Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

شب چرا می کشد مرا

علایمم با سرعت عجیبی وخیم تر می شه.

دیگه نمی تونم سراپا بایستم.

رفتم زیر سرم...

یادتونه گفتم اگه کرونا باشه خودم رو می کشم؟ حالم به قدری خرابه که اصلا نمی تونم حرکت خاصی کنم.

ضعف و درد بدن افتضاح و خفن...

بدنم داره تو جهنم می سوزه.

فکر نکنم تا صبح زنده بمونم.

خدانگهدار.



نظرات 3 + ارسال نظر
یاقوت سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 10:50

امیدوارم الان حالت خوب باشه .. هیچی نیست ایشالله...

شایان سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 12:35

نترس بابا

چار روز دیگه خوبی، فقط تا جون داری گوووشت بخور

نوشین سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 12:52

کیلگ خوبی؟؟تو تحملت خوبه

الان در تاریخ بیست و پنجم آبان اندکی بهترم و سرپا شدم از امروز و دیگه زمین گیر نیستم.
ممنونم.
راستی من خیلی از خاموش هام رو نمی شناسم. باید یه برنامه بگذاریم بیایید معرفی کنید که به ذهن منم بمونیدا. واقعا ممنون مهربونی تون هستم. نمیشه که نشناسمتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد