Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

هفته ی یاس

این هفته دقیقا همون هفته ای از اردی بهشته،

که دلم می خواد:

سبک ترین لباس ممکن م رو بپوشم، کوله پشتی خالی م رو بردارم و تنها بزنم بیرون...

برم به جای جای ایران...

هر چی بوته ی یاس هست رو بکنم و بندازم توی کوله م اون قدری که دیگه جا نداشته باشه و درز هاش تا مرز پارگی پیش برن...

بعدش شب ها،

_بی دغدغه_

کله م رو تا ته ته ته بکنم تو کوله م و بخوابم.

اون قدری یاس ها رو بو بکشم  و خواب یاس ببینم که یا سلول های حساسه ی بویایی م از کار بیفتن یا خودم از مستی بیش از حد ناشی از بوی یاس سنکوب کنم و دیگه به هوش نیام.

نظرات 4 + ارسال نظر
آبان داد سه‌شنبه 21 اردیبهشت 1395 ساعت 01:09

ولی به یادآوردن میان ترم آتی همه ی این حسو میپرونه! :|

نه نه انصافا نمی پرونه. :))) یعنی شده حتی گاهی برای آرامش و رها شدن از اون چرت و پرت ها به این موضوعات فکر می کنم و کاملا حالم عوض می شه. مثلا دارم زیر لب به استاد عوضی بهداشت فحش می دم و لعنتش می کنم بعد یهو تو مغزم کلیک می شه: "هی کیلگ. هفته ی یاسه ها! دلت می آد این قدر انرژی منفی داشته باشی؟" بعدش کاملا موقرانه فحش دادن رو می ذارم کنار.

ای دا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 13:48 http://Codein.blogsky.com

بوی یاسی ک تو حیاطمونه یکی از چیزایی ک میتونه یکم خالم رو خوب کنه این روزا....

حال منم؛ بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنی.
راستی؛
سلام...
<<آی دا.>>

Sara چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 10:09 http://Wwe.commaa.blogsky.com

حال خوب کنک تر از بوی یاس تو دنیا وجود نداره:)

چرا داره.
البته در یه سطح ن برای من. نمی تونم انتخاب کنم کدومو بیشتر می خوام الآن.
بوی کولر تازه درست شده ی دم تابستون...
بوی خیابون نم گرفته ی بارونی اوّل پاییز....
هوووووف.

Sara سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 19:24 http://Www.commaa.blogsky.com

وای..اون اخری،امون از پاییز امون از بوی نم خاک و خیابون..

امان. فغان. هرچی که حق مطلب رو ادا کنه واقعا! :{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد