Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بو

   دیدین تو انیمیشن های قدیمی اینجوری بود که یه دسته آدم می افتادن تو جزیره ی نا شناخته، بعد آدم خوار ها رو دیگ هاشون می کوبیدن می گفتن: "هممممم. بوی آدمیزاد می آد. بوی آدمیزاد می آد."


من الآن پنج دقیقه ست به زور بیدار شدم، و حالتم اینجوریه که تو مغزم کلیک کلیک می شه که :" بوی آدامس می آد. بوی آدامس می آد..."

بوی آدامس های دوران بچّگی م. 

نمی تونم بفهمم منشا ش از کجاست. کاملا دیوونه و از خود بی خودم کرده. همین الآن خودم رو دار می زنم.

می خوام.

می خوام.

می خوام.


نظرات 2 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 10:30

اگه مفته بخور..نبود ول کن
چن وقت پیش از اون آدامس خرسیا دیدم. قبلا بیس پنج تومن بودن..منم جو گرفتم گفتم شیش تا بده...عاقا سوختم...دونه ای ۵۰۰ بودن!

لیمو شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 14:00

من چنننند ساااله که این حسو به بستنی زی زی گلو دارم:)))) طعمش,بوش...ولی دیگه نیست: (
اگه هم بگی نمیدونی چیه که هیچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد