Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

صدای سهراب

نمی دونم بهتون گفتم یا نه،

لیترالی کسی نمونده بهش نگفته باشم این روز ها.

من چند روز پیش برای اولین بار در عمرم صدای سهراب سپهری رو شنیدم،

و از همون موقع اون قدری خورده تو ذوقم که مدام دارم سعی می کنم فراموشش کنم ولی نمی شه.

صدای سهراب سپهری قرار نبود این باشه... قرار نبود. نداشتیم.

حالا شاید واقعا نکته ی مهمی نباشه،

ولی اخه شما متوجه نیستید هیچ کدوم..

و منم نمی تونم خوب توضیحش بدم ولی کلیت قضیه اینه که حس می کردم اگه یه شاعر باشه در دنیا که به هم شبیهیم، سهرابه.

کمم بهم نگفتن، زیاد تو زندگیم این فیدبک رو گرفتم که تو شبیه سهرابی...

سهراب سپهری اون رفیقی از من بود که تا شش صبح با هم مست کنیم و بخوریم و بکشیم و بخونیم و بی هوش بشیم!

ولی خب الان با شنیدن اون صدا دیگه همه چیز رسما در هاله ای از ابهام قرار داره.

این چه سمی بود که من شنیدم! شووووت.

حداقل الان مطمئنم در حال حاضر اقلا از یک جنبه از سهراب سپهری کول ترم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شایان دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 21:33

مشکل اینه سهراب واسه ما صدا خسرو شکیبایی میده

می داد!!
اخه من الان دیگه با دلم چی کار کنم. هی وای من.

شایان سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 08:54

منی که صداشو نشنیدم:

که چی.
بالاخره که صداش همین جوری باقی می مونه. :(((
گول نزن خودت رو ناتانائیل از حقیقت فرار نکن.

نوشین پنج‌شنبه 29 مهر 1400 ساعت 14:40

سلام کیلگ دوست عزیز
منم سهراب سپهری دوست دارم
لطفا صداشو بزار یا از کجا دانلود کنم
مرسی

سلام اره حتما،
برو صفحه ی علیرضا بدیع توی اینستاگرام! اونجا گذاشته صدای سهراب رو.
فقط هشدار، این کار خطرناک است از قبلش به عواقب کارتون فکر کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد