Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

لیلا خانم!!!

   و ازتون می پرسم سوالای زیر رو _ اگر کاربر تلگرام هستید_ :


+ امروز چند بار سرجمع کلیپ لیلا خانم و دختر پایین شهری را دیدید؟

+ چند دقیقه روش فکر کردید و به تحلیل پرداختید؟

+ چند دقیقه درباره ش تو گروه ها و سایت های مجازی مختلف بحث کردید؟

+ چند دقیقه با دوستای واقعی و خانواده تون بهش پرداختید؟

+ چه قدر سعی کردید انتشارش بدید در نوع خودتون؟

+ توی چند تا از گروه ها براتون فروارد شد؟

+ به چند تا از گروه ها و چت ها فرواردش کردید؟


جدّی می گم... اگه بیشتر از سه دقیقه وقت صرف پرسش های بالا  کردید، این شما هستید که باختید. به نظر من بد جور هم باختید. نه لیلا خانم! نه دوست بد دهنش! نه اون دوست دختری که داره کتک می خوره! و نه خود اون مرد! اونا الآن یک گوشه دارن زندگی شون رو ادامه می دن. شاید هم قضیه رو فیصله دادن و دارن دور هم هندونه قاچ می کنن لب جوق آب و از مشهور شدنشون لذّت می برن...


شما ها ولی... انصافا چند بار این جمله رو از خودتون پرسیدید: 

واقعا به من مربوطه؟


من اگه الآن ازتون بپرسم: فایده ش چی بود، چه جوری قانعم می کنین؟

من اگه الآن ازتون بپرسم: چه بهتون اضافه کرد، چی جوابم رو می دید؟

شاید بگید از روی فان و اونجاست که ازتون می پرسم: واقعا ته فان همینه تو زندگی؟ کاویدن زندگی مردم به امید مثقالی هیجان؟ کلیپ کردنش؟ قضاوت کردنشون؟ فان هیجان انگیز تری پیدا نمی شه؟


که البتّه همیناشم هیچ کدوم اپسیلونی به من مربوط نیست، شما مختارید که هر طوری می خواهید وقت تون رو صرف کنید. صرفا خواستم مثالی بیارم در باب اینکه این جمله ای که از خودم در کردم چند روز پیش، چه قدر پایه ای و کاربردی می تونه باشه.


امروز هر کی رو دیدم، شدیدا تو فاز این ویدیو کلیپ بود.

الآن دارم لیلا خانوم بالا می آرم این قدر مجبور شدم از صبح تا حالا درباره ش بشنوم...

نظرات 14 + ارسال نظر
سالادفصل پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:46

من که ندیدمش الحمدالله:)))

حتّی یک ذرّه هم درباره ش هم نشنیدی از دور و بری هات؟ هیچ ایده ای نداری چیه واقعا؟

ناموسا امروز از در و دیوار اینور، لیلا خانوم می بارید.

نارنجی پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:47

من که اصلا نفهمیدم چی گفتی!!!
قضیه این کلیپی که میگی رو نمیدونم چی چی هست

محض رضای خدا!
قشنگ یه پست اعتراض گونه گذاشتم همه با هم کمر بستید ضایع شم. :)))
یعنی فقط جو دور و بر من این شکلیه؟
آه و فغان.

سالاد فصل پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:50

نه اصلا:))فقط الان از تو شنیدم!

عجب.
چی بگم! حرفی برای گفتن ندارم هیچ.
ایده م این بود که لا اقل الآن همه تون می اومدید با لحن "آره مخ ما هم پاچیده شد به دیوار اینقدر از صبح تا حالا دیدیمش کلیگ" باهام هم نوایی می کردید.
اینجاشو نخونده بودم که هنوز جوهر پست خشک نشده دو نفر اعلام می کنن که اصلا جو ایجاد شده رو حس هم نکردن حتّی!

جالبه بعد وقتی می گم از یه سیاره ی دیگه اید همه تون باور نمی کنید.

رها پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:53

تو تلگرام ما که خبری نبود!
ولی اینجا دومین وبلاگیه که از لیلا خانوم نوشته!! کنجکاو شدم.

تو تلگرام ما خیلی خبرا بود. دوستان به جای شما.

نارنجی پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:57

برم بگردم ببینم چی هست اصلا

انگاری بیشتر خودم دارم رواجش می دم. وای بر من. :)))) تبر زدم به ریشه. چی می خواستیم چی شد.
ببین یه کلیپه س دو تا دختره دارن سر یه مردی گیس و گیس کشی می کنن. بعد انگار جالبه واسه مردم هی نشرش می دادن این ور اون ور.

سالاد فصل پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 01:59

میخوای بریم نگاش کنیم بعد بیایم اینجا غر بزنیم؟؟

اینم یه راه مقبوله. :)))))
هم اکنون نیازمند غُر های سبزتان هستیم.

سالادفصل پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 02:01

من از ماه اومدم مثلا

نه تو و دور و بری هات لاکچری تر از این حرفایید.
ماه خیلی نزدیکه...
اورانوسی چیزی مثن.

فرانک پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 02:23 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

منم ندیدم...
همین چند لحطه پیش تو یه وبلاگی خوندم دربارش..
الانم تو وبلاگ شما.....

بعلی مفتخرم که من کل اهالی بلاگ اسکای رو با این کلیپ آشنا کردم.
پوکر فیس ترین حالت ممکن.
محض رضای خدا یه کامنت مثبت نگرفتم.

تنها فیلتری پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 03:44

http://s9.picofile.com/file/8304434042/429826826_245336.jpg

تنهااااااا.
این کیه؟
خودت عکسش رو گرفتی؟
وای خدای من.
اه وای گاد.
چقد زیباست. حالم جا اومد حسابی. دمت جیز.
اعتراف می کنم که رگ خواب بلدی...

منم یه آرشیو دارم از این مدل عکسا. از اینترنت کش می رم. دلم می خواد زیر هر پستم یکی شون رو بذارم. یعنی غش می کنید ببینیدشون اینقدر که خوش تیپن. ولی خب هنوز وقت نکردم بریزم رو کامپیوتر. به زودی شروع می کنم این مدل پستام رو. آدم دلش قنج می ره.

*راستی اسم من کیلگ هست. کیلگارا. ببین اصن مشکلی ندارم با کیلیگ. حتّی صدای کیلیک رو برام تداعی می کنه که اونم باحاله واسم. ولی گفتم بدونی اصلش رو هم که از کجا آوردمش. ولی هر طور راحتی صدا بزن.

Elsa پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 06:58

شکر خدا سرمان شلوغ است :))))
شکر خدا وقت سرخاراندن هم نداریم که به این خزعبلات بپردازیم
و الان چقدر احساس خوووووبی دارم از اینکه نمیدونم موضوع چیه :))))

شن های ساحل پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 08:37

ببین قصد ضایع کردن و این حرفا رو نداریم ولی من خودم الویتم تلگرام نیست اگه تعداد دفعه ای که صفحه تورو باز میکنم تلگرام باز می کردم شاید الان می دونستم چی میگی: ))))تلگرام هم برم به گروه ها سرنمیزنم انقدر که حرف الکی میزنن کسی کاری داشته باشه مستقیم پیغام میده.فقط یه گروه هست برای تفریح میرم خیلی فانه یه مشت برنامه نویس نشستن دور هم میزنن توی سرو کله هم که به همدیگه کمک کنن یه نفر سوال میپرس 5 نفر کمکش میکنن از دیشب سر یه کد پی اچ پی گیر کرده بودن معلوم شد یه اندرلاین کم بوده:)))....نه اینکه خودم بلد باشم ولی جو خوبی دارن...بیشترین زمانم با گوشی برای کتاب خوندن مصرف میشه.معتاد ترین ادم به گوشی از اطرافیان معتاد به کلش.یعنی تلگرام فقط خوب جای اس ام اس بگیره و خوندن روزنامه انلاین اونم بخش مفیدش و اینستاگرام فقط خرید و فروش.

شایان پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 10:26

عخ..منم ندیدم...کجاست این؟!

لیمو شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 13:58

چرا کنجکاو میکنی بچه مردمو؟ :))
منم ندیدم:|

تنها فیلتری سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 15:27

اون کیه؟؟
اون مرغ منه:)))))
خیلی موجود باحالیه ^___^
کیلیگ میدونم اصلش کیلگ هس ...ولی زبونم نمیچررررخهه
+به جقلدون سلام برسون:)))

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو!!
مگههههههههههههههههههههههههههههههههه
تو همممممممممممممممممممممممم
مرغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
از طرف من دو تا بزن پس کلّه ش. شیکمش رو هم آروم فشار بده. پر های پس کلّه ش رو هم ناز کن. پس احتمالا خیلی خوب می تونی احساسم رو درک کنی وقتی از" ژ" می نویسم.
خیلی خوش تیپه مرغت. خیلی.

+کیلیگ هم قبوله. مثل اینه که یکی با لهجه صدام کنه. خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد