Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

آقا تو گینس ثبتش کنید!

معرفی می کنم!

کیگارا هستم.

برای اولین بار در عمرم موفق شدم همه ی درس ها رو توی یک آزمون شبه کنکور بالای 50 درصد بزنم و مثلا یهو یه درسم نشه 100% از اونور ریاضیم بشه 2%! (اغراق نیست! آزمون سنجش قبلی بین ریاضی و شیمی م هم چین نسبتی برقرار شد!)

و هم اکنون در آسمان هفتم به سر می برم از ذوق!


+خدایا! خواهش! فقط من سر کنکور وقت کم نیارم! خواهش. خواهش. خواهش. مثلا یه کاری کن تو مایه های ساعت برنارد... هر یه دقیقه ی بقیه واسه من 10 دقیقه باشه. مثل همون حفره های زمانی سر کلاس تاریخ سوم دبیرستان یا شیمی دوم دبیرستان! فقط وقت نگذره تا من خودم تموم کنم. همین. صلوات. تکبیر...

نظرات 8 + ارسال نظر
Bluish جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 15:23 http://bluish.blogsky.com

تبریک
ایشالا سر کنکورم همه چی عالی بشه

وای بلو!
مرسی مرسی!
ایشالله همه مون بترکونیمش!
دعا دعا.

مهسا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 16:17

ایول پسر
دمت جلز ولز!
میترکونییییییییییییی پس!!!!

جدا خودم هنوز تو توهمم!
هعی! البته خفن نیست به نظرم. بچه ها خیلی بهتر می شن.
کسایی که جدا تو اول دوم دبیرستان حرفی واسه ی رقابت با من نداشتن و الان رتبه هاشون بهتر شده. ولی دعا کنین دیگه. آخراشه. هر گلی به سرم بزنم تو همین دو هفته زدم! خدا توانم دهاد.
ولی خب بهم ثابت شد که هنوزم می شه یه کارایی کنم خودم رو از تو این باتلاق بکشم بیرون!
یس!

عبور جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 22:03

چرا مهسا میگه ایول پسر؟!
اصطلاح میگه یا پسری؟! :/

+ این ازمون شبه کنکور منظورت کنکورای سالای قبله؟

کیلگارا کیلگاراست. دختر یا پسرش فرقی نمی کنه. :|

نه. همون آزمون های جمع بندی قلم چی رو فرمودم. :)

استامینوفن شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 17:33

این پست ویرایش شده ایا؟؟من الان دچار تردید شدم ک شما پسری یا دختر؟؟

نه. تا جایی که یادمه ویرایشی در کار نبود!
تردید هم بدک نیست گاهی اوقات... :-"

عبور یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 16:13

نه آقا. مهمه خو !
من ک تا حالا همه رو تعبیر ب دختر بودن کرده بودم! اون حساسیت روی یه پاک کن، خیال پردازی ها، دفتر خاطرات واسه یادگاری داشتن از معلما، اون قضیه ی همیاری.
البته حالا ک فکر میکنم میبینم عکسش هم میشه...
ففط با اون تقلب اشتباه رسوندن و عدم تونایی تحمل همزیستی در مورد پسرا نمیتونم کنار بیام! پسرا هم از این بیخودبازیا! دارن واقعن؟! برن خجالت بکشن یعنی! حالا باز تو دخترا ب خاطر اون حسادت درونی و این حرفا قابل توضیحه (قابل توضیح، نه توجیه ) ولی اخه... !!!
ن بابا...
اذیت نکن کیلگ! ما ک میدونیم دختری! :/


+ بابت بالای 50 زدن شیمی قلمچی عمیقا تبریک میگم!

نه آقا. مهم نیست خو ! کیلگ، کیلگه!
ولی این تصور غلط رو اصلاح کنم که پسرا اگه بخوان خیلی بهتر از دخترا احساساتی می شن. فقط رو نمی کنن.
البته شیمی دقیقا خود پنجاه بود ها! ریا نشه! :))

مهسا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 19:27

اوووووپس
اینور چه خبر بوده!
منم اول فک میکردم دختر باشی
ولی خب برخلاف بقیه تغییر عقیده دادم
هنوزم نمیدونم من درست فکر میکنم یا بقیه...
ولی من پسر این سبکی دیدم!!!
نظر بقیه عاقلانه ترِ
در کل اینا واسم مهم نیس...
چیزی که واسه من مهمه اینه که در اغلب موارد ری اکشنای من با تو یکیه!
یجورایی مثه همزاد!
البته میدونم دارم شر میگم!

بالاخره یکی طرف ما رو گرفت. :)))
اتفاقا موافقم!
یِس ایت ایز دِ فَکت.

مهسا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 19:41

هر چند یه نگاه به پروفایل بندازین حله!
دمت گرم کیلگ یه ملت رو گذاشتی توی آب نمک...




"خواستی اینو تایید نکن!"

خواستم می تونم تایید کنم؟! :{
اونم درست کردیم که شک و شبهه ای توش نباشه دیگه. :))
چقدر دلم واسه ی چنین کامنت های خنده داری تنگ شده مهسا!
آه. که حتی نمی دانم وبلاگت چی بود بیام سر بزنم...

فائـــــــزه پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 ساعت 13:56


پس چرا من از همون اول فهمیدم پسری؟؟!:)
اه حیف از همون اول اسممو نوشتم وگرنه الان ازت میپرسیدم به نظرت من دخترم یا پسر؟؟
ولی اسممو فاکتور بگیر بگو بیشتر شبیه دخترام یا پسرا
باشههه؟؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد