Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

frozen

وقتی می فهمی این انیمیشنی که دختر کوچولوها اینور اونور آهنگش رو می خونن و استیکر هاش این روزا زینت بخش مکان های مختلف شده داستانش همون داستان ملکه برفی خودمونه که کتابش رو داشتیم تو بچگی ها! اوف.

البته یه انیمیشن قدیمی تر هم واسش دیده بودم که کلا با اون می شناسم ملکه ی برفی رو. یادمه یه آینه داشت توش که هزاران تیکه شده بود و یه پسری که خیلی خوب پازل درست می کرد مسئول سر هم کردن تیکه های آینه ی شکسته بود... به میزانی که آینه درست می شد پسره هم توانش رو بیشتر از دست می داد و به مرگ نزدیک تر می شد. کسی این انیمیشن عهد بوقی که من می گم رو یادشه اصلا؟


اصن ارزش داره برم  پیداش کنم ببینم این جدیده رو؟

ندا خواهد آمد که :

کیلگ! پیر شدی رفته پی کارش!

باربی دیدن سر پیری و معرکه گیری...

رواست؟!

اوق.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرزاد سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:46 http://acetaminophen500.blogsky.com

ملکه برفی؟؟؟چقد نااشناست این اسم برام:|
+(باربی دیدن سر پیری و معرکه گیری...)خیلی خوب این قسمت:)

اتفاقا برای من Frozen نا آشناست! خیلی هم زیاد. اصلا داشتم فکر می کردم که ملکه برفی اسم به این قشنگی چرا بهش می گن یخ زده!

مهرزاد سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 23:27

الان سرچ کردن فهمیدم کدوم انیمیشن منظورته اتفاقا بنظرم اسمش واقعا برازنده اشه از بس که انمیشن یخو لوسی بود(البته من کامل ندیدمش)

یخو؟! خخخخ.
این که دیگه فوق العاده لوسه!
من که اصلا ندیدمش!!!

mehrzad چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:32

یخ و لوس منظورم بود:پی خخخخ

:دال
تازه الان تا حدی افتاد مفهوم کامنتت.

آدم ارغوانی چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 16:05 http://machupichu.blog.ir

اگه نبینی هم چیز زیادی رو از دست ندادی...

کلا پیرا چیزی واسه ی از دست دادن ندارن البته! :دال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد