Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من تو را عاشق ای خزان!!!

عاشق نشدی وگرنه می فهمیدی
پاییز بهاری ست که عاشق شده است...


# اینه بلاگ اسکایی که می گفتن خیلی خوبه؟ :| این که هر وقت من میام هنگه... چه وضعشه آخه؟
# موافق نیستم با مصرع اوّلش زیاد. ولی خوب مصرع دومش خداس!
#پست جهت فراموش نکردن بیت بالا و در آستین داشتن آن.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:31 http://algorithmic.blog.ir/

با توجه به اینکه جوجه رو آخر پاییز می‌شمرن باید تا آخر پاییز یا به هم رسیده باشن یا از هم جدا شده باشن! :))

کیا؟!
یا شایدم چیا؟!
شرمنده ولی نفهمیدم :|

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 11:50

عــه چه جالب
کامنت بالایی رو میگم
تا حالا اینجوری بهش فکر نکرده بودم
تو چرا نفهمیدی جوجه ها رو میگه ؟؟!!!

هنوووووووزم نمی فهمم چی می گید! :|
خداوندگار.
یعنی چی اینا؟

فائـــــــزه پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 23:40

بزار برات بتوضیحم باشد که بفهمی:))
از جوجه بیا بیرون
مثال آدمیش میزنیم
مثلن میگیم دوستاتو آخر اسفند بشمر ببین چن تان خب
بعد تو ممکنه با دوستی که از فروردین تا خوده اسفند رابطه داشتی قطع رابطه کنی
بعد ممکنه همون ته اسفند نرسیده به زمان شمردن با یکی دوست بشی
تو مورد اول جوجه ها از هم جدا شدن
تو مورد دوم جوجه ها به هم رسیدن:))
خیلی رمانتیکه از نظر من
البته جوجه گونش
نه آدم گونش:))
+من جوری مثال میزنم که خودم درست نمیفهمم چی میگم تو درسامم همینطوره
امیدوارم فهمیده باشی!
بعید میدونم البته
نه که تو خنگ باشیا
خودم بد میتوضیحم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد