Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

یکم خاطره تعریف کنیم دلمون وا شه!

کل مشخخخخخخام مونده.

ولی جدا نمی شه تعریف نکنم اینو:


کیلگ - (به معلم فیزیک) آقا من سوال دارم.

simple - بپرس.

(کیلگ میاد سوال بپرسه یهو می بینه معلم از شعاع یک کیلومتریش هم دور شده!)

_اندکی بعد..._

کیلگ-  من سوال دارم.

simple - خب بپرس.

(کیلگ سوال رو با جدیتی تمام می پرسد و به معلم اثبات می کند که فلان فرمول در فلان صفحه ی جزوه از نظر مثلثاتی ناقص است و یک کسینوس کم دارد!)

simple - چرا اینقدر خودت رو درگیر می کنی؟ تو دانش آموز رشته ی تجربی هستی! ریاضی فیزیکی نیستی که به این دقّت فیزیکت رو می خونی.

کیلگ با حالتی شکست خورده جامه بر خود می درد و در افق های دور محو می گردد در حالی که با خود می گوید:

خودم کردم که لعنت بر خودش باد!


(خودش:: کسی که کیلگ را زورکی فرستاد تجربی! )


+می دونین این پست کی نوشته شده بود؟ یه روز خیلی دور. ولی وسطش پدر با حالت خیلی مسخره ای مثل چراغ راهنمایی بالا ی سرم ایستاد و ما هر چقدر صبریدیم تا تشریف مبارک را ببرند، از رو نرفتند که نرفتند تا اینکه ما از رو رفتیم و تکمیل پست را به آینده ای که امروز باشد موکول کردیم :| پدر مادر های گل  ِ گلاب! اگر می خونید بدونید که حریم خصوصی خیلی چیز خوبی هست اگه دو طرفه رعایتش کنیم :|


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 آذر 1393 ساعت 08:58 http://algorithmic.blog.ir

تو تجربی باشی هم دلیل نمیشه، اون که معلم هست.
دقیقاً این اخلاقه که باعث میشه آدمها یهو انقدر عوض بشن. بزرگترین ضررش هم این است که آخرش آدم کاری که دوست نداره را ول می‌کنه و سراغ کاری که دوست داره میره ولی چون هیچ تجربه‌ای توی این کار نداره کلی شکست می‌خوره تا راه بیفته؛ کاری که بقیه توی بچگی انجام دادن.
نترس حالا رشته‌های بین‌رشته‌ای هستن. :))

آخ حرف دل من رو زدی!
دقیقا!!!! کلا بدم میاد وقتی بعضی معلم ها به اصطلاح سنبَل می کنند درس رو! آخرش هم میره پای اینکه به دردتون نمی خوره که توضیح بدم :|
فکر نکنم درد من با رشته های شناور و هر چیزی که بهش می گن خوب شه! نمی دونم دقیقا عقده ی چه کسی رو که دکتر نشده باید از دنیا وا کنم که رسالتم شده پزشک شدن! بد نیست ها. ولی به درجه تب منم فکر نمی کنم بخوره. حالا اصلا باید ببینیم چی قبول می شیم! :| نه به داره نه به باره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد