Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قلم دون،قلم چی!

بار سومیه که دارم آزمون می دم و کنار دستم کسی افتاده که از دقیقه ی اول آزمون خواب بوده! دقت کنید واقعنی واقعنی خواب بوده تا 5 دقیقه به پایان آزمون ...

بعدش خیلی شیک و تمیز پاشده از رو من همه ی سوال ها رو زده و برگه ش رو تحویل داده _حتی زود تر از من_!

من این طوریم که... :"خب لعنت!"

نمی شه از وقت این کوفتی کم کنید به مال من اضافه کنید که حداقل رتبه ی هر دوتامون خوب شه؟

اون وقت داره بلد نیست حل کنه...

من بلدم حل کنم... وقت ندارم!

×تف×!


یه بار از تکنیک خیره شدن به فرد متقلب استفاده کردم. و اون بهم بک داد و متقابلا خیره شد و من که دیدم وقتم داره تموم می شه بی خیالش شدم تا کارش رو بکنه! یه بار هم تقلب رو در پاسخ نامه م اطلاع دادم متاسفانه پشتیبان عزیز پاکش کرد و گفت:" تقلب؟ کو؟ کی؟ کجا!!!؟". هعییی... تقلب کردنم عرضه می خواد. نوش جونشون!


+خیلی باحاله از زمانی که مذاکرات هسته ای رو هشتگ کردم وبلاگم هوار تا نظر خورده! هار هار هار!


خسته شدم! دو ساله با این موضوع تایم_لیمیت سر دعوا دارم!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 13:42 http://emco36.mihanblog.com/

سلام کیلگارا مر30 سایتتون عالییییییییییه
ادامه بده دیگه هر روز سر میزنم چیزی نمی بینم
پیش منم بیا

بهترین روش های کسب درآمد!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 20:54 http://algorithmic.blog.ir/

این قسمت مذاکرات را و بازدید کننده‌ها را خیلی دوست داشتم.
من هیچ وقت توی کنکور سواد کم نیاوردم، ولی توصیه‌ام اینه که روش‌های تستی یاد بگیری که نخوای عین آدمهای بدبخت بشینی تشریحی حل کنی که وقت کم بیاری.

آیا روش تستی قراره دردی از من دوا کنه وقتی من اونقدری حالم تو قوطی میشه که نمی تونم 137 رو در 5 ضرب کنم؟
منم دوسش دارم. و ممنون که دوسش داری. باعث میشه خیلی راحت در مورد موضوعاتی که هیچ درکی ازش ندارم و نمی فهمم بالا بیارم. :{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد