Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

جشن روز پزشک

اقاااا

در کمال ناباوری پیام دادند گفتند جشن امروز برگزار نشده و فردا می خواد برگزار بشه.

بدین وسیله از وبلاگ جادویی خودم کمال تشکر رو به جای می اورم که دخیل بستن بهش همیشه جوابه و در گند ترین شرایط هم باز تمام تلاشش رو می کنه حال منو به نحوی یه جوری خوب کنه! مااااچ اوری تینگ مااااااوچ ابدار. باورم نمی شه جشن رو نگه داشتند واسه فردا. 

و قطعا که تا الان فهمیدید که چهارشنبه ها، کی مورنینگ می کنه و مورنینگاتوره؟ مگوریوم! 

یعنی قراره ما خبر اعلام جشن و اون بحث های فلسفی عزیزانم جوانانم دخترانم پسرانم خسته نباشید بابت مبارزه با کرونا و این مخلفاتش رو از زبان مگوریوم بشنویم که بهتر از او گزینه ای پیدا نمی شه در این زمینه!

می خوام برم حموم الان.

+ من چی بپوشم؟ :))))))

+ اخرین باری که جشن یا گردهمایی این شکلی شرکت کردم یادم نیست! اینقدر دوره.

+ بله. کاملا به جا می دونم این حجم از تجمع رو و به نظرم خلاف پروتکل کرونا نیست. چون ما هر روز با همین جمعیت توی بخشیم بین بیماران کرونا. فرقی می کنه؟ موقعی که بحث نجات جون بیمار باشه مهم نیست چند نفری باشیم بالا سرشون باید جونمون رو دو دستی تقدیم کنیم، حالا اگه بحث جشن بین خودمون باشه به پروتکل کرونا بر می خوره؟ عمرا! 

+ حس می کنم فقط منم که با این حجم خوشحالم برای این جشن. بقیه به کفششونم نیست... ولی من الان خوشحالم و اینه که مهمه. 

+ و دارم حسرت می خورم روپوش چرا الان خونه نیست که ده دور اتوش کنم یحتمل چروک باشه و توی عکس ناجور بیفته.


من جشن و عکس و شادی می خواهم. یالا! :^ به مقادیر فراوان.

با رزیدنت های قشنگم و استاد های قشنگ ترم و البته ناچارا گروه یبس انترنی خودمون. 


نظرات 1 + ارسال نظر
یاقوت چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 16:55

روزت مبارک خیلی(تاخیرشو ببخش ).. بازم بگم من یکی چقدر از بلاگت ممنونم بخاطر نوشته هاش.. واقعا حظ می کنم از نوشتنت ..بعضی از پستاتو برا خواهر کوچیکه می خونم با ذوق ها ..میگم ببین این بچه چی نوشته (بچه معنای منفی نداره بخدا)

تو همیشه به من لطف داری یاقوت. همیشه. برام جالبه که پستام رو اینقدر جالب می بینی. حس می کنم روزمره نویسی به منم سرایت کرده!
افتخار از آن ماست که مخاطبمان شمایی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد