Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Squid game

رو دیدم!

اقا خیلی قشنگه برای همینم چون می دونستم خوشم می اد از این چیزا، فوری مطابق تب جمعی نشستم به  نگاه کردن. وگرنه منو چه به فیلم.

ولی...

خواستم بگم خب کاملا تکراریه و برای ما  alice in the border land اولین فیلم کره ای بود که با همین داستان مشابه منو به وجد اورد. نمی فهمم چرا اون این قدر معروف نشد؟ و الان به جاش همه بازی اختاپوس رو شناختند؟ اون خیلی زودتر ساخته شد دقیقا با همین داستان و جهان انگار نه انگار با تب ویروسی هنوز دارن این سریال رو می بینند. ژانر مشابه فضا سازی مشابه و تازه اون فکر خیلی بیشتری پشتش بود. این برای من تکراری بود،

و البته کیف داد کلی.

در اپیزود ششمش سیل مرا در ربود چون قشنگ نشون داد ادمیزاد ها چه قدر کثیف هستند گاهی. اصل عدم همسفرگی. 


و واقعا از فیلمای مشترک نت فلیکس و کره خوشم می آد.

آلیس این بوردر لند اون فیلمیه که سال هاست دوست دارم معرفی اش کنم ولی نمی رسم! خیلی کار ها هست سال ها دوست دارم رو وبلاگ انجام بدم ولی دانشگا نمی ذاره. روزی که دیدمش تا دو هفته فقط داشتم تحسین می کردم و اچمز شده بودم.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاقوت چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 23:58

هفته پیش خونه خواهر بودیم .. خواهرزاده تعریفشو داد البته من کم و بیش تو اینستا شنیده بودم .. گفتش نتفلیکس و کره ..توجه نکرده بودم کره ای .. تا گفت کره راستش یه جوری فس شدم .. بعدش گفتم حالا بذار ببینیم یک قسمت و نیم ازش دیدم خوشم اومد بعدش گفتم خودم دان می کنم می بینم ولی هنوز ندیدم .. هی خواهرزادم میاد میگه خاله دیدی ؟

نه بابا فس شدن نداره بسیار قشنگه. پیشنهاد می شه مخصوصا به شما که فانتزی دوست هستی.
یانگوم هم کره ای بود و من عاشقش بودم! :)))
کینگدام هم ببین. اونم کره ای تاریخی فانتزیه.
خاله یاقوت ببین اسکوئید گیم رو بعد بیا برای هم تعریف کنیم!

:) پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 10:38

Alice in borderland جاپونیه(ژاپنی) نه کره ای :)
Just wanted to mention that

می دونستم به خدا! هول شدم اشتباه نوشتم.
کلا سریالای مشترک نت فلیکس با اسیای شرق منظورم بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد