Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بازگشت غرور آفرین

فردا می رم بیمارستان.

پی سی آر مجدد بدم ببینم منفی می شه برگردم سر کار و درس؟ البته که خودمم حال هیچ کدومشونو ندارم، ولی خب این شغل زیبا حتی تو مریضی ها هم اجازه ی استراحت درست حسابی به ما نمی ده. 

دو حالته یا کم کم وضعم به بهبود می ره، یا دوباره فردا بر می گردم یه وری می شم.

والا روحم هم خبر نداره استاده چه خوابی برام دیده، از گروه هم که هم گروهیم بسیار لطف کرده پرتم کرده بیرون. :))))))  البته به لطف سفارش های استاد عفونی می دونم که احتمالا این استاد بهم سخت نمی گیره. ولی خب منم بیست می خوام و تو کتم نمی ره به خاطر کرونا گرفتن از بیستم کم کنه. از قصد که کرونا نگرفتم! تا اینجا هم همه ی نمره های انترنی ام ماکس شده با بیست.  تنها خوش شانسی ام اینه که استاده بی نهایت خودش ترسوعه و از کرونا می ترسه!! می خوام برم فردا بهش بگم استاد جون یه ماچ می دی؟ :)))

یه سخن رانی بلند بالا هم آماده کردم واسه هم گروهی قزمیت فضایی ام که جای احوال پرسیدن چنین حرکت غیر شریفانه و از روی باد دل بر آینده ای زد. بدجور حرف دارم با یه سری ها. بذار حالا.

از امروز هم که خلطم شروع شده و اینقدر بالا کشیدم که دارم به درک نازل می شم از سر درد. برم هگزین هم مزه ی شاش شتر (که تاحالا نچشیدم) می ده متاسفانه و به نظر تاثیر خاصی نداره.

با ما باشید هر روز با یک ایه از  علایم بسیار زیبای طیف رنگین کمانی کرونا.

من که ته دلم فکر نمی کنم پی سی آر به این زودی منفی بشه. و واقعا بدبخت می شم چون این استاد ترسوعه نمی ذاره من برم بعد بخش عوض می شه و من می مونم و بخشی که تموم می شه و من توش نیستم! وات د فاک ترین حالت ممکن.

نظرات 2 + ارسال نظر
شن های ساحل چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 12:35

اول اینکه اون خلط نکش بالا سینوسهاتم درگیر میشه بعد باید اونم درمان کنی ...قورت هم نده هم دیرتر خوب میشی هم ممکن ریه تو هم درگیر کن یه بسته دستمال بزار دم دستت استفاده کن هر جا هم خواستی بری جیب هات پر دستمال کن...
ببین اگه می تونی شماره استاد بگیر که تلفنی ازش سوالات بپرسی هر وقت کار داشتی...
گور پدر همکلاسی هات واقعا مریضی زمان حرص خوردن یا به فکر دیگران بودن نیست اینو تمرین کن با اینکه می دونم سخته....
معمولا اونایی که یکم شدیدتر میگیرن 15 روزبه بعد ول میکن کرونا برای همین چشمم اب نمیخوره به این زودی نتیجه تستت تغییر کن....میگم بار دومی که گرفتم 23روز طول کشید...
قول بده با هرکسی حرف زدی فقط حرص نخوری و خودتم خسته نکنی
اینجوری فکر کن این موضوع باید پیش می اومده که یه سری مجهولات بفهمی و یادبگیری و اینکه قرار بوده زمان بندی هات تغییر کن و اکثرا همه اینا برای این پیش میان که ما رشد کنیم

Drop چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 16:42

اینایی که می‌گی همه‌ش برای ما خاطره‌ست *سیگار دود می‌کند*
برم‌هگزین خیلی بدمزه‌ست، بوی تلخش تا عمق مغز آدم نفوذ می‌کنه. بدن درد کرونایی خیلییی وحشتناکه اصلا وجود بدنم دردناک بود برام، به شکل سینوسی هم هی می‌گیره و ول می‌کنه و دوباره می‌گیره. علاوه بر بدن‌درد و سردرد، ما خانوادگی به اتفاق هم چشم‌درد خیلی بدی هم داشتیم :دی پس تعجب نکن اگه درد از یه جای دیگه زد بیرون. امیدوارم تا الان حالت بهتر شده باشه. برات گل و کمپوت آناناس بفرستیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد