Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

برو از کویر وحشت

اخه اگه برم... خانواده ام و عزیزام رو چی کار کنم؟ اتاقم رو چی کار کنم؟ این همه خرت و پرتی که برای خودم اندوزیدم رو چی کار کنم؟ با ندیدن تهران چه جور کنار بیام؟ ای خدا بدبختی ای گیر کردیم.


ای کاش آدمی

وطنش را

همچون بنفشه ها

می شد با خود ببرد هر کجا که خواست.


پ.ن. دقیقا این بخش زندگی ام برام تکراریه... سوم دبیرستان. بی خوابی های شبانه اش. که اخه اگه برم تجربی پس کامپیوتر رو چی کارش کنم؟ هندسه رو چی؟ عشقم به فیزیک رو چی؟ این همه پروژه ای که کار کردم رو چی؟

از کل سوم دبیرستان پهلو به پهلو شدنش رو یادم مونده... و سردرگمی عجیبش.

دوباره داره تکرار میشه. همون سناریو با عناصر متفاوت. لعنتی. چقد دل کندن سخته.


پ.ن. فردا یک کشیک فیکس بسیار زیبا دارم. این قدر از ترس اینکه حوصله ام سر نره کتاب چپوندم تو کوله ام که تقریبا داره می ترکه!


نظرات 1 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 18 آذر 1400 ساعت 06:20

این جعبه و بنفشه تا آخر پزشکی هست متاسفانه

بنفشه اوکی ولی جعبه؟
من که نفهمیدم ولی بله بله هست دیگه وقتی می گین. :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد