Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

پای گریز نیست که گردون کمان کش است

پی سی آر نیومده،

ولی من دیگه باهاش کنار اومدم.

از شما چه پنهون، ته دلم هیچ وقت فکر نمی کردم منم می تونم کرونا بگیرم. فکر می کردم کرونا فقط مال مریضامه و من اسفندیار رویین تنم! خب این از نظر روانی خیلی اذیتم کرد تا بتونم باهاش کنار بیام.

ادمی که اون همه بالای سر اون همه مریض تو اون پیک به اون وحشت ناکی رفته و خدمت کرده و رسما تو کرونا دست و پا زده و لولیده هر روز و نگرفته... حالا بیاد بگیره واقعا جالبه.

ازمایش التهابیم (crp)خیلی بالا بود مثلا ما تو مریض ها می دیدیم ۶۰ هست می گفتیم اخی چه افتضاح حالا crp خودم اومده بالای ۱۰۰!!

ریه ام به نظر هنوز درگیر نیست... تک و توک سرفه دارم.

این اذیتم می کنه که خب، من به کرونا نگرفتنم واقعا افتخار می کردم، چون فکر می کردم با رعایت کردن هام دارم چش جهان رو کور می کنم. و اینکه حالا گرفتم... واقعا جای تفکر داره.

و اینم جای تفکر داره، که ته دلم حس می کنم اونایی که کرونا گرفتند می تونند به زودی هدف یه بیوتروریسم مرگ بار تر و آخر الزمانی قرار بگیرند و از این قضیه فقط اونایی خواهند رهید که ویروس تا حالا وارد بدنشون نشده. این خیلی اذیتم می کنه که اگه اخر الزمان شد، من جزو همون گروهی می شم که فرت همون اول می می رند و راه فراری نداره. نمی دونم این تخیلات رو از کجا در می آرم... ولی هست و باهاش درگیرم.


فکر کنم خبر کرونا گرفتنم بین دوستام هم پیچیده. شانس اوردم استاد عفونی (که آشناست)  با استاد الانم  صحبت کرده (دوستند با هم) و قرار شده احتمالا من حذف بخش نشم. نمی دونم به جاش قراره چی کارم کنند ولی بالاخره یه جوری پاس می شه.

همون دوست بی معرفتم هم پیام داده که سلام کیلگ خوبی؟ و با اون همه بلایی که سرم اورد اصلا دیگه تمایلی ندارم جوابش رو بدم. اتفاقا من ادمی هم نیستم قر و قمیش بیام واسه ی ملت و پیام هاشون رو دیر جواب بدم و فلان، ولی دندون لق این یک آدم رو باید برای همیشه کند. 

هیچ وقت یادم نمی ره برخورد هاش رو. حالا رفته تنها شده و خبر کرونا گرفتن من رو شنیده فیلش یاد هندوستان کرده. متاسفم.. برو ببین تو چه از رفاقت و دوستی می فهمی؟ صرفا یک موجود نیازمند توجه بدبختی که سعی می کنه خودش رو خوب جلوه بده ولی شخصیتش برای رفیق شیشش برملا شده بدم بر ملا شده.

براش ارزو می کنم خداوندگار دوستانی در حد و شخصیت خودش بهش عطا کنه.


خلاصه تصمیم گرفتم از استعلاجی ام لذت ببرم! هر انترنی که تستش مثبت می شه از خوشحالی بال در میاره، با خودم فکر کردم خب واقعا چرا منم مثل اونا نباشم و همه اش نگران بخش باشم؟ به درک یه چیزی می شه تهش دیگه. می خوام مثل بقیه بی خیال باشم و به این فکر کنم که ما کنار خونه مون باشگاه تنیس داریم!!!


کتاب می خونم، کتاب می خونم، و می خوابم. گور دنیا و آدماش. سلیقه ام رو می دونید. فیلمی در بساط داشتید دریغ نکنید.


پ.ن. یکی از دوستام از دانشگاه قدیمم بهم زنگ زده بود، ما هر دو با هم علامت دار شدیم. اون تستش منفی اومده ولی قطعا اونم کروناست. بعد اون دوست داشت مثبت بشه جراحی ش رو نره، من دوست داشتم منفی بشم. حالا بر عکس شده اون چون تستش منفیه باید بره.... بعد دیده بود من گرخیدم، 

گفت ببین من الان تو شهر غریب هیشکی هم خبر نداره... با سرم می رم کشیک می دم. تو چرا نگرانی؟ ای کاش جامون عوض می شد من تست مثبت می خوام!

بعد می گفت اخه خودت حساب کن اینا دیگه واریانت های مختلف کرونا هستند،

آخه کرونایی که کورایزا و ابریزش بینی و عطسه بده ترس داره؟ این کرونا رو خدا زده. :)))) اصلا نترس.


خلاصه ازون زمان به خودم امید می دم که این کرونایی که گرفتم رو خدا زده. :))) و جالبه همین یه جمله ارومم می کنه.


فقط امیدوارم کارم به بیمارستان و رم و تاوانکس و اکتمرا و احیانا انتوبه و این بند و بساط نکشه. دیگه اون مرحله ها رو نمی کشم. همین الانشم با توجه به بیماری قدیمی ریه هام از بچگی، معلوم نیست چه بلایی سرم بیاد...

ولی کلا تصمیم گرفتم خیلی هم جنگجو نباشم. زندگی چیز خاصی برای جنگیدن نداره. می دونید بخش خیلی مهمی از درمان کرونا میزان روحیه و جنگندگی خود اون فرد هست که چقد دوام بیاره. ولی من اگه این بیماری ام به جاهای باریک بکشه، دیگه دلم نمی خواد بجنگم. از جنگیدن خسته شدم. خودم رو رها می کنم... 


نظرات 3 + ارسال نظر
Drop چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 22:50

کیلگ فکر می‌کنم از بس کشیک کرونایی دادی و مریض بدحال دیدی تو بیمارستان فکر می‌کنی آخر عاقبت هرکی مبتلا بشه، اون اینتوبه و ونتیلاتوری می‌شه که تو بخش‌های کرونا دیدی.
خیلی‌هااا کرونا گرفتن و خوب شدن و اصلا کارشون به بیمارستان و بستری هم نکشیده. اونایی هم که کشیده تعداد زیاااادی‌شون خوب شدن. انقدر فکرهای بد نکن خب.
خودم به شخصه علی‌رغم همه‌ی رعایت کردن‌ها و جایی نرفتن‌ها دو بار کرونا گرفتم، یه بار وحشتناک و یه بار خفیف، اون موقع هنوز واکسن هم نزده بودم تازشم و مشکلی پیش نیومد و خوب شدم بعد از یه هفته.
مراقبت کن از خودت حسابی. برو یه کار حال خوب کن انجام بده. یه گلدون بخر و سعی کن گلت رو اهلیش کنی :))
+ فیلم هم که من دارم مرلین رو دوباره می‌بینم الان :دی همینو پیشنهاد می‌کنم. سریال grimm هم هستا… پر از چیزای ماورایی و جادو جنبل.

احسنت. گل گفتی ای گل گفتی دیری دیدین. مخصوصا که من معمولا نیمه ی خالی لیوان رو می بینم اکثرا! کلا زیاد این کار رو می کنم که فوری تا تهش رو می رم. مثلا اگه تلفنم رو کسی جواب نداده، شروع می کنم با انواع و اقسام روش های مرگ در فینال دیستینیشن به مرگش فکر می کنم!
می دونی تو بیمارستان وظیفه ی ثبت خلاصه ترخیص و خلاصه مرگ با ما انترن هاست. خود من به ازای هر یدونه خلاصه مرگی که نوشته باشم، حداقل سی تا ترخیصی نوشتم. وضع اون قدرا هم خراب نیست.
ولی معمولا چون من ادم هولی هستم و دست نشسته می پرم وسط اینجور می شه که جو گیر می شم و به هم می ریرم از نظر روحی.

ناراحت شدم که گفتی کرونا گرفتی. و چه قدر خوشحال ترم که خوب شدی. از تجربیات از خاطر نرفتنی زندگیت خواهد بود. درک می کنم. گاهی علی رغم تمام رعایت کردن ها زندگی عادلانه نیست.... همیشه اونی که بیشتر پول می ده اش بیشتری هم نمی خوره.
مچکرم از پیشنهاداتت.. :))) آقا اهلی کردن که واقعا نه، بعدا گل لامصب می خواد رم کنه دوباره قلبم ترک برمی داره. هرچی اهلی کردیم واسه هفت پشتمون بس بود!
مرلین هم که فکر کنم اگه دوباره ببینمش اینقدر گریه کنم که دوباره سیستم ایمنی ام ضعیف بشه. واقعا هیچ سریالی رو ندیدم اینقدر واقعی و تلخ تموم بشه. آه. خیلیییی وقت هم هست ندیدمش! از قبل دانشگا. اوووف. داری قلقلکم می دی!
ولی هانگر گیمز رو با خیال راحت دیدم بالاخره! تا حالا نشده بود کامل و کات نشده در ارامش و بدون تبلیغات ببینمش.
پس شد مرلین.
اون یکی هم ببینیم چیه... اصلا نشنیده بودم مرسی.

ژنرال جمعه 21 آبان 1400 ساعت 00:05

سلام دوست من.
نگرانیت رو درک میکنم، اما خودت خیلی بیمارهای مبتلا رو دیدی که خوب شدند و به زندگی برگشتند.
به نظرم حتما ضد ویروس و کورتون رو شروع کن.
هر کاری هم بود به من بگو.

خراب رفاقتتم ژنرال کشتی ما رو که. *_*
مرسی عزیز... اره حق با توست.
حواسم هست خیالت راحت اینجا ده تا پزشک با هم دیگه افتادند رو ما دارند منیجمون می کنند بالاخره یه چیزی از توش در میاد!

ضد ویروس که اگه منظورت رمه؟ به نظر فعلا نیاز نیست.
ولی شاید فردا یه دگزا بزنم.
اخه ریه درگیر نشده سچوریشنم بزنم به تخته نود و هشته! :))))
دستت درد نکنه که می شه همیشه روت حساب کرد.

jud جمعه 21 آبان 1400 ساعت 12:25

کیلگ حالت چطوره؟
the lives of others 2006 رو اگه خواستی ببین.

مرسی که به فکر بودی جود مهربون.
حال عمومی ام که خوبه، ولی دقیقا الان دارم ازون سرفه های اسمشونبری می کنم. :)))) البته سرفه هام هم خیلی کمه الان یهو سرفه ام گرفت.
فیلمی که گفتی رو از بعد از ظهر چند باری تلاش کردم بگیرم سرعتم که خیلی جالب نیست لینک ها هم محدود هستند، مخصوصا چون المانیه. الان باز از اوا مووی گرفتمش ببینم دانلود می شه یا دوباره وسطش قطع می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد