Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تو دهنی

پیرو پست قبلی گفتم یه وقت فکر نکنین من شاخم! هر چه قدرم که همه تعجب کنن که تو چه جوری اینقدر خوب یاد گرفتی تو این مدت کم، به هر حال من باید رد می شدم.

:))))) یوها ها ها ها ها. فقط دارم فکر می کنم با این نیش بازم چه جوری برم پیش بن بهش بگم من رد شدم. خنده م می گیره شدید.

و البته نه یه رد شدن آبرومندانه، یک رد شدن مفتضحانه. :))) فکر کنم تقریبا از کل ایلی که اونجا بود هیشکی رو همون دم رد نکرد به غیر از من و نفر قبلیم و یه دوست دیگه ای که سوار شد رو ماشین استارت خورده سه بار استارت زد حیوونکی.

خب حاجی به من چه مردم دوبل بلد نیستن؟ من باید بیام گندشونو جمع کنم؟

من حتی یک متر هم رانندگی نکردم. :))))))))) نفر قبلیم یه بشر خیلی پیری بود که با فاصله ی ده متر از یه ماشین وایساد تا دوبل بگیره ازش و به معنای واقعی کلمه نه بار خاموش کرد و  بعدش من مامور شدم گندش رو جمع کنم.

قبول دارم اگه دست فرمونم بهتر بود می تونستم درستش کنم، ولی این بی انصافیه منی که اولین دوبلم رو خودم بدون کمک زدم الآن سر دوبل رد شم. چرا؟ چون نفر قبلی با فاصله ی ده هزار متر وایساده بود از ماشین بغلی و ما هرچی زدیم تو سرمون این ماشینا بازم کلی فاصله داشتن از هم. خب می خوره تو جدول دیگه، طبیعیه. :)))))

همیشه از کم حرفیم خوردم. اینم روش! مثلا نفر بعدی من که مامور شد دوبل من رو درست کنه به افسره گفتش که اینا از اولش بد وایسادن کنارماشین. اجازه بدین بریم از یکی دیگه خودم دوبل بگیرم.خب خیلی هم منطقیه که افسر بهش اجازه داد. انگار فقط من خاک بر سر باید سوار می شدم و در عرض دو دقیقه بیرون انداخته می شدم. :|

می دونی از چی می سوزم؟ این که برام نوشته تو تسلط به گاز و کلاج نداری تا عمدا ردم کنه. چون فکر کنم جزو قانونشونه که با یه خطا که مثلا خراب کردن پارک دوبل باشه نمی تونن رد کنن آدم رو. ولی چون دیفالتشون اینه که اگه دوبلت خراب شد باید رد شی، به زور چند تا خطای دیگه هم از می گیرن. نامرد نوشته تو آینه چک نمی کنی! آخه مگه تو گذاشتی من رانندگی کنم که آینه چک کردنم رو ببینی؟ واسه من وسواسی مقرراتی که همیشه ده تا چیزو به این و اون تذکر می دم نوشته تو آینه چک نمی کنی! ما رو برده تو سربالایی می گه دوبل بزن بعد به من می گه تسلط به گاز و کلاج نداری خیلی گاز می دی. خب اگه گاز ندم که هشت بار خاموش می کنه ماشینم مثل نفر قبلی. :| بعد اون روز رئیس آموزشگاه بهم می گفت تو جدا با همین چند جلسه گاز و کلاجت رو یاد گرفتی یا ماشین زیر پاته؟ :| چرا اینا با هم به تفاهم نمی رسن؟ خب از اوّلش بگن اگه گندیم، انتظار گند بودن رو داشته باشیم. نه اینکه اینقدر تعریف کنن بعد من سر امتحان هنوز سوار نشده پیاده شم!!!!


نامردم اگه دفعه ی بعدی بذارم کسی زود تر از من سوار ماشین کوفتیش شه. من که گند جمع کن بقیه نیستم!!! :| طبیعتا من وقتی می خوام خودم رانندگی کنم قرار نیست گند کسی رو جمع کنم که شما به خاطرش به من گواهی نامه ندادین.

×عصبی ولی خوشحال. داریم همچین حسی اصلا؟

+باحال بود. یه دوست جدید پیدا کردم. دقیقا هم اسم من، دقیقا هم با همین موردی که من سوختم اونو سوزوندن.منتها اون یکم تو شهر هم رفت بعدش سوخت. ما فقط سوار شدیم، پیاده شدیم.

+افسره به شدت مهربون بود. واقعا از دستش دادم. حیف حیف حیف. می ریم که داشته باشیم دیدار جدیدی را با بن.

نظرات 7 + ارسال نظر
Elsa چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 18:05

من بعد گرفتن گواهی نامم ینی از شهریور پارسال تا الان که داره میشه یه سال
حتی یککک بارم دوبل نزدم :))))
ینی حاضرم برم ده فرسخ دورتر پارک کنم ماشینو ولی دوبل نزنم :|

شما هم؟ بار چندم قبول شدین بالاخره؟ :|
همین دیگه. بعد انگار که از نظر اینا کل رانندگی دوبل باشه. تو دوبل اصلا بلد نباشی هم به کسی بر نمی خوره. مهم اینه که بتونی برونی. دوبل زندن که روندن نیست اصلا. نمی دونم چرا نمی فهمن.
+هرچند واقعا سخت نیست. قواعدش رو رعایت کنی خیلی تمیز در می آد انصافا. شیکه و پیکه دیگه...

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 18:15

تا حالا هیچ کسی رو ندیدم همون بار اول شهری رو ق بشه..
+نمیدونم چرا ولی با خوندن این دوتا پستت حس میکنم اگه برم اموزش رانندگی تابستون خراب تر از این میشه

منم ندیدم. زیاد شنیدم ولی.
البته حالا نمی دونم اینا امروز می خواستن من رو سوز به دل کنن یا واقعیه ولی گفتن هفت نفر بار اولشونه قبول شدن امروز. :|
هیچی دیگه. مستقیم سر به بیابون گذاشتم.

Aida چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 19:48

وای بازم یادم رف اسممو بنویسم:|دیگه هر کامنت بی اسمی ک دیدی بدون منم فقط یادم رفته اسم بنویسم

:)))))
خیلی باحالی؛ خیلی.
بای دیفالت شما را بی نام محسوب می کنیم مگر اینکه خلافش ثابت شود.
فقط بد بختیش اینه که دو قسمت آخر آی پی هات هم هی عوض می شه نمی تونم بفهمم کدومش تویی. چه جوری این کار رو می کنی؟ مثلا از دو تا تبلت یا کامپیوتر یه شبکه وصل می شی اینترنت؟ خیلی واسم جالبه بدونم. :{

منم خط آخر نظر قبلیت رو ندیدم. به شدت توصیه می کنم بری رانندگی رو، اصلا هم پشت گوش ننداز. کلی به کارت می آد در آینده ی نزدیک. هرچی سریع تر بگیریش که اون یک سال آزمایشی بودنش تموم شه راحت تری. تفریحه دیگه. اولاش کلی هم هیجان داره. خصوصا اولین باری که میشینی پشتش تا دو ساعت قلب در دهان سیر می کنی.

Aida چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 22:32

دلیل عوض شدن ایپیم رو نمیدونم واقعا،هیچ کدوم از حدسات هم ص نیس در این باره.
+الزایمر دارم میگیرم جدا..بنابداین هر کامنت بی اسمی(البته بدون فحش)که دریافت کردی بدون منم:/
+فک کنم یه سری از کامنتایی که گذاشتم و تایید نشدن برا سال قبل باشن..بنابراین سالگردشون رو ب خودم تبریک میگم..

آه. ای کاش می دونستی. از کی بپرسم آخه؟ :( من شدیدا با این چیزا ی کامپیوتری سرم گرم میشه و دوست دارم سر در بیارم ازشون.
یاد اون عروس دریایی باب اسفنجی افتادم؛ صداش می زد بی اسم. :))))
واو. آره می دونم کدومان. همون تیکه ای هستن که می ترسم بهش سر بزنم. البته الآن اون قدری حالم خوب هست که بخونمشون. می خونم تایید می کنم انصافا. باید اون عدد هشتاد بالا رو به صفر برسونم. قول. سالگردشون مبارک. تو پروفایلم باید بنویسم: افتخارات: تایید نکردن کامنت های مردم و ترشی انداختن آن ها تا زمانی که صاحب کامنت بیاید و سالگردشان را تبریک بگوید.

Elsa چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 22:44

ینی شاید یکی از معدود خوش شانسی هام بود امتحان رانندگی :)
بار اول قبول شدم :))) حالا‌ منو نزنیی
دوبل اصن نگرفت ازم :)))
ینی خرشانس بودم تو این مورد
بعد اینکه گفت قبولی همه پوکرفیس وار نگام میکردن

نمی زنم ولی حسودی می کنم. :{
نکنه تو همون خواهر خانوم بن بودی؟ :))
اون وقت ما اصلا هیچ حرکتی نکردیم گفت بیا دوبل این یارو رو درست کن. ای کاش حداقل می گفت دوبل بزن.
هعیییی. تهی ام. تهی.
می تونی بری کلی پز بدی باش. من که با اون همه تعریف مربی م سوخته م بوی دماغم هم تا دو فرسخ اینور اونور رفته...
راستی اینکه تو بلاگ نداری من بیام بخونم؟ یا داری دوست نداری به اشتراک بذاری؟ یا اینکه کلا قبلا ها واسم گذاشتی من ندیدم؟ یا یکی از آشناهایی هندلت رو عوض کردی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 00:14 http://algorithmic.blog.ir

من هیچ وقت تئوریش را قبول نشدم! :)

چرا آخه؟ خیلی به کار می آد. اقدام نمی کنین دیگه؟
خوندن نمی خواد که، صرفا دوره ی آزمونا ی سال های گذشته.
کپی پیست هم هستن انصافا.

شایان پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 11:10 http://tahvieh17.blogsky.com/

منم یه سال قراره برم گواهینامه بگیرم...قعلا حال ندارم. ولی خوبی من اینه که راننده گیم توپه ولی مطمنم رد میشم..نمیدونم چرا
دیروز سره کار پیشه بابام بودم. گفتم میخوام گواهینامه بگیرم. هیچی نگفت. غروب که خواستیم بیایم خونه گفت بشین..!
منم پررو پرو رفتم نشستم 30 کیلومتر جاده ی بین المللی رانندگی کردم...خونه که رسیدیم دهنم خشک شده بود رنگم هم پریده بود..!!
کلا به این نتیجه رسیدم واسم زوده بشینم پشته ماشین..برم لودر یاد بگیرم راحت ترم!

بیا کل بندازیم کی زود تر می گیره. با ده نفری تا حالا این کل رو انداختم. تهش م به همه شون می بازم. ^-^
به توپ بودن رانندگی نیست اصلا، به شانسه و البته مسخره بازی های تو شهر. وگرنه من انصافا اون قدرا هم افتضاح نیستم خب ولی ته دلم مطمئن بودم هر جوری هم که شده بار اول قبول نمی شم با وجودی که چند نفری حدس می زدن باید قبول شم! اینقدر تلقین نمودم که از همه ضایع تر رد شدم. :| ای کاش به جای این کار ها واقعا رانندگی تو جاده رو درست حسابی یادمون می دادن. سانحه ها اون جا اتفاق می افتن نه تو شهر...
به هر حال کار تو خیلی خطرناکه حسن. از نظر آیین نامه اگه یه وقت یه اتفاقی می افتاد زندان بیخ گوشت بود. من همین جوریش تو بزرگ راه های تهران این حالت ها بهم دست میده... جاده رو که هیچ جوره نمی ذارن بشینم نامردا. هی مجبورم آروم برم ماشین بدن دستم. اوه. خدا بده از این باباهای نترس... بابای ما که دقیقا مصداق بارز اون کلیپ محمود بنفشه خواه تو خندوانه س. دیدیش؟ :))) منم شبیه اون بیژنه ام. :)))
لودرم گواهی نامه می خواد؟ پایه سه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد