Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

سه اسپایدر من در یک فیلم

ای خدا بالاخره تایید شد!

هر سه اسپایدر من در فیلم جدید مارول حضور دارند.

من یکی دیگه واقعا تحمل تام هالند رو نداشتم. وقتشه از بزرگ ترش یاد بگیره.

جایگزین شدن ادواری اسپایدر من ها شوخی زشتی بود که زندگی با من کرد.

البته وحشت ناک ترش جایگزین شدن ادوارد نورتون با مایک روفالو به عنوان هالک بود. اونو هنوز که هنوزه هضم نکردم. 

واقعا ما طرف دار های به درد نخوری هستیم. از ماست که برماست. اگه همه ی بیننده ها با هم اتحاد داشتیم و تحریم می کردیم اینقدر با روح و روان ما بازی نمی کردند هی زرت زرت جایگزین کنند و فیلم جدید هم بیشتر از قبلی ها بفروشه.


اسپایدر من های جدید، یه چیزی کم دارند. نمی دونم اقتضای این عصره که اینقدر لوس باشند یا شخصیتشون اینجوره... ولی هیچی به اندازه ی اولین اسپایدرمن به من نچسبید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شن های ساحل یکشنبه 28 آذر 1400 ساعت 01:02

اره واقعا ولی خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد