Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

Everything but Nothing

#خب عنوان با آدم حرف می زنه دیگه#

بی شرفنامه

دوستای بی شرفی دارم،

که مپرس!


باید وقتی ارام تر شدم شرح بی شرفی هاشون رو سطر به سطر بنویسم ثبت بشه تو تاریخ. بی شرفنامه. می خواهم هاپو بشم و پاچه نگذارم برای هیچ کدومشون. تا بفهمند دیگه هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهند.Draco dormiens nunquam titillandus!!!



پ.ن. و خدا تاسوعا عاشورا رو افرید تا من به کار مورد علاقه ام در دوران بپردازم: جواب دادن کامنت های نازنین وبلاگم. این دو روز تا جایی که توان داشته باشیم کامنت ها و محبت هاتون را پاسخگویی می کنیم، از اخر به اول، به بهانه ی بودن، به میمنت سلامتی، به شادانه ی وفا!


پ.ن. دوستای بی شرفم، دوستای بی شرفم، دوستای خیلی خیلی بی شرفم!

نظرات 4 + ارسال نظر
ژنرال شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 01:11

چنین شرایط و بزنگاه هایی لازمه تا خیلی ها رو از دایره ی دوست برگردونی به دایره ی آشنا...
و در مورد معیارهای تعریف شرافت داشتن انسان ها مواردی رو اضافه کنی..‌.

من وعشقم شنبه 30 مرداد 1400 ساعت 19:42

.Draco dormiens nunquam titillaمتوجه نشدم؟؟

این جمله به زبان لاتینه
مال کتاب هری پاتره
معناش هم همانی هست که قبلش نوشته بودم:
هرگز یک اژدهای خفته را قلقلک ندهید.

من وعشقم یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 15:02

لطفا ترجمه فارسی متن انگلیسی برام بزار

حتما الان می گذارم.

من وعشقم یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 23:50

مرسی دوست عزیزکیلگ

خواهشمندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد