Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

اژدها و کرونا

عارضم به خدمتتون

از ظهر که رسیدم

بدنم شل شده یه وری شدم.

میالژی ژنرالیزه،

درد مفاصل دست،

درد گلو،

لرررررز،

و الان هم ابریزش بینی.

خدایا تو رو خدا خودت رحم کن. من هنوز آرزو دارم می خوام پزشک ناسا بشم.

خدایا تو رو خدا کرونا نباشه.

به نظرم سرما خوردم. چون امروز سرد بود و مجبور شدم با روپوش تک تو خیابون راه برم.

ولی اگه کرونا باشه چی؟

بچه ها من از نظر فیزیکی خییییلی ضعیفم. مطمئنم زنده نمی مونم اگه کرونا بگیرم. یعنی یه زخم ساده ی گوشه ی انگشت که برای خیلی ها چیزی نیست رو من روز ها درگیرشم. وای به حال کرونا.

خدایا، تو رو خدا!

لیترالی الانم دارم می میرم. ای گه بزنند به کرونا.

به خدا خودم رو می کشم اگه بفهمم بعد اون همه رعایت کردن و وسواسی بازی کرونا گرفتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
Drop دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 21:11

عه… یه عالمه پست *-*
نمی‌میری تو که سینوفارمیزه شدی. امیدوارم زود حالت بهتر بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد