Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

من و اینستا

خلاصه ی فعالیت من تو اپلیکیشن بسیار مفید اینستاگرام،

این شکلیه که هوار تا پیج های فکت و حقایق علمی و تاریخی و نوستالژیک پابلیک فالو دارم.

بعد هر از چند گاهی یک پست چرت و پرت می بینم و زیرش دلیل معقول خودم یا فلان چیزی که خودم یادم هست ولی تو پست عنوان نشده رو بدون فکر کردن به عواقبش می نویسم بلند بلند فکر می کنم یعنی،

دو روز بعد بر می گردم می بینم یا خداوندگاااار شونصد تا کامنت دارم و اون عدد پایین رو دویستی چیزیه،

اول کرک و پرم می ریزه که چه خبره من که دوستی ندارم چی لو رفته کدوم غلطم بر ملا شده؟ پیج هک شده؟ دستم خورده عکس چرت و پرت فرستادم؟ (چون بلد نیستم و ازین سوتی ها کم نمی دم)،

بعد می بینم کامنتی که دو روز قبل گذاشتم شونصد نفر رو وادار به حرف زدن کرده! حالا یا کوبیدن یا اظهار نظر کردن یا موافقت کردند.

کلا مثکه تبحر زیادی در وادار کردن ملت همیشه در صحنه برای ری اکشن دادن دارم. هاه. امروز برای بار دهم اینجوری شد.


هر وقت دلتون گرفت، برید زیر یکی از همین پست ها که زیاد مخاطب دارند، یک کامنت بگذارید که نه بابا فلان جور نیست بیسار جوره! هزار تا دوست همه چی دون پیدا می کنید.


نظرات 3 + ارسال نظر
شن های ساحا یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 19:48

خب ٱی دی بده ما هم نظر بزاریم

نه نه روی پیج خودم که نیست. من فقط استاکرم روی ایسنتاگرام. روی پیج های عمومی نظر میدم منشن رو اونجا جمع می کنم.

نوشین یکشنبه 21 آذر 1400 ساعت 22:04

منم میخوام

چند تومن؟

نوشین سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 13:27

پ ن پ
هزار تومن
پیجتو پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد