Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

به درونت بنگر مستر پرزیدنت! من همونم.

   یعنی خدا شاهده از زمانی که ترامپ رئیس جمهور شده دارم یه جوری تو سر و کله ی خودم می زنم که فرضیه ی زیر رو رد کنم ولی نمی شه:

"احتمالا مولکول های آب وجودی من و ترامپ با هم توی یه ابر بودن، ابره یه دور تو آمریکا باریده ترامپ به وجود اومده، بعد باد فوتش کرده فوتش کرده فرستادش سمت ایران، قطرات حاصل بارندگی ثانویه ش اومدن تو وجود من."

دقیقا در مقیاس کلّه شقی و لجبازی و کارهای عجیب غریب کردن خارج از عرف جهت رفع نیاز به توجّه داشتن و خود را شاخ شاخ ها جلوه دادن و به چشم به هم زدنی همه ی قواعد را به کفش خود گرفتن، هر لحظه یکی بر دیگری پیشی می گیریم. منتها اون رئیس جمهوره به چشم می آد کاراش.


# از عهد نامه ی پاریس ها خارج شدیم و آینده به کفشمان نبود وقتی همه فکر گلوبال وارمینگ شون بودن.(اشاره به این عهد نامه ی محیط زیستی نام که علی رغم اصرار این همه شرکت های مختلف و دانشمند ها و سیاست مداران، چند لحظه پیش آمریکا سومین کشوری شد که ازش می کشه کنار. بعد از سوریه و یه کشور دیگه که الآن تو خاطرم نیست.)

# کو فه فه ها ژنریت می کردیم، وقتی همه دیکته ی لغت هاشون رو با دیکشنری لانگمن و آکسفورد ده دور چک می کردن.( اشاره به توییت جدیده ی ترامپ که کل دنیا رو ترکونده و هیچ معنای خاصی هم نداره. صرفا اومده یه توییت بی معنی کرده و تهش نوشته کو فه فه و رفته خوابیده.)

خلاصه، من و پرزیدنت یه طرف، شما ها بقیه ی دنیا هم یه طرف دیگه. عمو جان هیتلر هم نور به قبرش بباره اگه بود اونم جذبش می کردیم تو گروهمون. 

هر وقت دیدید ایران وضعیتش شلم شوربای غیر قابل درکی شده (یه وقت فکر نکنید به وضع الآن می گن شلم شوربا! به این وضع می گن گل و بلبل که باید ازش لذّت ببرید.) به دنبال ردپایی از من در مقامات اجرایی کشور بگردید. احتمالا رئیس جمهور شدم. متاسفانه اون ابر احمق نکرد دوباره تو همون آمریکا بباره و من الآن چون شهروند آمریکایی نیستم نمی تونم بعد پرزیدنت اقدام به نامزد شدن بنمایم. فلذا با هم قرار گذاشتیم اون از غرب شروع کنه به آتیش کشیدن رو، منم چندی بعد از شرق شروع می کنم. یه جاهایی حول و حوش آفریقا و اقیانوس اطلس به هم می رسیم و می شینیم به دنیای ریز ریز شده ی زیر پامون می خندیم و به هم می گیم: آخیش. تموم شد بالاخره.

حرکت آخرمون هم می شه کشیدن ماشه ای که رو شقیقه ی هم نشونه رفتیم و آخرین جمله ای هم که می گیم که البتّه در صدای مهیب گلوله گم می شه اینه که: "برای انقراض بشریت. پیپ پیپ هورا. بنگ بنگ."

هم خدا رو راحت می کنیم،

هم نژاد انسان رو.

نظرات 2 + ارسال نظر
morad پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 01:20

باور کن این مطلب 4 سال پیش هم انگاری حرف دل منو زدی

منم عهدنامه پاریس رو یه قمپز گری صرف میدونستم که یه مشت استاد و روزنامه نگار و سیاسیون سوسول فرانسوی که تحت تاثیر آموزه های کمونیستی و تحت تاثیر جهان وطنی های گلوبالیزمی قرار داشتن نوشته بودن و دم ترامپ گرم که قولی که به مردم آمریکا داده بود رو عملی کرد و از این سوسول بازیها اومد بیرون اصلن دل من خنک شد
باید ترامپ این سوسولها رو سوار هواپیماش میکرد میبردشون قطب شمال بعد که مثه میمون از سرما شروع به لرزیدن میکردن و در حال قندیل شدن بودن بهشون میگفت قرتی ها حالا اگه راست میگید به زغال سنگ و نفت و گازو هر چی سوخت فسیلی و کربنی هست فحش بدین
بخدا ترامپ خوب متوجه شد که هرچی بدبختی ما میکشیم از دست همین کمونیست های جهان وطنی هست یه مشت کون گشادی که فقط حرفای قشنگ قشنگ میزنن اما دریغ از عملی بودن یکیش
کیلگارا تو رو خدا از بی شرفی و پست فطرتی این جهان وطنی های قمپزگرا لطفن کتاب صوتی
در ماگادان کسی پیر نمی شود
رو گوش کن
لینکهای دانلودش رو واست میذارم لطفن بریز روی گوشیت در بین راه دانشگاه و بیمارستان گوش بده

البته مراد من اون زمان که این پست رو نوشتم حس می کردم ترامپ کار احمقانه ای کرده بوده با خروجش از عهد نامه پاریس و بیشتر نقد کردم به این تصمیمش.
خود عهد نامه را زیاد وارد نیستم مفادش چیه، ولی می گفتند به نفع جلوگیری از الودگی محیط زیسته و من هم بسیار مدافع محیط زیست هستم.
منتها کلا از تصمیم های غیرعادی اش لذت می بردم واقعا و حس می کردم توی یک تیم هستیم.

کتابی هم که معرفی کردم یادداشت کردم،
چشم در اولین فرصت گوش می دهم.

morad پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 19:22

اینم لینکهای دانلود این بی شرفهای خائن توده ای که زندگی ما رو سیاه کردن و با همدستی با آخوندها این انقلاب ننگین رو به ما تحمیل کردن

https://www.youtube.com/watch?v=N8HQXdKn2TE

https://www.youtube.com/watch?v=2NDHjJRk9BA

https://www.youtube.com/watch?v=cpcxiIJnRoI

https://www.youtube.com/watch?v=KT3HBiquJ_s

این توده ای بی شرف خائن به مدت 7 سال در تونل های زغالسنگ در سیبری نزدیک قطب شمال زغالسنگ حمل میکرده در صورتی که زمانی که در ایران بوده مثل خان در دانشسرای تربیت معلم درس میخونده همراه با سرویس مجانی و خوابگاه و خوردن مرغ و گوشت و برنج و پول تو جیبی و شغل تثبیت شده!
اما چون ذات این توده ای ها ، کثیف و خائن بوده از ایران فرار میکنه ....

فیلتر شکنم درست نیست الان.
ده تا پاک یادت نره زدم رو دستم بعدا برگردم ببینم این ها چیست.

اقاااا. ولی چه دل خونی از توده داری؟
گول خوردن دیگه. غلط کردن گول خوردن بعد خودشونم قتل عام شدن. و بله متاسفانه اخوند کثیف افتاد د مین دامن ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد