Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

تفریحات جوانی

یکی از تفریح های سالم مفیدم پیام دادن و ارزوی موفقیت کردن برای دوستامه که به زودی پره یا علوم پایه دارند. اگه بدونید چه قدر حالشون خوب می شه. شب این امتحانات برای دانشجو های پزشکی یه حس گندیه مثل شب کنکور و شاید افتضاح تر چون برای کنکور کلی خوندی ولی اینا رو معمولا نرسیدی حتی نصف دور بخونی و فقط در حال صلوات برای روح ائمه ی مطهر هستی! 

وقتی بهشون ارامش می دی می گی زمان ما فلان جور بود و من بازم قبول شدم از چشماشون قلب ساطع می شه و حال خودتم خوب می کنه. الان به سه تا از دوستام که فردا پره دارند پیام دادم. خیلی خوشحال شدند در این وانفسای خالی بودن ته دل!

ادم تو این شبای امتحانی شدیدا احساس عجز ناتوانی و بدبختی می کنه. به ستاره ها و خورشید فحش می ده.  دچار جنون و تفکرات فلسفی می شه.

و منم که رفتم سر جلسه هر دوتاش psvt کردم البته اون موقع نمی دونستم قلبم مشکل داره می گذاشتم به حساب اینکه الان همه همین شرایط رو دارند. یادش به خیر پره شش ماه پیش که برای خودم تردد داشتم بین دستشویی و صندلی ام و خوبم نمی شدم. الهی من چقد سختی کشیدم بدون اینکه بدونم! حتی یه ایندرال نمی خوردم. فکر می کردم همه همین جورند. خوبه که با اختلاف دو تا سوال قبول شدم. واقعا داشتم می افتادما! یادم نمی ره یکی از سال بالایی هام که خیلی کارش درسته و قبولش دارم از نظر علمی، بهم گفته بود همه ی این سوریه ای ها که حتی نمی دونند gfr یعنی چی قبول می شن تو که رو شاخته قبولی. بعد من رفتم افتخار افریدم با اختلاف دو سوال قبول شدم. :)))) البته قبلش هم اتفاق خیلی گندی برام افتاد بدشانسی اوردم، ولی واقعا بد می شد حتی اگه از سوریه ای ها و لبنانی ها هم که زبان ما رو نمی فهمند درست، کمتر می بودم.

دو تا سوال سرنوشت من رو عوض کرد، که یکیش اعتقاد به گریپ فروت بود!


پ.ن. دیدم سوال رو بلد نیستم ولی توی گزینه ها گریپ فروت داشت سیر داشت و یه چند تا چیز دیگه. بعد به خودم گفتم من از لفظ گریپ فروت خوشم می آد و همون یک سوال رو زدم که نجاتم داد و قبول شدم!

پ.ن. فردا پره و علوم پایه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
BoBo پنج‌شنبه 18 شهریور 1400 ساعت 16:03

تو هنوز داری می نویسی دمت گرررم و خدا قوت
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد