Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یک وبلاگ نویس بسیار آماتور

اعتراف می کنم با این که بیشتر از 15 تا وبلاگ رو زرت و پرت نوشتم تا حالا، هنوز وقتی میرم تو بخش پیوند ها  شدیدا هول می کنم که وای چرا صفحات دسترسی به وبلاگم فیلتر شده! حالا چه کنم؟! :))))


باز هم اعتراف می کنم که هنوز که هنوزه فرق بین تگ "پیوند ها" و "پیوند های روزانه" رو که توی اکثر سرور دهنده های وبلاگ نویسی وجود دارن درک نمی کنم و هردمبیلی یا به قولی کاملا حسی وبلاگ هایی رو که می خونم می چپانم تو این دو قسمت!!! حتی در برهه ای از زمان فکر می کردم اگر وبلاگی رو بچپانم در قسمت روزانه به این معنی ست که هر روز موظفم به آن سر بزنم و تا مدتی فوبیای وارد کردن اسم وبلاگ در قسمت روزانه ها رو داشتم. زمانی دیگر هم فکر می کردم روزانه ها همیشه نمایش داده نمی شوند و هر دفعه خود وبلاگ به صورت خودجوش چند تا از وبلاگ های وارد شده در آن قسمت را انتخاب می کند و آن ها را نمایش می دهد. الانم که یک سری عقاید دارم ترکیبی از تمام بالایی ها!


# اگر دانشش رو دارید می شه کیلگ را از نادانی برهانید و فرق این دو مقوله را مختصرا توضیح دهید؟! (2.75 نمره)


+آیا می دانستید که هر دمبیلی یا قاراشمیش یا قر و قاطی به انگلیسی می شود : whimsical.

اینقدر از این لغت های تر و تازه ای که ناخواسته می ریزند روی دامنم خوشم میاد.

مثلا می تونیم ازین به بعد بگیم اوضاع خیلی ویمسیکاله! :)))

نظرات 17 + ارسال نظر
Bluish سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:10 http://bluish.blogsky.com

:))))

:()

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:32

یادم باشه زین پس بگم اوضاع خیلی ویمسیکاله:))هر چند حق مطلب رو اونقد ادا نمیکنه..

چرا با من این کار رو می کنید و بدون اسم نظر می ذارید. نمی گید کیلگ از فضولی مییییی مییییی ره؟!!!
اتفاقا کلاسش خیلی بیشتره. بعد اینکه اطرافیان هم نمی فهمن چی داری بلغور می کنی خودش یه موهبت جداگانه ست. مثلا یکی ازت می پرسه ویمسیکال یعنی چی؟ بعد تو با حالت بهت زده نگاهش می کنی میگی: یعنی تو نمیدونی ویمسیکال یعنی چی؟ اصن طرف آب می شه خود به خود :)))

- Niki - سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:38 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

!!!!
وبلاگ من در پیوندهای شما چه می کند؟!

هوم...!!!
مشکلی هست؟!

- بی نام - چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 13:11 http://eterafe1dokhtar.blogsky.com/

نه!
مختار وبلاگ خودت هستی!

مرسی بابت درکتون.
کلا وبلاگایی که حال کنم باهاشون/بخوام خوندنشون رو ادامه بدم لینک می شن.
قصد و غرضی نیست پشتش! :{

mehrzad چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 17:10 http://http:/

پیوند های روزانه ادرس مطالبی ک دوست داری رو میذاری ولی پیوندها ادرس وب هایی ک دنبال میکنی یا خوشت میاد رو میذاری....15تا وبلاگ داشتی

خب هرکس وبلاگ هایی رو که دوست داره دنبال می کنه! غیر از اینه؟ تناقض!
ما کلا تو مدرسه هر کاری رو با وبلاگ ردیف می کردیم.
از المپیاد و پژوهش گرفته تا قسمت بندی تکالیف نوروز و تسهیم مطالب تقلب!
خودم هم کلا آدم اهل وبلاگی م دیگه. :دال
خیلی_هم_عادی

mehrzad چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 18:41

اون یا رو باید مینوشتم(و)
+تو هم از اون دبیرا میشی که واسه اینکه نمره ندن هزارتا بهانه میارن:)))

خب تناقض رفع شد.
ولی هنوز تفاوتش رو نفهمیدم جدی!
ما اصلا جربزه ی دبیر شدن نداریم که مهرزاد جان! شاگرد رو به فنا می دیم یحتمل!

مهرزاد چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:09

کیلگارا جان ببین پیوند ها آدرس وب یا سایت رو میذاری اما پیوندهای روزانه آدرس مطلبی ک دوس داری رو میذاری...وب بلویش پیوند روزانه داشت ولی برش داشت،

گوش شیطون کر کاملا افتاد مفهوم این دوتا!
تچکر خیلی خیلی فراوان از تحمل کیلگ آماتور. :))

Bluish چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 20:48 http://bluish.blogsky.com

دوستان و عزیزان! بذارین من براتون توضیح بدم!
در اینکه پیوند و لینک، پیوند و لینکه و اینکارا لوس بازیه که شکی نیس! ولی پیوندا بخشیه که لینکای ثابتو میذارن و خب همیشه هس و آدم هروخ بخواد بهشون سر میزنه ولی روزانه بخشیه که یا آدم پستهایی که میپسنده رو توی اون بخش معرفی میکنه یا مثلا سایتی،چیزی رو معرفی میکنه یا مثلا یه سایت کاربردی ای رو نیاز داره مستمرا بهش سر بزنه و به جای لینکا میذارتش توی روزانه ها! و احتمالن معنیشم این بوده که ممکنه اون بخش بصورت روزانه یا لااقل مستمرا هرچن وخ یه بار آپدیت شه و یه سری لینکا بهش اضافه شه!
ولی تاکید میکنم که همه میدونیم این کارا لوس بازیه!
شاید حالا اصلشم اینی که من گفتم نباشه ولی خب من دیدم به این صورت استفاده میشه!

آه. این حس رهانیده شدن از جهالت بسی حس خوبیه.
تا حدی برای من یکی شفاف شد ولی بازم همون ابهام خودم موند که اینا عین هم هستن! :دی
این قانعم کرد که روزانه ها برای سرگرم کردن بازدید کننده هست و من بلاگ نویس برای سرگرمی خواننده هام می تونم هی عوضش کنم تا مطالب باحال تری رو باهاشون شیر (نه پاکتی نه جنگلی!!!! :دی) کرده باشم. یه چیزی تو مایه های بنر اخبار یاهو که هر چند دقیقه یه بار خبرش عوض می شه...
در کل اینکه مرسی بلو! خیلی روشن شدم.
البته یه نکته اینکه جدا لوس نیستن. من اگه بخش پیوند ها نبود آدرس هیچ وبلاگی رو نمی تونستم تو حافظه ی جبلک ماهی م نگه دارم. ولی خوب بهتر بود هر دوتاش رو با هم ادغام می کردن.

mehrzad پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 19:51

خب خدا رو شکر که تفاوتش رو گرفتی..دقیقا میخاستم توضیحات بلو رو بدم حالا نمیدونم موفق بودم یا ن

اگه موفق نبودی که من ول نمی کردم تا نمی فهمیدم. :|
شوخی شوخی هم شده اونقدر اظهار نفهمی می کردم تا کاملا بفهمم چی میگید!
ولی بلو معلم بهتری می شه. :)))
اعصاب معصابشم واسه خنگا بیشتره. :)))

Bluish پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 20:14 http://bluish.blogsky.com

:)
فید نمیخونی کیلگ؟ فید خیلی خوبه... من دوستانو بیشتر توی فیدهام میخونم.

اینکه جداش کردن نمیدونم دقیقن دلیلش چی بوده ولی شاید به خاطر این بوده که قاطی نشن و آدم بفهمه چی به چیه. البته اگه تعدادشون زیاد بشه.
من یه وبلاگی رو دیدم که توی روزانه هاش سایتای کاربردی و اینا رو میذاشت که بیشتر هم خارجکی بودن! ولی توی لینکاش آدرس دوستاش و وبلاگایی که میخوند رو میذاشت.
تعداد زیادی وب رو هم دیدم که چندین صفحه روزانه داشتن و از همون کاربردِ معرفی استفاده میکردن! که خب اگه لینکا و روزانه هاش یکی میبودن اصلا خوب نبود د:
توی بلاگ اسکای چیزی که جالبه اینه که توی قسمت روزانه ها میگه هر لینک چن بار روش کلیک شده!
این بود اطلاعات من! 2.75 نمره گرفتم:))

کلا یه بار تو کل عمرم به فکر فید خوندن افتادم در ایام شباب.
بعد رفتم دیدم زیاد سر درنمیارم باید چی کارش کنم. لذا بی خیالش شدم. :))
تازه این طوری هیجانش بیشتره. هی میری با شوق و ذوق بلاگ ها رو و بالطبع تب مربوط بهشون رو مثل سیخ کباب ریفرش می کنی ببینی کی مردم بلاگ رو به روز می کنن. :-" تریپ_عهد_قجری!!!!

الان یعنی این از مزایای فید هست که من هر وقت میام تراوشات ذهن معلقم رو خالی کنم رو وبلاگ می بینم همگی آن لاین می باشید و با سرعت برق و باد نظر می گذارید؟! :|
سعی می کنم برای عقب نموندن از رقبا یه بار دیگه یه شانسی بدم به فید!!! :))
اون نمره ش فرمالیته بود. بیست رو هم رد کردی بلو جان.

مهرزاد پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 20:20

یعنی اینقد معلومه که من ادم کم حوصله ای هستم؟؟؟؟؟منم که همونا رو توضیح دادم که:|

نه بحث این نیست بابا!
شما پر حوصله اید. ما کم حوصله ایم که به جای گوگل کردن پا انداختیم روی پا منتظریم یکی بیاد جواب سوال هامون رو بده. :))

Bluish پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 20:37 http://bluish.blogsky.com

:)
بعله دقیقن به خاطر فیده! من شخصن بیشتر مواقع در فیدها زندگی مینمایم د:
برای وبلاگای بلاگ اسکای میتونی آدرس وبو توی بخش پیغامای بالای صفحه مدریتت وارد کنی، خبر میده کی اون وب بروز میشه!
:)

هم اکنون در حال تحقیق بر روی فید و نرم افزار های فیدر می باشیم!
استثنائا این یه مورد رو خودم از قبل فهمیده بودم.
ولی دیدم فقط مال بلاگ اسکای هست از خیرش گذشتم.

عبور پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 21:22

فیدر پیدا کردی ادرسش رو بزار من نخوام برم بگردم! :دی

مسخره ست ولی هنوز دارم می گردم. اطلاعاتم که کامل شد همین جا اعلام می کنم نتیجه ی مذاکرات رو...
بلو هم ما را به دنگ و فنگ انداخت.
نمی گه اینا با تریپ عهد قجری ما جور در نمی آد.
مایی که از کامپیوتر به غیر از کد زدن هیچ چی حالیمون نیست.
----------------------------------------------------------------------------------
بعدا نوشت: ارجاع می دهم به کامنت آخری بلو که هرچه از فید می دانیم مدیون وی هستیم. :) اون لینک اولی رو که داده چک کن. تا الان که خوب بوده واسه ما یکی! اپلیکیشن موبایلاشم با شما. من خیلی اهلش نیستم!

Bluish جمعه 12 تیر 1394 ساعت 15:04

سایت فید:
inoreader.com خیلی خوبه
اپلیکیشن:
من گوشیم سیمبینه و خودم از اپ استفاده نمیکنم ولی شنیدم فیدلی خوبه. فیداسپاتم شنیدم. ولی خب شنیدن کِی بود مانند دیدن!

وای مرسی.
دیگه ولش کرده بودم به کل بس که از این سایت پاس داده شدم به یکی دیگه!
بریم یه سر و گوشی آب بدیم بعدش میام فید بک می دم.
------------------------------------------------------------------------------------
بعدا نوشت: آقا فید بک مثبت می دم درباره ی اون سایت اولی. خیلی هم خوبه.
------------------------------------------------------------------------------------
بعدا بعدا نوشت: فید بک بیش از حد مثبت می دم.
خیلی بده که تا الان کسی بهم فید رو معرفی نکرده بود.
خیلی خوبه که بلوییشی بود که بهم این رو یاد بده!
اون قدری عالیه که واقعا عالیه! :]

Bluish شنبه 13 تیر 1394 ساعت 04:14

:)
خیلی خواهش میکنم! د:
خیلی خوشحال میشم اطلاعاتمو در اختیار بقیه بذارم:)
:)
خوبه که به دردت خورد :)

یعنی خیلی بیش از حد باهاش حال کردم. :)))
از این به بعد هم همه ی بلاگ خون ها رو دعوت می کنم به فید خوندن.
بازم از این ابزار های خفن می شناختی دریغ نکن!

عبور یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:53

هنوز نرفتم سراغ فید.
ولی پیشاپیش ممنون از بلوییش و کیلگارا

برو برو. خیلی بیش از حد یوز_فول هست!

یوسف جمعه 19 تیر 1394 ساعت 00:28 http://singinginthewind.blogsky.com/

اوضاع خیلی ویسمیسکاله

جدیدا اینقدر حسرت می خورم که چرا فقط کسایی که این پست من رو خوندن می تونن درک کنن عمق این جمله رو!!!
هی از دهانمان می پرد که : "چه ویمسیکال!" یا مثلا : "ویمسیکال تر از این هم داریم آخه؟!" بعد همه یه جوری نگاه می کنن ما به سرعت جمله را با جایگزینی مردم پسند پر می کنیم تا لو نرویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد