Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

قلقلک

این قسمت، هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید!

ببینید امروز چی پیدا کردم از سایت نمره ها.

این وضعیت منه، وقتی عصبانی می شم و می خوام از هم گروهی هام انتقام بگیرم:

نکته اینکه اون دو واحد  وسط هم بیسته و از قبل می دونم، فقط وارد نشده!

کسی رو دیدید اینقدر فنی و تمیز و مجلسی با سه تا بیست شروع کنه انترنی رو؟

دانشگاهه یا مدرسه است که من بیست ردیف می کنم؟ :)))))) هشت واحد خالص بیست می فهمید یعنی چی؟ :))))) عمق فاجعه رو درک می کنید؟!

خیلی جالبه، من هرگز در کل دوران تحصیلم این طور حرص نمره رو نزدم. عطش انتقام و یک کل کل ساده چه ها که با ادمیزاد نمی کنه. خب معلومه احمق های بی شعور حسودی شون می شه. منم هم چنان به انتقام گرفتنم ادامه می دم.

ما اینجوری انتقام می گیریم. همین قدر دقیق. همین قدر فنی. بدون یک صدم کمتر. بیست خالص!!

حیف... حیف که تو استاژری و خصوصا فیزیوپات درگیر مسائل دیگه ای بودم و اون طور که می طلبید در بند درسم نبودم. افسوس می خورم ولی هنوزم دیر نست.

الان تو همین روتیشن فعلی دو نمره تشویقی دارم و بقیه ندارند چون کلاس رو شرکت نکردند. و احتمال بیست بعدی هم اصلا کم نیست.

حالا شاید فکر کنید خیلی تباهه این نمره بازیا و لیست افتخاراتی که جمع می کنم مثل مدال های روی سینه ی یک ژنرال، ولی واسه منی که یه مدت کلا همه چیو بوسیده بودم و گذاشته بودم کنار، یک زندگی دوباره است. انگیزه داشتن نمی دونید چه قدر مهمه.


پ.ن. بیست اول رو وقتی گرفتم که صبحش خبر مرگ یکی از دوستام بهم رسید. این حجم از امادگی.

پ.ن. بیست گرفتن از استادای ما اصلا آسون نیستا. شما مو و پیچشش را بنگر...

تا تهش با همین قدرت می رم جلو. تا کور شود هرآنکه نتواند دید. این انتخاب شخصی منه و دلم می خواد همون قدر که تو دوره های قبلی بازیگوش بودم الان جبرانش کنم. هرچی هم می خوان بگند! به خاطر اینه که خودشون ما تحت درس خواندن و تلاش و کوشش رو ندارند و دیدن این نمره ها براشون سخته. هاه. برید بمییییرید هم گروهی های لاشی حسود. 


پ.ن. دیگه الان خیلی بابت اون استفراغه و جریانش ناراحت  و عصبانی نیستم (هر چند هنوز که بهش فکر می کنم کاملا حالت تهوع منو می گیره و عق می زنم با وجودی که دیگه در اون محیط نیستم و این حقیقت اعجاب تخیل و مغز آدمی زاد رو می رسونه) و تمرکزم رو گذاشتم رو امتحان. من یکی از باید های انترنی رو تجربه کردم. اصلا انترنی که مریض روش استفراغ و شاش نکرده باشه و دوره اش تموم بشه، انترن واقعی نبوده. هاهاهاها.

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 19:15

خداوند اینترن های باسواد را دوست دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد