Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جنیفرلارنس قلنبه

حالا نیایید بهم بهم مارک سکسیست و ضد زن و چه می دونم نفهم بیشعوری که نمی فهمه این فیزیولوژی طبیعی بدن خانم هاست با هش تگ مای بادی مای رایت و اینا بزنید،

ولی من از زمانی که عکس های اخیر بارداری جنیفر لارنس رو دیدم افسردگی کامل گرفتم! 

چرا این شکلی شدی تو... هی وای من. چرا. این شکلی. شدی تو. :(((

حس می کنم یکی از زیبایی های طبیعت به گند کامل کشیده شده. خورده تو ذوقم بدم خورده تو ذوقم.

بارداری اصلا قشنگ نیست. هرکی هم گفته الکی داره دلخوشتون می کنه. یا کوره خودش نمی بینه چه بر سر آدمیزاد میاد حین بارداری.

نمی دونم چرا این بازیگر های هالیوود یهو اینقدر وحشت ناک می شن موقع حاملگی... من آشناهای دور و برم رو که نگاه می کنم خانم های باردار اونقدری وحشت ناک نمی شن.

ولی جنیفر لارنس وحشت ناک شده. :(((((

 و بازم مرحبا به اعتماد به نفسش... اگه فقط یکی  باشه که اونقدری با اعتماد به نفس باشه  که با شکم ورقلمبیده و صورت پف الود با لبخند خودش رو به معرض نمایش بگذاره و جلو دوربین بیاد اون فقط فقط جنیفر لارنسه.

و مرحبا به عزمش! موندم واقعا چه جور تحمل کرد این همه مدت از عشقش الکل دور بمونه؟ هر کی رو می گفتی می گفتم آره امکان داره، این یه نفر خیلی تو کتم نرفت. دیگه ببین عشق بچه چیه تونسته جنیفر با اون وضعیت رو ترک بده! :))))

من چشمام رو می بندم، سرم رو می برم زیر پتو، وانمود می کنم چیزی ندیدم و اتفاقی نیفتاده، شما فوری جنیفر لارنس قبلی رو به من پس بدید. دنیام دچار شکافت شده. و این اصلا خوب نیست... اصلا کی بهش اجازه داد حامله بشه؟ تو که هرکسی نیستی جنیفر لارنسی بعد همین جوری رفتی باردار شدی! عح.

دیگه همینمون کمه فردا پس فردا اما واتسون هم حامله بشه!!! فکر نمی کنم برای من یکی دیگه امیدی در این دنیا باقی بمونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
یکی پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 06:08

دقیقا

مرسی احسنت احسنت به نظر موافق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد