری رو در آوردم یکم. مثلا خیلی کنده شده از دنیای مجازی بودم این چند روز.
آی ام سو شاخ گایز.

رها یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 00:39

یعنی اون همه کوزت بودن به دمی لاکچری بودن می ارزید؟؟؟
عبرت گیر ای شاخ گایز!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد